جدیدترین طرح های کاغذ دیواری2017

جدیدترین مدل های کاغذ دیواری در سال 2017

همه ما می دانیم که کاغذ دیواری نقش بسیار مهمی در طراحی و دکوراسیون داخلی دارد. اگر به دنبال کاغذ دیواری جدید با طرح ها و مدل های شیک هستید به شما عزیزان توصیه می کنیم به آلبوم کاغذ دیواری موجود در سایت مراجعه کنید و از جدیدترین طرح های کاغذ دیواری دیدن کنید.

طرح جدید کاغذ دیواری

قیمت کاغذ دیواری در سال 2017

قیمت کاغذ دیواری بر اساس معیار هایی از جمله کیفیت،تعداد رل ، جنس کاغذ دیواری ، کاغذ دیواری قابل شستشو بودن یا نبودن ،میزان برجستگی و ضخامت و ... بستگی دارد.اگر به دنبال کاغذ دیواری ارزان هستید، میتوانید از کاغذ دیواری ساده با رنگ های متفاوت در دکوراسیون داخلی خود کار کنید

طرح جدید کاغذ دیواری

طرح های متنوع کاغذ دیواری

ما در این مجموعه مدل های جدید و متنوعی از کاغذ دیواری هایی با طرح های زیبا و مدرن آماده نموده ایم.امروزه کاغذدیواری ها در بسیاری از مکان های مسکونی یا تجاری مورد استفاده قرار می گیرند. ما در این مطلب سعی کردیم به روز ترین و متنوع ترین کاغذ دیواری هایی که امروزه در سراسر دنیا مورد استقبال قرار می گیرد را جمع آوری کنیم تا شما متناسب با کاربرد و مکان مورد استفاده از کیفیت و طرح های متنوع کاغذ دیواری بهره ببرید.

کاغذ دیواری جدید و ارزان

انواعی از کاغذ دیواری جدید و امروزی در بازار وجود دارند که تحت لیسانس کشور های پیشرفته دیگری ساخته شده اند.که شامل طرح های سنتی مدرن و اسلیمی و گلهای درشت و کوچک تکرارشونده اند.این طرح های بروز و گاها فانتزی در رنگهایی بسیار شاد با پیشزمینه هایی ملایم به بازار آمده اند که رنگ کلی آنها:نقره ای ،نارنجی ،قرمز،رنگهای رایجی مانند سفید هستند.
این کاغذ دیواری های جدید با طرح ها و سبکهای خاص فضای شما را امروزی نشان میدهند و در کنار آن دارای قیمتی به نسبت مقرون به صرفه تر از همین طرح ها ونمونه های خارجی ساخته شده در سایر کشور ها میباشند.


قیمت کاغذ دیواری طرح جدید

همانطور که از مطالب گذشته دریافته اید، کاغذ دیواری جدید با کیفیت های متفاوت و برندهای مختلف از چندین کشور در بازار کاغذهای دیواری ایران وجود دارد،که از طرح های فاخر و گرانقیمت لاکچری گرفته تا طرح های ساده مدرنی که با صرف هزینه ای کاملا معمولی میتوان این طرح ها را خریداری کرده و نصب نمود.این دسته از طرح ها با تمام تنوع دارای خاصیتی مشترکند و آن هم قیمت بیشتر آن ها نسبت به کیفیتهای مشابه خود میباشد،زیرا که این طرح ها بعلت جدید و روی مد بودن نسبت به طرح های قدیمی گذشته دارای ارجعیت اند.

شرکت تیراژه هارمونی تولید کننده و واردکننده پارکت لمنیت و کاغذ دیواری با ارائه خدماتی نوین در خدمت شما عزیزان می باشد

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید