پارکت لمینت باراباس،دارای ضمانت نامه

استانداردهای پارکت لمینت باراباس

پارکت لمینت باراباس دارای بالاترین استانداردهای محصول لمینت در جهان می باشد. تفاوت این لمینت با لمینت های دیگر به کار گیری آخرین دست یافته های حوزه پارکت لمینت های صنعتی بوده که به لحاظ مقاومت در برابر رطوبت و سایش بالاترین آزمایشات تایید کیفیت را کسب نموده است. پارکت لمینت بارباس دارای کلیک های آغشته به پارافین می باشد که وجه تمایز این لمینت نسبت به وزن محیطی کاملا منطبق و سازگار است.

پارکت لمینت باراباس

ضمانت نامه پارکت لمینت

پاركت لمينت تيراژه هارموني پارکت لمینت باراباس ، لمینتی مدرن و دارای ضمانت نامه کتبی می باشد ، لمینت باراباس نسل جدید لمینت در جهان می باشد که گروه تیراژه هارمونی آن را به بازار دکوراسیون ایران معرفی و در سراسر ایران اقدام به پخش آن نموده است .خرید لمینت باراباس به راحتی از طریق نمایندگی های انحصاری شرکت تیراژه هارمونی در سراسر استان های کشور امکان پذیر است.در این راستا نمایندگی های پارکت لمینت باراباس در سراسر ایران عاملیت های متعددی را زیر پوشش قرار داده اند تا با ارائه لمینت بارباس دسترسی مشتریان را به آن سهل و راحت نمایند.

ضمانت نامه پارکت لمینت باراباس

استانداردهای پارکت لمینت باراباس

براي كسب اطلاعات بيشتر در اين زمينه با كارشناسان تيراژه هارموني در تماس باشيد لمینت باراباس امروزه در بازار ساخت و ساز ایران برندی شناخته شده می باشد و شرکت تیراژه هارمونی خدمات پس از فروش خود را در تمام نقاط ایران گسترش داده تا رضایت مندی مشتریان خود را هرچه بیشتر در نظر گیرد .پارکت لمینت باراباس ، لمینتی با دوام و با کیفیت می باشد که همین ضامن گسترش استفاده از آن در پروژه های مختلف است .

لمینت باراباس در طرح ها و رنگ های متعددی عرضه می گردد.

لمینت باراباس محصول سال ها کار پژوهش گروه متخصصان در جهان بوده که تیراژه هارمونی نتیجه همه این پژوهش ها را به بازار ایران و مردم آن هدیه می کند.

شرکت تیراٰژه هارمونی مفتخر است که زیبا ترین و ماندگار ترین طرح ها را در زمینه اجرا و  فروش پارکت لمینت و کاغذ دیواری  ارائه دهد.

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید