نکات مهم در دکوراسیون داخلی

7 نکته مهم درباره دکوراسیون داخلی

اکسسوری در دکوراسیون داخلی

به جای پر کردن به سرعت یک اتاق با وسایلی که شما می توانید تهیه کنید، سعی کنید از وسایل محدودی که واقعا به آن ها علاقه دارید در مراحل مختلف و به آرامی در طی مرور زمان به اتاقتان اضافه کنید.

8 نکته مهم درباره دکوراسیون داخلی

اقتباس از لباس های شخصی 

اگر شما یک بلوز با رنگ دلخواه یا هر چیزی که دارای بافت هموار و صاف است دارید، آن را به یک نقاش منزل نشان دهید تا مطابق رنگ آن برای شما رنگ مورد علاقه تان را تهیه کند.

روشن سازی فضای خانه

بازتاب پارچه های پرتلالو و کاغذ دیواری های روشن به فضا کمک خواهد کرد که روشن تر به نظر برسند. بر روی چیزهای با ارزش اتاق تاکید کنید. اگر سقف بلندی دارید پرده های بلند آویزان کنید و اگر اتاقتان مانند یک جعبه تاریک است آن را تغییر ندهید، فقط با یک رنگ سفید روشن، فضای تیره و خفه را نجات دهید. با آنچه که دارید کار کنید و همیشه راحتی را در نظر بگیرید.

نکات مهم در دکوراسیون داخلی

نورپردازی فضای خانه 

حداقل 3 منبع نور در یک اتاق داشته باشید هدف مطلوب با یک لامپ سقفی و چندین لامپ زمینی و رومیزی بدست می آید. از آباژورها می توانید برای روشن کردن گوشه های تیره استفاده کنید.

استفاده از وسایل آنتیک در دکوراسیون خانه

در یک اتاق نشیمن بیشتر از وسایل و عتیقه های شگفت انگیز استفاده کنید. این حرکت برای فضای ورودی هم عالی می باشد.

زیبا سازی فضای ورودی خانه 

از فضای ورودی غفلت نکنید! فکر کنید به عنوان یک پیش غذا می باشد. فضای ورودی باید سبک همه جای منزلتان را منعکس کند، به عبارتی دیگر باید خلاصه ای از تمام فضای منزلتان باشد. باید در مهمانان حسی ایجاد کنند که راغب باشند بیشتر ببینند.

جمع آوری وسایل مورد علاقه

هر وسیله ای که دوست دارید و با شما صحبت می کند را جمع آوری کنید، مهم نیست که چه چیزی هست و در چه تعدادی می باشد، مهم این است که شما آن را دوست دارید.

شرکت تیراژه هارمونی با بهره گیری از تیم خبره آماده ارائه مشاوره در زمینه خرید کاغذ دیواری و پارکت لمینت می باشد.

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید