چگونه مناسب ترین کاغذ دیواری را بیابیم؟

خرید مناسب ترین کاغذ دیواری

به دليل وجود تنوع بسيار زياد کاغذ دیواری‌ ها و احتمال گنگ شدن هنگام خريد، مهم است كه حتما قبل از اينكه براي خريد بيرون برويد،ايده و طرحي را در ذهن داشته باشيد و كاملا بدانيد كه چه مي‌خواهيد. براي اين كار از سایت تیراژه هارمونی بازديد كنيد و تصاوير فضاهايي كه در آنها از کاغذ دیواری استفاده شده را ببينيد، چه كسي مي‌داند! شايد در اين ميان طرح و رنگ مورد علاقه و مناسب براي دكوراسيون خانه خود را بيابيد و تنها براي يافتن آن به بازار برويد.

چگونه مناسب ترین کاغذ دیواری را بیایبیم

انتخاب کاغذ دیواری متناسب با دکوراسیون

راه ديگر براي شروع اين است كه ابتدا به رنگ‌هاي موجود، نوع كف‌پوش و سبك دكوراسيون خانه خود و وسايل و مبلمان موجود در دكوراسيون خانه‌تان توجه و تعيين كنيد كه در اصل آنها داراي چه سبك و جلوه‌اي هستند؛ سپس به دنبال کاغذ دیواری متناسب با همان سبك برويد.

کاغذ دیواری متناسب با دکوراسیون داخلی

يك کاغذ دیواری ناهماهنگ با سبك دكوراسيون، مي‌تواند جلوه كل دكوراسيون را تخريب كند. براي مثال، اگر سبك دكوراسيون خانه شما ساده و مدرن است، نصب كاغذ دیواري گل‌دار و پر زرق و برق به كلي جلوه دكوراسيون شما را تخريب خواهد كرد. فكر كردن به مبلمان و وسايل موجود در خانه، عناصر دكوراتيو و موكت يا ديگر كف‌پوش‌هاي موجود در فضا نيز ايده خوب ديگري است.

روش های انتخاب کاغذ دیواری مناسب

کاغذ دیواری متناسب با رنگ دکوراسیون داخلی

براي مثال اگر در خانه خود كاناپه‌اي سبز رنگ در اتاق نشيمن داريد، مسلما انتخاب يك کاغذ دیواری صورتي مي‌تواند تخريب كننده دكوراسيون فضا باشد. کاغذ دیواری بايد متناسب و هماهنگ با رنگ و سبك وسايل موجود در فضا باشد. اگر برايتان مقدور است، بهتر است نمونه رنگ يا رنگ‌هاي اصلي دكوراسيون فضا را با خود هنگام انتخاب کاغذ دیواری داشته باشيد تا بتوانيد آن را با کاغذ دیواری‌ها تطبيق دهيد.

انتخاب کاغذ دیواری مناسب

هم‌چنين توصيه ديگر ما اين است كه حتما از مشاورین تیراژه هارمونی كمك بگيريد؛ او را در جريان رنگ و طرحي (راه راه، طرح‌هاي هندسي، خلوت يا شلوغ) كه در ذهن داريد قرار دهيد. براي مثال از او بخواهيد آلبوم‌ها , نمونه های موجود در نمایشگاه را كه طرح‌هاي موجود در آن نزديك به طرح و رنگ مد نظر شماست برايتان بياورد. اگر ذهنيت واضحي در مورد آنچه که‌ مي‌خواهيد، نداريد، به فروشنده بگوييد كل آلبوم‌هاي موجود در فروشگاه را براي يافتن بهترين گزينه‌ در اختیارتان قرار دهد.

انتخاب کاغذ دیواری متناسب با دکوراسیون داخلی

آلبوم های کاغذ دیواری

در خصوص موارد موجود در هر آلبوم و نحوه قرارگيري نمونه‌ها در آن، از فروشنده راهنمايي بخواهيد و پس از آن ابتدا يك دور به صورت سريع و گذرا صفحات را ورق بزنيد؛ و تنها مواردي را كه فكر مي‌كنيد با دكوراسيون خانه شما هماهنگ است نشانه بگذاريد. پس از بازديد از كل آلبوم‌ها، به سراغ موارد علامت گذاشته شده برويد، اين بار با دقت بيشتر و آرام‌تر آنها را مشاهده كنيد و با نمونه رنگ دكوراسيون خانه خود تطبيق دهيد.

از ميان اين موارد بهترين و مناسب‌ترين گزينه‌ها را انتخاب كرده و از فروشنده بخواهيد تا نمونه‌اي از آن را در اختیار شما بگذارد تا براي تصميم و انتخاب نهايي آنها را به خانه بياوريد؛ سپس کاغذ دیواری را كه بهترين جلوه را در نورپردازي شب و روز خانه شما داشت انتخاب كنيد.

براي ديدن طرح هاي متنوع و گوناگون تيراژه هارموني مي توانيد از سايت كاغذ ديواري ديدن كنيد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید