قیمت پارکت | قیمت پارکت لمینت باراباس

قیمت پارکت لمینت

تیراژه هارمونی عرضه کننده محصولات برند های معتبر دنیا از جمله پارکت لمینت باراباس ، همواره بر آن است تا با عرضه محصولات متنوع چه از لحاظ قیمت و چه از لحاظ کیفیت بتواند نظر مخاطبان خود را جلب کند. پارکت لمینت یکی از محبوب ترین کفپوش هایی است که در چند سال اخیر وارد بازار شده و به سبب سهولت در نصب به سرعت جای بقیه ی کف پوش ها را در بازار گرفته است. پارکت لمینت ها کف پوش هایی هستند که با چسب به زمین متصل نمی شوند و به همین دلیل هنگام خراب شدن و یا در مواقع دیگر می توان آنها را تعویض کرد. قیمت پارکت لمینت علی رغم اینکه ممکن است نسبت به کف پوش های قدیمی تر بیشتر باشد، در عوض مزایای زیادی دارد که از جمله ی آنها تنوع بسیار در طرح و رنگ، سهولت نصب، عدم نفوذ صدا و برودت از آنها ، زیبایی و ... اشاره کرد. بنابراین می توان نتیجه گیری کرد علی رغم اینکه ممکن است در نگاه اول قیمت پارکت لمینت گران تر به نظر بیاید خرید آن صرفه ی اقتصادی دارد.

قیمت پارکت لمینت

قیمت انواع پارکت لمینت

عموما پارکت های موجود در بازار ایران به سه دسته تقسیم می شوند که این دسته بندی با توجه به کشور سازنده ی آن است که قیمت پارکت لمینت با توجه به اینکه ساخت کدام کشور است متفاوت خواهد بود. ارزان ترین پارکت های موجود در بازار ایران پارکت لمینت آرتا می باشد که ایران تحت نظارت کشور بلژیک آن را تولید می کند. گران ترین، با دوام ترین و زیبا ترین پارکت لمینت ها پارکت لمینت باراباس ساخت کشور آلمان می باشد. برای اطلاع از قیمت پارکت لمینت باراباس می توانید با تلفن های تماس تیراژه هارمونی تماس حاصل نمایید. پارکت هایی نیز وجود دارد که از کشور چین وارد می شوند که قیمت پارکت لمینت چینی بیشتر از ایرانی و کم تر از پارکت لمینت باراباس می باشد. علاوه بر فاکتور قیمت، فاکتور ضخامت نیز یکی از عوامل تعیین کننده قیمت پارکت لمینت می باشد. به طور کلی پارکت هایی با ضخامت کم برای مکان های کم رفت و آمد مناسب است و قیمت کمتری نیز نسبت به پارکت های ضخیم دارد.

پارکت لمینت باراباس

برای آشنایی با انواع پارکت لمینت باراباس می توانید به سایت تیراژه هارمونی مراجعه و یا با کارشناسان ما در ارتباط باشید. همواره کارشناسان ما در کل مراحل از انتخاب تا خرید و اجرا با شما هستند تا انتخابی مناسب داشته باشید و از انتخاب خود لذت ببرید.

قیمت پارکت لمینت باراباس

استعلام قیمت محصولات پارکت لمینت

تیراژه هارمونی با ارائه برند های مختلف کاغذ دیواری , پارکت لمینت سعی بر برآورده کردن نیاز های تمامی مشتریان خود داشته است. شرکت ما مفتخر است نماینده رسمی عرضه کننده پارکت لمینت باراباس در ایران باشد. برای استعلام قیمت محصولات می توانید با ما در تماس باشید.

  • قیمت پارکت لمینت ارزان قیمت
  • قیمت کفپوش لمینت پی وی سی pvc
  • پارکت لمینت باراباس، دارای ضمانت نامه
  • قیمت پارکت لمینت ،فروش پارکت باراباس
  • قیمت کفپوش لمینت تیراژه (قیمت لمینت )
  • قیمت لمینت پارکت طرح چوب
  • قیمت پارکت لمینت طرح دار

قیمت محصولات پارکت لمینت

 نصب پارکت لمینت

پس از انتخاب و خرید پارکت لمینت مناسب بر اساس معیار هایی که در نظر داشته اید نوبت به نصب آنها می رسد، اصولا نصب پارکت لمینت کار دشواری نیست و با داشتن اندکی سر رشته در این زمینه می توانید خودتان به راحتی این کار را انجام دهید. ولی در صورتی که می خواهید از نصاب برای نصب پارکت استفاده کنید باید برآورد حدودی از قیمت پارکت لمینت و نصب آن داشته باشید. عموما قیمت نصب پارکت لمینت به متراژ خانه بستگی دارد. برای خانه هایی با متراژ بالاتر از 35 متر عموما هزینه ی نصب به ازای هر متر مربع تعیین می شود و برای متراژ های زیر 35 متر با در نظر گرفتن قیمت نصب برای یک خانه ی 35 متری پارکت می شود. همچنین متریال مورد استفاده در هنگام نصب پارکت ها از عوامل تاثیر گزار در تعیین قیمت نصب آنها می باشد. پیش از خرید پارکت لمینت با دقت ابعاد خانه را اندازی گیری کنید و سعی کنید اندکی بیشتر از متراژ محاسبه شده خریداری کنید تا در هنگام خرابی بخشی از پارکت ها مجبور به تعویض کردن کل آنها نباشید .

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید