نکات مهم در خرید کاغذ دیواری سه بعدی

نکات مهم در خرید کاغذ دیواری

باید ها و نبایدها !در انتخاب کاغذ دیواری به ویژه کاغذ دیواری های سه بعدی بایستی همواره نکاتی را مد نظر قرار داد که تیراژه هارمونی بر آن است در این مقاله به آنها بپردازد به امید اینکه این مطالب بتواند راهگشای مشکلات شما در امور باشد .در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر کارشناسان ما همواره پاسخ گوی شما خواهند بود .

ست رنگ کاغذ دیواری و دکور داخلی

 توجه به رنگ وسایل خانه پیش از انتخاب کاغذ دیواری سه بعدی ،هماهنگ نبودن رنگ و نوع کاغذ دیواری با سایر وسایل، علاوه بر اینکه خانه را بی نظم و خسته کننده نشان می دهد، برای افراد خانواده احساس آشفتگی و کلافگی ایجاد می کند. بنابراین حتما به هماهنگی رنگ ها توجه داشته باشید.

خرید کاغذ دیواری

هماهنگی دکور داخلی و طرح کاغذ دیواری

هماهنگی نوع و طرح کاغذ دیواری سه بعدی با سبک و شکل چیدمان خانه. به عنوان نمونه برای محلی با سبکی بسیار فانتزی و مدرن باید از کاغذ دیواری سه بعدی هایی ساده و با نقش و نگار کم استفاده کنید و برای خانه هایی که با مبلمان استیل و فرش های ابریشمی چیدمان شده اند باید کاغذ دیواری سه بعدی هایی سنگین با نقش و نگارهای برجسته به کار ببرید.

خرید کاغذ دیواری قابل شست و شو

بیشتر کاغذ دیواری  امروزه قابل شست وشو هستند ولی به دلیل میزان استفاده از پارچه و مواد پی وی سی، به دو نوع درجه یک و دو تقسیم می شوند. به این ترتیب که شاید برای از بین بردن بعضی لک ها و کثیفی های روی کاغذ دیواری سه بعدی هنگام شست وشو با مشکل مواجه شوید. بنابراین بهتر است هنگام خرید کاغذ دیواری  به این مورد توجه کنید. در این مورد از فروشنده نیز می توانید کمک بگیرید.

خرید کاغذ دیواری

خرید کاغذ دیواری برای سقف های بلند

مهمترین نکته خرید کاغذ دیواری توجه به خانه هایی با سقف بلند است در این مواقع برای  خانه هایی که سقفی بلند دارند از کاغذ دیواری سه بعدی با شکل و خطوط افقی استفاده کنید که در این صورت ارتفاع سقف را کوتاه تر جلوه می دهد و در ضمن نوعی گرما و صمیمیت نیز به وجود می آورد. استفاده از کاغذدیواری بافت دار به دیوارها عمق می بخشد و نیز سبب جذب صدای فضا می شود.

خرید کاغذ دیواری با رنگ ملایم

در خرید کاغذ دیواری انرژیک بودن یا آرامش محیطی برای آنکه فضایی آرام و به دور از شلوغی و بی نظمی داشته باشید بهتر است از کاغذ دیواری گل دار با رنگ های ملایم استفاده کنید. اگر خواهان فضایی پر از انرژی و هیجان هستید کاغذ دیواری  با رنگ های شاد و درخشان که طرح های هندسی و هنری دارند به کار ببرید که در این صورت هر بیننده ای را سر ذوق می آورد.

خرید کاغذ دیواری

 هماهنگی پارکت لمینت با کاغذ دیواری 

از کاغذ دیواری سه بعدی های گلدار یا با طرح و شکل های شلوغ برای خانه هایی با کفپوش ساده استفاده کنید و برعکس مدل ساده را برای خانه هایی با پارکت لمینت طرح دار به کار ببرید تا این هماهنگی، زیبایی خانه شما را چند برابر کند.

خرید کاغذ دیواری متناسب با روحیات فردی

نکته بسیار مهم دیگر در خرید کاغذ دیواری تناسب طرح کاغذ دیواری با روحیات فردی است. اگر به لحاظ شخصیتی فردی تنوع طلب هستید و زود از همه چیز خسته می شوید، پیشنهاد ما این است که از رنگ های ملایم که هیچ طرح و شکلی ندارد و با هر نوع چیدمان و رنگی هماهنگ می شود، استفاده کنید زیرا استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی  طرح دار روحیه خاصی می طلبد و هماهنگ کردن وسایل با این گونه کاغذها کمی مشکل است و ممکن است پس از مدتی دچار دلزدگی شوید.

خرید  کاغذ دیواری سه بعدی با پوشش وینیل 

 بهتر است کاغذ دیواری سه بعدی با پوشش وینیل خریداری کنید. هم قسمت زیرین و هم قسمت بیرونی این گونه کاغذ دیواری سه بعدی ها از لایه های وینیل تشکیل شده است. این پوشش علاوه براینکه ضد آب است، کیفیت بسیار بالایی هم دارد. فقط شاید کمی گران تر از کاغذ دیواری سه بعدی های دیگر باشد که در عوض دارای عمر و دوام بیشتری است.

محاسبه هزینه در خرید کاغذ دیواری

محاسبه هزینه در خرید کاغذ دیواری بسیار مهم است . هزینه و متراژ کار بیشتر اوقات هزینه و قیمت کاغذ دیواری به دلیل برخی محاسبات تا حدودی برای افراد گنگ و مبهم است زیرا کاغذ دیواری سه بعدی به شکل رول هایی با عرض های مختلف عرضه می شوند و هر شکل و طرحی از کاغذ دیواری سه بعدی متراژ و اندازه جدای خود را دارد و چون دیوارهای خانه به طور کامل مستقیم و دارای یک سطح نیست و بیشتر خانه ها دارای ستون و دیوارهای کاذب و غیر مفید هستند، بنابراین هم از رول های بیشتری نسبت به محاسبه شما استفاده می شود و هم در بعضی از مواقع کاغذها اضافه می آیند. 

برای اینکه کمتر با این مشکل مواجه شوید بهتر است متراژ دیوارها و میزان پرتی ها را به طور کامل اندازه بگیرید. در صورت امکان در هنگام نصب کاغذ دیواری از نصاب کاغذ دیواری سه بعدی بخواهید که اندازه گیری دیوارها را نیز خود او انجام بدهد.کاغذ دیواری شاید در طول زمان دچار آسیب و خرابی شود و زیبایی اولیه خود را از دست بدهد.بنابراین بهتر است یک رول بیشتر خریداری کنید تا در صورت نیاز بتوانید از آن استفاده کنید و برای پیدا کردن آن نوع کاغذ دیواری در بازار دچار مشکل نشوید.

دیدگاه‌ها   

0 #1 نکات مهم در خرید کاغذ دیواری سه بعدیمهتاب 1397-06-06 16:12
ممنون میشم کاتالوگ کاغذ دیواری های سه بعدی رو هم داخل سایتتون قرار بدید.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید