قیمت هر رول کاغذ دیواری ایرانی

قیمت رول های کاغذ دیواری

گاهی اوقات افراد به قصد خرید کاغذ دیواری وارد بازار می شوند و بدون اطلاعات کافی اقدام به خرید می کنند . اما حتما قبل از اقدام به خرید برخی از موارد نظیر رنگ مورد نظر ، طرح ، جنس کاغذ دیواری و قیمتی که برای خرید آن در نظر گرفته اید را مشخص کنید . زمانی که به مرحله ی خرید می رسید گفته های فروشندگان شما را سردرگم میکند برخی از آنها براساس متراژ به شما قیمت می دهند و برخی دیگر بر اساس تعداد رول و اگر شما از قبل در مورد قیمت رول کاغذ دیواری اطلاعات نداشته باشید ممکن است دچار سردرگمی شوید .

خرید رول کاغذ دیواری

اطلاعات کلی که باید پیش از خرید کاغذ دیواری بدانید این است که برای کاغذ کردن دیوارهایتان به چند رول کاغذ دیواری احتیاج دارید . با مشخص شدن تعداد رول مورد نیاز می توانید برآوردی از قیمت هر رول کاغذ دیواری ایرانی داشته باشید و هزینه ی نصب آن را نیز به صورت حدودی محاسبه کنید . با تیراژه هارمونی تا انتهای این مقاله همراه باشید تا با نحوه ی محاسبه ی تعداد رول های مورد نیاز و محاسبه ی قیمت هر رول کاغذ دیواری ایرانی آشنا شوید .
کاغذ دیواری ایرانی
رول کاغذ دیواری تیره

کاغذ دیواری

یکی از راهکارهای اساسی تغییر دکوراسیون منزل تغییر کاغذ دیواری است. اگر بخواهیم از دکوراسیون مدرن در طراحی داخلی منزل خود استفاده کنیم باید در انتخاب کاغذ دیواری دقت کنیم معمولا برای طراحی مدرن از کاغذ دیواری های مدرن استفاده می شود. در طراحی دکوراسیون کلاسیک سعی کنید از کاغذ دیواری هایی با سبک کلاسیک استفاده کنید.در انتخاب کاغذ دیواری اتاق خواب می توانید از طرح های کاغذ دیواری پوستری استفاده کنید.اگر بخواهید اتاق کودک خود را تزئین کنید می توانید از کاغذ دیواری اتاق کودک استفاده کنید.نکته ای که بسیار حائز اهمیت است رنگ کاغذ دیواری اتاق کودک است که بسته به جنسیت کودک انتخاب می شود.

کاغذ دیواری بهتر است یا رنگ

بسیاری از افراد هستند که استفاده از کاغذ دیواری را به رنگ آمیزی دیوار ها ترجیح می دهند ، زیرا کاغذ دیواری ها تنوع بیشتری دارند . مدت زمان نصب آنها نسبت به رنگ آمیزی کوتاه تر است و در برخی از مواقع کاغذ کردن دیوار ها از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه تر است . پر واضح است کسانی که قصد خرید کاغذ دیوار را دارند همواره به دنبال کاغذ دیواری های قیمت مناسب می گردند تا هزینه های آنها بالا نرود .
رول کاغذ دیواری
قیمت کاغذ دیواری

قیمت کاغذ دیواری

البته این موضوع قابل تامل است که هزینه ی کاغذ دیواری و قیمت هر رول کاغذ دیواری ایرانی با توجه به نرخ به روز بازار متغیر است . گاهی اوقات انواع خاصی از کاغذ دیواری ها گران تر از بقیه هستند ، برای مثال کاغذ دیواری قابل شستشو ، یا خارجی از انواع غیر قابل شستشو و ایرانی گران تر هستند و کسانی که ترجیح می دهند از انواع ارزان استفاده کنند بهتر است پیش از خرید اطلاعاتی در مورد قیمت هر رول کاغذ دیواری ایرانی کسب کنند .

راهنمای خرید کاغذ دیواری

افرادی که قصد دارند در دکوراسیون داخلی منزلشان تغییر و تحولاتی حاصل کنند و به دنبال راه کار هایی ارزان هستند میتوانند با تغییر کاغذ دیواری منزل این کار را بکنند. اما تنوع کاغذ دیواری های موجود در بازار اغلب افراد را سر در گم می کند . به همین دلیل بهتر است پیش از رفتن به بازار برای خرید کاغذ دیواری ، مدل های مختلف آن را در سایت ها مشاهده کنید و متناسب با سبک خانه و سلیقه ی خود بهترین گزینه را انتخاب کنید . شرکت تیراژه هارمونی در راستای کمک به شما عزیزان جهت خرید کاغذ دیواری آسان این امکان را برای شما فراهم کرده است که از مدل های مختلف این مجموعه دیدن نمایید و طرح و رنگ مورد نظرتان رابا مراجعه به فروشگاه خریداری نمایید
خرید کاغذ دیواری
کاغذ دیواری اتاق خواب

کاغذ دیواری اتاق خواب

خرید کاغذ دیواری اتاق خواب شاید واژه ای کلی باشد . برای اینکه برای اتاق خواب کاغذ دیواری تهیه کنید ، در ابتدا باید مشخص شود که اتاق خواب مربوط به چه رنج سنی و چه جنسیتی می باشد . کاغذ دیواری اتاق خواب به انواع مختلف کاغذ دیواری اتاق خواب دخترانه ف چسرانه ، نوجوان ، عروس ، کودک و ... طبقه بندی می شود. هر کدام از این افراد دارای سلیقه ی متفاوتی بوده و متناسب با روحیات و سلیقه ی خودشان باید خرید کاغذ دیواری انجام داد . عموما کاغذ دیواری هایی زنده با طرح و رنگ های شاد برای اتاق خواب انتخاب می شوند ، چرا که اتاق خواب محلی برای استراحت است و برای فراغت از دغدغه های روزانه انتخاب کاغذ دیواری به رنگ های روشن می تواند بهتر باشد.

راه کار های محاسبه تعداد رول مورد نیاز

واحد اندازه گیری کاغذ دیواری تعداد رول می باشد ، بنابراین در هنگام خرید نیز قیمت را بر مبنای تعداد رول خریداری شده محاسبه می کنند . اما همانطور که در بالا نیز اشاره شد بعضی از مواقع اتفاق می افتد که فروشندگان بر مبنای متراژ به شما قیمت می دهند ، در چنین مواقعی برای اینکه بتوانید یک حساب سرانگشتی انجام دهید و سردرگم نشوید می توانید قیمت کاغذ دیواری را به قیمت بر اساس متراژ تبدیل کنید. برای این کار قیمت بر مبنای هر رول را به مساحت کاغذ دیواری تقسیم کنید ، سعی کنید تعداد رول کاغذ دیواری رو را به درستی محاسبه کنید که مجبور به پرداخت هزینه ی بیشتر نباشید ، البته خریداری چند رول از کاغذ دیواری برای استفاده در هنگام آسیب دیدگی منطقی است و بهتر است شما هزینه ی بیشتری را متقبل شوید .
تعداد رول کاغذ دیواری
رول کاغذ دیواری ایرانی
فاکتور های اثر گذار در قیمت کاغذ دیواری عوامل متعددی در تعیین قیمت کاغذ دیواری اثر گذار هستند از جمله ی این عوامل ، جنس ، طرح ، برند و شرکت وارد کننده ، اندازه و ابعاد کاغذ دیواری و ایرانی یا خارجی بودن آن است . قیمت هر رول کاغذ دیواری ایرانی در مقایسه با انواع خارجی آن بسیار ارزان تر است . برای تخمین قیمت باید تخمین درستی از تعداد رول مورد نیاز داشته باشید معمولا رول های کاغذ دیواری بین 10 تا 15 متر طول و نیم یا 1 متر عرض دارند . با توجه به مساحت دیواری که مد نظر دارید و دانستن مساحت هر رول می توانید تخمین درستی از تعداد رول مورد نیاز داشته باشید . اتاق خواب یکی از اصلی ترین قسمت های خانه است که سبب دریافت آرامش جسمانی و روحی میشود پس بنابراین باید به گونه ای طراحی شود که عامل خستگی را برای شخص فراهم نسازد.تعداد زیادی از افراد بیشتر وقت خود را در این مکان به سر میبرند. نوع دکوراسیون و کاغذ دیواری اتاق خواب میتواند در روحیه افراد تاثیر به سزایی داشته باشد.

کاغذ دیواری اتاق خواب ارزان

مانند دیگر موارد در دکوراسیون داخلی انتخاب کاغذ دیواری اتاق خواب تا حد زیادی به سلیقه شخصی و قیمت بستگی دارد.گاهی لازم است به جای استفاده از سلایق شخصی، اصول ثابت را به کار ببندیم یا میتوان از تجربه دیگران در طراحی یا رنگ آمیزی اتاق خواب جهت انتخاب بهتر استفاده نمود.بهتر است کاغذ دیواری های اتاق خواب با بقیه اجزای اتاق همخوانی داشته باشد. نکته ای که شاید بجز این موارد ذکر شده مورد توجه قرار میگیرد یافتن کاغذ دیواری اتاق خواب ارزان میباشد. یکی از مهم ترین شاخص ها در این مرحله از زندگی انتخاب رنگ مناسب است.همچنین طرح کاغذ دیواری میتواند با طرح های دیگر وسایل مانند میز توالت،کمد و...هارمونی خاص ویکسان داشته باشد. ست کردن طرح و رنگ وسایل اتاق با طرح و رنگ کاغذ دیواری در زمینه بهبود بخشیدن به زیبا سازی کمک میکند .
رول کاغذ دیواری
رول کاغذ دیواری

سلیقه دخترها در کاغذ دیواری اتاق خواب

دختران بر خلاف پسرها اصولا از رنگ های شاد و روشن برای روحیه بخشیدن استفاده میکنند و این در تاثیر گذاری روحیه آنها بسیار عامل مهمی است که از اهمیت زیادی برخوردار است.پس سلیقه های افراد در این زمینه با یکدیگر مفاوت است. در دخترها در ابتدای زندگی و دارای سنین کم رنگ های صورتی،قرمز و بنفش را بیشتر میپسندند اما به ندرت با افزایش سن این رنگ ها طرفدار کمتری خواهند داشت این مسئله در انتخاب کاغذ دیواری اتاق خواب بوسیله آن ها نیز بسیار موثر است بنابر این باید به نظر شخصشان احترام گذاشت. تزئین و زیبا سازی اتاق خواب یکی از جذاب ترین کار های موجود در خانه است.

اجزای مکمل دکور اتاق خواب

تعداد زیادی ازافراد تصمیم میگیرند برای زیبا سازی اتاق از آلبوم و گالری عکس استفاده کنند.البته در این عمل نظرفرزند نیز از اهمیت بسیار بالایی برخورداراست. یکی ازمواردی که سبب طراحی موفق در اتاق خواب میشود توجه به نظر خود فرزند است. در اینجا وظیفه خانواده متعادل سازی چیدمان اتاق طبق نظرات مفید دیگر اعضای مشترک خانه است.الزامی نیست که چیدمان و دکوراسیون اتاق مشابه دیگر اتاق های خانه باشد زیرا اتاق خواب یک محیط خصوصی و فردی میباشد و باید بر طبق سلیقه شخصی و بدون دخالت زیاد دیگران تنظیم شود. از این رو اگر فرزند شما میخواهد رنگ کاغذ دیواری اتاق خواب آبی یا سبز پسته ای باشد خانواده نباید به درخاست وی جواب منفی یا مخالف بدهند . اگر هزینه رنگ و نقاشی دیوار های اتاق برای شما زیاد است میتوانید از کاغذ دیواری اتاق خواب ارزان مختلف و به صرفه که میتوان در آینده نیز آنها را تعویض کرد برای تغییر دکوراسیون استفاده کنید.این کاغذ دیواری ها به هر سلیقه ای و در هر سنی با قیمت مناسب و تنوع طرحی آماده خرید مشتری میباشد. کارایی این کاغذ دیواری ها به اندازه رنگ آمیزی اتاق است اما هزینه کمتری دارد و میتواند جایزگین مناسبی برای رنگ آمیزی دیوار های اتاق باشد.

کاغذ دیواری ارزان با کیفیت

کاغذ دیواری ارزان قیمت اغلب از کاغذ دیواری های ساخت ایران یا چین میباشند ، پس هیچ شکی در آن نیست از نظر کیفیت با سایر انواع کاغذ دیواری توان رقابت ندارد ولی همچنان پر کاربرد هستند و از پرفروش ترین ها میباشند. این نوع کاغذ دیواری بیشتر مورد پسند طبقه متوسط یا فرادی است که میخواهند مدتی محدود در محلی زندگی کنند و تصمیم به خرج کردن هزینه زیاد ندارند.
رول کاغذ دیواری

فروش کاغذ دیواری ارزان قیمت

گفتیم کاغذ دیواری ارزان بدین معنی نیست که از کیفیت مناسبی برخوردار نیستند بلکه منظور این است که نسبت به قیمتی که دارا میباشند کیفیتی خوب دارند و رضایت مشتری را هزینه ای که برای آن میپردازد جلب میکند. نوع خارجی آن عموما ساخت کشور چین میباشد و انواع قابل شستشو را نیز شامل میگردد. نوع قابل شستشوی آن معمولا از جنس pvc بوده وقیمتی وسوسه برانگیز دارد.

انواع کاغذ دیواری ارزان

انواع مختلفی از کاغذ دیواری ارزان در بازار یافت میشود و همانطور که گفتیم برخی ساخت داخل و برخی دیگر چینی میباشند. چیزی که در این بین اهمیت خاصی دارد با وجود قیمت ارزان هردو نوع ، کاملا از هم متفاوتند. کاغذ دیواری ارزان با کیفیت برند رویال (یکی از برندهای چینی) تصویری جالبی در ذهن مخاطب نداشته باشد اما لازم است که این نکته را بدانید که کاغذ دیواری رویال کیفیت نسبتا خوب دارد و در عین حال قابل شستشو نیز میباشد که نوع ایرانی آن فاقد آن است.

حراج کاغذ دیواری ارزان

قیمت کاغذ دیواری ارزان از رولی 60 هزار تومان شروع میشود ولی توجه به این نکته حائز اهمیت است که دقت کنیم قیمت پایین ما را فریب ندهد که کیفیت را برای قیمت پایین فدا کنیم . توصیه میشود از انواع ارزانی استفاده کنیم که قابلیت شستشو داشته باشند. نوع ارزانی که از جنس pvc هستند قابلیت شستن را نیز دارا میباشند و از جنس نسبتا مرغوبی نسبت به سایر انواع آن دارا میباشند. در بعضی موارد که در برخی فصول حراج کاغذ دیواری صورت میگیرد ، شما میتوانید نوع ارزان قابل شستشو را با قیمتی فوق العاده ارزان تهیه کنید
شرکت تیراٰژه هارمونی مفتخر است که زیبا ترین و ماندگار ترین طرح ها را در زمینه اجرا و  فروش پارکت لمینت و کاغذ دیواری  ارائه دهد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید