تزئین سرویس بهداشتی با کاغذ دیواری

کاغذ دیواری مخصوص سروی بهداشتی

سرویس بهداشتی یکی از فضاهایی به شمار می رود که می توان با صرف هزینه کم و به سادگی دکوراسیون آن را متحول کرد.شما می توانید به سرعت و با صرف هزینه کم و با استفاده از کاغذ دیواری دکوراسیون سرویس بهداشتی را متفاوت کنید. استفاده از کاغذ دیواری سرویس بهداشتی علاوه بر اینکه جذابیت خاص و خیره کننده ای را به سرویس می دهد اما فراموش نشود برای کسانی پیشنهاد می شود که از وسایل خانه شان به خوبی مراقبت و نگهداری می کنند زیرا در هر حال نمی توان انکار کرد که دوام کاشی و سرامیک در محیط های مرطوب قطعا از کاغذ دیواری بیشتر است.

کاغذ دیواری مخصوص آشپزخانه

کاغذ دیواری ضد آب 

اما کاغذ دیواری های ضد آب که امروزه وجود دارند ، اگر به درستی مراقبت شود می تواند تا چنیدن سال دوام داشته باشد و جلوه ای بی نظیر را برایتان بوجود آورد . همچنین اگر قصد تعویض کاغذدیواری را داشته باشید به راحتی کنده و نصب مجدد انجام می شود و دردسرهای نصب کاشی و سرامیک را ندارد.

کاغذ دیواری ضد آب

نکات نصب کاغذ دیواری سرویس بهداشتی

اگر می خواهید برای مدت طولانی تری از کاغذ دیواری ها استفاده کنید به شما پیشنهاد می کنیم نیمه پایینی دیوار را کاشی و نیمه بالایی را کاغذ دیواری کنید که نیمه بالایی کمتر در معرض رطوبت می باشد و در نهایت استفاده از یک آیینه ظریف تزیینی با حاشیه های تراش کاری شده بر روی دیوار نصب کنید.

نکات کاغذ دیواری سرویس بهداشتی

شرکت تیراژه هارمونی تولید کننده و واردکننده پارکت لمنیت و کاغذ دیواری با ارائه خدماتی نوین در خدمت شما عزیزان می باشد

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید