کندن کاغذ دیواری

مراحل جداسازی کاغذ دیواری از دیوار

به خاطر اینکه جدا کردن کاغذ های دیوار برای شما سخت به نظر می رسد ، این دفعه تصمیم گرفتیم که آسان ترین راه حل و روش جدا کردن کاغذ از روی دیوار را بیان کنیم.اقدامات که قبل از جدا کرد کاغذ دیواری باید انجام دهیم
مرحل اول :همه چیز را از روی دیوار بردارید به طور مثال اشیای تزئینی ، تابلو .
مرحله دوم: مبلمان را از اتاق خارج کنید یا کنار بگذارید و اگر نمی توانید ان ها را خارج کنید ، همه آن‌ها را در وسط اتاق جمع کنید و روی آن‌ها نایلون یا پارچه بزرگ بکشید.
مرحله سوم: با حوله یا پارچه قدیمی قرنیزها را بپوشانید و با اسپری قطرات آب، آن را نمناک کنید. این مرحله از کثیف شدن کف اتاق شما جلوگیری می کند.


نکات مهم درمورد جدا کردن کاغذ دیواری


اول باید قسمتی کوچک از گوشه ی دیوار را امتحان کنید و از پایین کار جایی که درز باز کزده یا جایی که در دید نیست شروع کنید ، تقریبا حدود ۵۰ در ۵۰ سانتیمتر. سپس بایئد با قراردادن مواد برروی لبه های کاغذ دیواری آن را به این صورت جدا کنید، جدا کردن کاغذ دیواری را از راست به چپ و از بالا به پایین انجام بدهید. اگرکاغذ دیواری به راحتی پایین نیامد و دچار مشکل شدید در جدا کردن، محلول را روی آن به صورت کامل اسپری کنید و مقداری صبر کنید تا محلول جذب کاغذ شود. ممکن است که احتیاج باشد شما این کار را چند بار تکرار کنید.

جداکردن کاغذ دیواری


بدون استفاده از مواد شیمیایی کاغذ دیواری را جدا کنید


اکثر کاغذ دیواری های با تکنولوژی های جدید بدون نیاز به آب یا مواد شیمیایی به آسانی جدا می شود. اگر که کاغذ دیواری منزل تان در سال های اخیر چسبانده باشید، بسیار ادم خوش هستید. می توانید از دستور العمل زیر را برای چک کردن این مساله به کار ببرید:
گوشه ای و یا درز در نزدیکی پایین دیوار را پیدا کنید ، با تهیه یک کارتک از پایین شروه به کندن کنید ، اگر در جدا کردن دچار مشکل نشدید و به راحتی جدا می شود به این معناست که راه راحتی در ادامه خواهید داشت و به راحتی می توانید آن را جدا کنید . برای جدا کردن کاغذ های دیواری، به آسانی ، گوشه پایین را گرفته و بکشید تا دو سمت آن از یکدیگر جدا شود. سپس لبه پایین آن را با دو دست خود بگیرید و بکشید تا دیوار به انتها برسد تمام شود. اگر این مراحل را انجام دادید و کاغذ به راحتی کنده نمی شد از چاقوی را بیابید و برش هایی به صورت عمودی بزنید تا راحت تر بخش ها را از هم جدا کنید بعد از آن با دستانتان از دیوار جدا کنید.


با استفاده از مواد شیمیایی کاغذ دیواری را جدا کنید

از بهترین روش های کندن کاغذ دیواری می توان به آغشته کردن دیوار به محلول پاک و یا حلالی است که چسب کاغذ دیواری را در خود حل می کند اشاره کرد.
شما می توانید از مخلوط الکل صنعتی و سرکه و یا مخلوط پودر لباسشویی و آب گرم استفاده کنید. همچنین می توانید از اسپری های مخصوص که وجود دارد استفاده کنید .
پس از اینکه سطح را با این مخلوط به خوبی آغشته کردید، کمی صبر کنید و چندین بار سطح را مرطوب کنید. با کمک این محلول ها چسب کاغذ دیواری حل شده و به راحتی جدا می شود.

کندن کاغذ دیواری

نکات جداسازی کاغذ های دیواری از دیوار


یکی دیگر از راه های شل کردن چسب کاغذ دیواری استفده از بخار شو است .
کار خود را از درز کاغذ شروع کنید. برای آسان کنده شدن یک کاردک پهن زیر لبه کاغذ های دیواری قرار دهید.
در آخر پس از کنده شدن کامل کاغذ های دیواری از روی دیوار ممکن است تکه هایی از چسب روی دیوار باقی مانده باشد. با ریختن آب جوش روی مابقی چسب ها و سپس استفاده از کاردک می توان دیوار را پاک کرد.
وقتی تمام کاغذ دیواری ها کنده شد، اجازه دهید که دیوار کاملاً خشک شود و آن را با محلول آب و TSP شستشو دهید. این کار باعث کنده‌ شدن چسب و صاف شدن سطح دیوار می‌شود تا برای کاغذ دیواری جدید آماده شود.

شرکت تیراژه هارمونی تولید کننده و واردکننده پارکت لمنیت و کاغذ دیواری با ارائه خدماتی نوین در خدمت شما عزیزان می باشد

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید