پارکت لمینت ضد آب

پارکت لمینت ضد آب چیست؟

این روز ها پارکت لمینت در بازار از تقاضای بسیار بالایی برخوردار است، که برای ساخت پارکت لمینت ضد آب در داخل آن مواد گیاهی خاصی پر میشود و فعلا تعداد محدودی تولید کننده چنین فناوری ای را در اختیار خود دارن که کمپانی آبو یکی از آن ها میباشد.

پارکت لمینت ضد آب

روش تشخیص پارکت لمینت ضد آب اصل

با چند روش ساده و اجرای آن میتوان پارکت لمینت ضد آب ما دارای مواد گیاهی خاص است یا خیر :
اگر روی لبه های آن ناخن بکشیم و نوعی چربی زیر ناخن تجمع کند به طوری که با آب قابل شستن نباشد پارکت لمینت ضد آب اصل و دارای مواد مخصوص خود میباشد و وگرنه از پارافین یا مواد ضد آب مصنوعی که کیفیت خوبی ندارند در ساخت آن استفاده گردیده است که این گونه مواد عمر خود پارکت لمینت را به طور قابل توجهی کاهش میدهد.
استفاده از مواد مصنوعی در پارکت لمینت ضد آب عمر آن را کاهش و باعث میشود در مقابل حرارت ضعیف شوند و رنگ و حالت آن به مرور زمان تغییر کند ، با قرار دادن یک تایل از پارکت لمینت ضد آب در دمای بالای 45 دجه مانند بخاری با درجه بالای ۴۰ درجه به مدت ۱۰ ساعت در صورت تغییر رنگ لبه های آن  و کم رنگ شدنش نمونه تقلبی است و از مواد مصنوعی در آن استفاده شده است .
یک تایل از پارکت لمینت ضد آب را در سطل اب فرو کنید روی لبه های آن باید قطره آب جمع شود بعد تایل را به مدت 24 ساعت دوباره در آب قرار دهید و بگذارید 4 ساعت کاملا خشک شود و سپس آن را دوباره در آب قرار دداده و بیرون بیاورید اگر مثل دفعه اول قطره آب در لبه اش قرار گرفت یعنی پارکت لمینت شما اصل میباشد  و در نفوذ آب به درون بافت های آن یعنی پارکت لمینت شما تقلبی میباشد و در ساخت آن از مواد مصنوعی استفاده گردیده است .

پارکت لمینت

برند های برتر پارکت لمینت

در هر حال با تمامی تفاسیر برای خرید پارکت لمینت ضد آب سعی کنید از برندهای شناخته شده در بازار که امتحان خود را پس داده اند مانند پارکت لمینت باراباس انتخاب کنید ، که خود این اگرچه از نظر قیمت کمی برای شما بالاتر تمام میشود اما با اطمینان کل خرید خود را انجام میدهید و میتواند خیالتان راحت باشد که تا مدت طولانی نیازی به نگرانی در مورد پارکت لمینت ضد آب کار شده در اتاق خود ندارید.

شرکت تیراٰژه هارمونی مفتخر است که زیبا ترین و ماندگار ترین طرح ها را در زمینه اجرا و  فروش پارکت لمینت و کاغذ دیواری  ارائه دهد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید