استفاده از کاغذ دیواری بنفش رنگ در طراحی داخلی

طراحی داخلی مدرن با کاغذ دیواری بنفش

بسیاری از افراد هستند خیلی به مبلمان یا وسایل دیگر علاقه ای ندارند ولی ترجیح می دهند خانه ای مجلل و در عین حال ساده داشته باشند. توصیه ما به این افراد استفاده از کاغذ دیواری های آبرنگی می باشد. در این مطلب استفاده از کاغذدیواری های بنفش رنگ را به شما آموزش می دهیم:اصولا استفاده از کاغذ دیواری به رنگ بنفش برای دکور فضاهای مجلل به کار می رود و همان محیطی را به وجود می آورد که شما می خواهید یعنی ساده و مجلل. یکی از قابلیت هایی که کاغذ دیواری به رنگ بنفش دارد در دایره تفکیک جنسیتی قرار نمی گیرد یعنی کاغذ دیواری رنگ بنفش هم دخترانه است هم پسرانه.

کاغذ دیواری بنفش

کاغذ دیواری بنفش

کاغذ دیواری بنفش از دو رنگ آبی و قرمز ایجاد شده است. این نوع کاغذ دیواری به دلیل توناژ های متفاوت سیر و روشن به دو دسته کلی کاغذ دیواری بنفش یاسی ،کاغذ دیواری بنفش تیره تقسیم می شوند.

کاغذ دیواری بنفش صورتی

این نوع کاغذ دیواری برای اتاق دختران بسیار مناسب است.کسانی که به دنیال کاغذ دیواری دخترانه هستند می توتنند از این نوع کاغذ دیواری استفاده کنند.اگر به دنبال کاغذ دیواری اتاق خواب برای کودک دلبندتان هستیدچنانچه کودکتان دختر است ما این نوع کاغذ دیواری را به شما پیشنهاد میکنیم

کاغذ دیواری بنفش صورتی

کاغذ دیواری سفید بنفش

اگر به دنبال طراحی داخلی شیک و مدرن و در عین حال ساده هستید سعی کنید از کاغذ دیواری بنفش سفید استفاده کنید.این ترکیب رنگ هارمونی بسیار متفاوت و شادی را به ارمغان می آورد.اگرر توجه کرده باشید بسیاری از زوج های جوان این دکور مدرن  را برای اولین خانه خود انتخاب می کنند.

کاغذ دیواری بنفش طوسی

این نوع کاغذ دیواری در صورتی که با دکوراسیون داخلی منزل متناسب باشد دیزاینی شیک و منحصر به فرد را برای شما عزیزان به ارمغان می آورد.کاغذ دیواری بنفش طوسی برای خانه های بزرگ بسیار مناسب است.

شرکت تیراٰژه هارمونی مفتخر است که زیبا ترین و ماندگار ترین طرح ها را در زمینه اجرا و  فروش پارکت لمینت و کاغذ دیواری  ارائه دهد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید