دکوراسیون داخلی کلاسیک

 

طراحی داخلی به سبک کلاسیک

شیوه یا سبک کلاسیک ترکیبی از سبک سنتی و معاصر می باشد.

اما سبک طراحی داخلی مدرن از مفاهیمی مانند ثبات، تقارن، نظم و تجمل تشکیل شده که کاملا برخلاف سبک کلاسیک است که به جزئیات در این سبک توجه بسیار زیادی می شود.

در این سبک سعی بر آن است که از رنگ های ملایم و اصیل استفاده گردد. رنگ هایی همچون بژ، کرم، طلایی ، صدفی، و رنگهای آرام بخش.

یکی از سبک ها که همیشه محبوبیت خود را در طراحی دکوراسیون داخلی دارد سبک طراحی داخلی کلاسیک است. از طرفی این سبک محفل های گرم خانوادگی را برای بیننده یاد آوری میکند و بسیار اصیل است.

 

اصول طراحی داخلی کلاسیک 

هرکاری اصول خاص خود را دارد. و در اصول طراحی داخلی کلاسیک مشخصه منحصر به فرد خود را داراست .

 دراین راستا طراحی داخلی کلاسیک نیز از این قانون پیروی میکند و ویزگی های منحصر به فرد خود را دارد. باما همراه باشید تا این ویژگی ها را برای شما به قلم تحریر در آوریم.

به طور بسیار صریح و واضح میتوانیم بگوییم که بارزترین ویژگی سبک کلاسیک تقارن و نظم خاص آن است. به معنای دیگر در این سبک هر یک از وسایل موجود در خانه جایگاه ویژه و مخصوص خود را دارندو از اشکال هندسی در این سبک استفاده می شود که دارای تقارن باشند .

در طراحی داخلی کلاسیک رنگهای با وقار و سنگین استفاده میشود. رنگهایی مثل طلایی ، قهوه ای ف کم و رنگ های مشابه در کفپوش ها ، کاغذ دیواری ، مبلمان و غیره که بیانگر متانت نیز هستند. در این سبک سعی بر آن است که از رنگهای پر رنگ استفاده نشود.

  • متقارن بودن اسباب و اثاثیه ی منزل در کنار نظم منحصر به فرد این سبک از طراحی داخلی وجود دارد.

مبلمان ، لوستر ، فرش ها و … با یکدیگر هماهنگ و متقارن هستند.

  • در طراحی داخلی کلاسیک از چوب ها و متریال طبیعی به وفور استفاده میشود.همچنین اکسسوری های تاریخی زیادتری داخل شلف ودکور های چوبی قرار می گیرد. به همین دلیل است که این نوع طراحی داخلی به سبک های تاریخی گرایش پیدا کرده است.

 دکوراسیون به سبک کلاسیک

چیدمان مبل در طراحی کلاسیک

در هنگام خرید مبمان متناسب باسبک کلاسیک طراحی داخلی باید به ساده بودن مدل مبلمان و تقارن آن دقت کرد.

برای خانه هایی که با این سبک طراحی شده اند بهترین مبلمان ف مبل های آنتیک می باشد.

آنتیک بدان معنا که مبل هایی جدیدی که دارای نقوش ظریف و مجلل است برای این سبک بسیار مناسب هستند . استفاده از مبل هایی که منبت کاری دارند بهترین مبل ها برای این سبک به شمار می روند. در کنار مبل های مجلل بایستی از میز های جلو مبلی شیشه ای با پایه های چوبی یا طلایی رنگ استفاده شود.

دکوراسیون کلاسیک

سبک کلاسیک در طراحی آشپزخانه

زمانیکه طراحی داخلی کلاسیک را برگزدید بهتر است همه ی قسمت های خانه به همین سبک طراحی شود.

درآشپزخانه ای به سبک کلاسیک بایستی کابینت ها که مهم ترین بخش هر آشپزخانه ای هستند در مرکز توجه باشند.در این سبک کابنت ها را با رنگهای روشن مانند استخوانی ، کرمو.... رنگ آمیزی شوند. هماهنگی سایر وسایل آشپزخانه نیز با این سبک از طراحی داخلی .بسیار مهم است.

شرکت تیراژه هارمونی تولید کننده و واردکننده پارکت لمنیت و کاغذ دیواری با ارائه خدماتی نوین در خدمت شما عزیزان می باشد

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید