نحوه صحیح نصب پارکت لمینت باراباس

آموزش نصب پارکت لمینت

نصب پارکت لمینت بسیار آسان است. برای نصب پارکت لمینت بهتر است به نکات زیر توجه کنید
1. قبل شروع هر کاری پیشنهاد میشود پارکت لمینت ها را حدود سه ساعت در محیط نصب قرار دهیم تا با دمای محیط سازگاری یابند.
2. رطوبت کف محل نصب را کاملا خشک کنید.
3. هرگونه گرد و غبار یا جرم را باید کاملا برطرف کرد.

نصب پارکت لمینت


روش های نصب پارکت لمینت

روش های نصب پارکت لمینت بسیار متفاوت است در قدیم پارکت ها را توسط چسب مخصوص بر روی کف اتاق می چسباندند اما امروزه پارکت لمینت باراباس به صورت کلیکی نصب می شود و  دارای گره های برجسته طبیعی می باشد.

نصب پارکت لمینت

مراحل نصب پارکت لمینت

1. اول قبل هر چیز باید جهت کار را تعیین کنیم که خود این کار نیاز به تخصص دارد و بهتر است از افراد خبره استفاده کنید
2. بهتر است برای اتاق های مربعی نور را مدنظر قرار دهیم و  پارکت لمینت مربعی را درجهت نور نصب کنیم
3. در اتاق های مستطیل نور در دیوارهای طولی قرار دارد بهتر است لمینت ها را در جهت طول اتاق قرار دهیم و نور را مد نظر قرار ندهیم
4. دیوار طویل تر که نسبت به بقیه صاف تر هم باشد به عنوان مرجع انتخاب و فوم را به موازات همان در اتاق پهن میکنیم
5. توجه کنید لمینت ها را کامل به دیوار نچسبانید و حداقل8میلی متر به آن فاصله دهید
6. معمولا نود درصد شکاف لمینت ها طوری طراحی شده اند که لازم است نصب پارکت لمینت ها از سمت چپ شروع شود پس باید داز سمت چپ تایل اول را قرار دهیم و به همین ترتیب تا آخر پیش برویم

نصب پارکت لمینت

7. تایل آخری که با دیوار انتهایی میرسد لازم است برش داده شودبرای این کار مقدار را با متر اندازه وسپس به پارکت لمینت منتقل میکنیم
8. چیدن تایل های پارکت لمینت روشن به چند روش انجام میشود، چيدمان آجري، چيدمان، در هم، چيدمان پله اي، چيدمان جناقياز روش های مرسوم چیدن آن ها است، ما توصیه میکنیم از روش پله ای استفاده کنیدیعنی با درنظر گرفتن طول هرتایل که حدود120 سانت است، اگر آنرا تقسیم بر4 کنیم قطعه اول120 و قطعه دوم 90 سانتيمتري و قطعه سوم 60 سانتيمتري و قطعه چهارم 30 سانتيمتري میگرددردیف اول را با یک تایل 120 سانتی یا کامل انجام میدهیم، سپس یک تایل دیگر را برداشته 30 سانت آن را جدا میکنیم و تایل دوم را 90 سانت میگیریم.و تا آخر به همین صورت پیش میرویم
9. ردیف سوم را تایل 60سانتی میزنیم و ردیف چهارم را تایل 30 سانتیبعد تکمیل تایل چهارم باید دوباره با یک تایل کامل شروع کنیم، يعني 120 سانتي.
10. هیچ نگرانی بابت پارکت لمینت تیره بریده شده نیست، میتوانید از آن ها در جهت استفاده در ابتدا یا انتهای کار در صورت مناسب بودن اندازه استفاده کنید.
11. پیشبینی میشود تا این مرحله همه سطح فوم شمارا لمینت ها گرفته باشند پس به فوم جدیدی نیاز دارید؛ کف را جارو و فوم بعدی را پهن کنیددقت کنید فوم ها روی هم نیفتند به صورت کاملا مماس در کنار یکدیگر قرار بگیرند.

نکته اصلی که بسیار مهم است رنگ پارکت لمینت می باشد. اگر دیوار شما با کاغذ دیواری طراحی شده است بهتر است رنگ پارکت لمینت خود را با رنگ پس زمینه  کاغذ دیواری ست کنید تا دکور داخلی جذابی داشته باشید.

شرکت تیراٰژه هارمونی مفتخر است که زیبا ترین و ماندگار ترین طرح ها را در زمینه اجرا و  فروش پارکت لمینت و کاغذ دیواری  ارائه دهد.

برای آشنایی با نصب پارکت لمینت می توانید فیلم زیر را ببینید.

 

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید