خرید کاغذ دیواری سبز رنگ

 کاغذ دیواری سبز رنگ

رنگ ها تاثیر زیادی روی شخصیت افراد دارند که به نوعی مرتبط با اوضاع روحی و ذهنی افراد می باشند.انسان ها با استفاده از رنگ هایی که انتخاب می کنند به نوعی شخصیت درونی خود را نیز تعیین می کنند.در این مقاله می خواهیم راجع به رنگ سبز و تاثیری که در روحیه افراد دارد و حس آرامشی که منتقل می کند صحبت کنیم.در بین رنگ های هفت گانه رنگ سبز رنگ میانی می باشد و دید انسان را تنظیم می کند و باعث هدایت انسان در مسیری صحیح می شود.کاغذ دیواری سبز رنگ سبز باعث آرامش ذهن می شود و به همین دلیل هست که اکثر هنرمندان و مجریان قبل از ورود به صحنه اوقاتی را در اتاق سبز سپری می کنند.

کاغذ دیواری سبز

تاثیر کاغذ دیواری سبز رنگ بر محیط

حتی به بیماران نیز توصیه می شود که برای اینکه سریعتر بهبود پیدا کنند در محیط های سبز قرار بگیرند.همانطور که می دانید سبز از ترکیب دو رنگ آبی و زرد به دست می آید.چون رنگ زرد گر و آبی ملایم و خنک هست ترکیب این دو با هم رنگ متعادلی را به وجود می آورد.استفاده از گیاهان و درختچه های طبیعی هم در محیط خانه می تواند حس سرزندگی را در محیط خانه ایجاد کند.همچنین استفاده از کاغذ دیواری  با زمینه های سبز رنگ نیز بسیار کمک کننده می باشد.

کاغذ دیواری سبز رنگ

کاغذ دیواری سبز رنگ مخصوص اتاق خواب

از رنگ سبز برای دیوارهای اتاق خواب نیز می توان استفاده کرد.کاغذ دیواری هارمونی اگر برای دیوارهای اتاق خواب انتخاب کاغذدیواری سبز رنگ، رنگ زندگی داش ته باشیم. تنش و خستگی های روزانه را از بین می برد چراکه رنگ سبز به شدت تسکین دهنده و کاهش دهنده خستگی می باشد.اگر برای اتاق نشیمن از کاغذ دیواری با رنگ سبز استفاده کردید به شما توصیه می کنیم از مبلمان چرمی با رنگ سبز زیتونی استفاده کنید که نظم و هارمونی در فضای خانه به وجود آید و به زیبایی خانه کمک می کند.کاغذ دیواری سبز رنگ تیراژه هارمونی اما استفاده از این رنگ را برای آشپزخانه پیشنهاد نمی کنیم.

کاغذ دیواری طرح سبز

اگر قفسه ها یا کابینت های قهوه ای رنگ دارید که به رنگ چوب متمایل می باشد می توانید برای بهتر جلوه دادن و زنده تر شدن فضا از گلدان های سبز طبیعی استفاده کنید.برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به سایت تیراژه هارمونی مراجعه نموده یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

کاغذ دیواری سبز

ترکیب رنگ های مناسب رنگ سبز


این رنگ برعکس رنگ بنفش با دو رنگ ترکیبی خود ست می شود و تم مناسبی را ایجاد می کند نوع نور پردازی را می توانید با کاغذ دیواری سبز هماهنگ کنید . ست کردن مبلمان با کاغذ دیواری سبز اسان است و در عین حال باید مهارت خاصی داشته باشید چون این رنگ نباید شادابی خود را با لوازم اشتباه از دست بدهد. در مبلمان می توانید میز خود را از طیف رنگی سبز استفاده کنید و یا از عسلی های سبز استفاده کنید این کار باعث گردش چشم در فضا می شود توجه داشته باشید از پرده های تیره استفاده نکید چون درخشش کاغذ دیواری را از بین می برد.مبلمان هایتان را می توانید از رنگ خنثی مانند خاکستری استفاده کنید تا دکوراسیون فوق العاده ای داشته باشید.از دکوری های طلایی در در کنار مبلمانتان استفاده کنید تا درخشش کاغذ دیواری خوش رنگتان چند برابر شود.در کاغذ دیواری پوستری نیز رنگ سبز یه جلوه ی دیگری دارد.

انواع کاغذ دیواری

روانشناسی رنگ سبز در کاغذ دیواری

اگر به دنبال سلامت هستید از کاغذ دیواری سبز رنگ استفاده کنید . رنگ سبز رنگ طبیعت می باشد و کاغذ دیواری سبز رنگ شروعی جسورانه است.اگر از کاغذ دیواری سبز رنگ استفاده کردید به شما کمک می کند تا توانایی های خاص خود را بشناسید و بتوانید در دنیای واقعی به کار گیرید.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید