قیمت کاغذ دیواری

قیمت کاغذ دیواری مناسب

برای اینکه دیوار های منزل ، محل کار را کاغذ دیواری کنید بدون شک فاکتور قیمت کاغذ دیواری یکی از مهم ترین نکاتی است که به آن باید توجه کنید . اگر به بازار مراجعه کنید خواهید دید که قیمت کاغذ دیواری بسیار متنوع است ، علل این اختلاف قیمت کیفیت کاغذ دیواری ، طرح ، اندازه ی رول های کاغذ دیواری است . فاکتور طرح کاغذ دیواری در تعیین قیمت آن بسیار مهم است ، چرا که شما در هنگام خرید کاغذ دیواری طرح دار پول طرح آن را می دهید . هر اندازه که طرح کاغذ دیواری خاص تر باشد ، هزینه ی آن نیز بیشتر خواهد شد .
از آنجایی که تکنولوژی های تولید کاغذ دیواری عموما بین همه ی تولید کنندگان یکسان است و اکثر آنها از مواد اولیه ی مشاب با کیفیت یکسان استفاده می کنند عامل کیفیت ، در تعیین قیمت کاغذ دیواری چندان موثر نیست .
فاکتور سومی که شاید کمتر کسی بدان توجه کند نوسانات نرخ ارزهای خارجی است . اکثر کاغذ دیواری های موجود در بازار وارداتی هستند . این نوسانات می تواند موجب تغییر قیمت کاغذ دیواری شوند .

مناسب ترین قیمت کاغذ دیواری

بهترین قیمت کاغذ دیواری


قیمت کاغذ دیواری ها در بازار به رول تعیین می شود بنابراین برای اینکه بتوانید برآورد درستی از قیمت کاغذ دیواری داشته باشید بهتر است مساحت قسمت های مختلف را اندازه گیری نمایید و سپس برآوردی از تعداد رول مورد نیاز داشته باشید . رنج قیمت کاغذ دیواری از 8 هزار تومان به ازای هر متر مربع شروع می شود و تا 40 هزار تومان برای هر متر مربع ادامه می یابد .
شاید در نگاه اول قیمت کاغذ دیواری گران به نظر برسد و افراد ترجیح دهند از رنگ های پلاستیکی یا آکریلیک استفاده کنند . اما بدون شک با در نظر گرفتن طول عمر کاغذ دیواری نسبت به رنگ خواهید دید که خریدی مقرون به صرفه انجام داده اید .

روش محاسبه قیمت کاغذ دیواری

شرکت تیراژه هارمونی با ارائه ی کاغذ های دیواری در قیمت ها ، طرح ها و رنگ های متنوع سعی است متناسب با سلایق هر یک از مشتریان محصولی را ارائه دهد . برای دیدن طرح های مختلف کاغذ دیواری و استعلام قیمت کاغذ دیواری می توانید به سایت این فروشگاه مراجعه کرده و با بخش فروش جهت استعلام قیمت ها و دریافت مشاوره تماس حاصل نمایید

این كار سبب گمراهی افراد در محاسبه هزینه‌ها می‌شود؛ اما این كار دلیل دارد.فروش کاغذ دیواری‌ ها در رول‌های دو برابر و سه برابر، می‌تواند متراژ بیشتری کاغذ دیواری را نسبت به یك رول واحد در اختیار شما بگذارد. یك رول واحد تنها دارای 4 متر و 11.5 سانتی‌متر (13.5 فوت) کاغذ دیواری‌ است در حالی كه رول‌های دو برابر دارای 8 متر و 23 سانتی‌متر ( 27 فوت) کاغذ دیواری هستند. بنابراین اگر طول دیوار شما 2 متر و 75 سانتی‌متر (9فوت) است، شما تنها می‌توانید سه ردیف کاغذ دیواری از یك رول واحد روی آن دیوار قرار دهید.


قیمت کاغذ دیواری

قیمت رول های کاغذ دیواری

رول‌های کاغذ دیواری دارای عرض‌های مختلفی نیز هست. انواع اروپایی آنها دارای عرض 52 سانتی‌متر (20.5 اینچ) است در حالی كه رول کاغذ دیواری‌های آمریكایی عرض 68.5 سانتی‌متر (27 اینچ) دارد. یعنی مسلما شما می‌توانید مقدار بیشتری از دیوار را با یك رول کاغذ دیواری آمریكایی نسبت به یك رول کاغذ دیواری اروپایی بپوشانید. مورد دیگری كه روی قیمت کاغذ دیواری تاثیر می‌گذارد؛ طرحی است كه انتخاب می‌كنید. به طور كلی دو نوع طرح برای کاغذ دیواری وجود دارد: طرح‌های مستقیم و صاف و طرح‌های منحنی شكل. طرح‌های مستقیم و صاف مانند طرح‌های راه راه عمودی و افقی كه باید در قسمت درزها تنظیم شوند و طرح‌های منحنی شكل نیز مانند طرح‌های گلدار و هندسی هستند كه باز هم باید در قسمت درزها تنظیم شوند.

روش محاسه متراژکاغذ دیواری

این تنظیمات در قسمت درزها به طوری كه دنباله طرح‌ها از ردیفی به ردیف دیگر رعایت شود، نیاز به متراژ بیشتری کاغذ دیواری دارد كه در این زمینه و اینكه طرح انتخابی شما به چه مقدار متراژ اضافه نیاز دارد، باید از فروشنده كمك بگیرید.از این رو باید حتما دیوارهای اتاق را با دقت اندازه‌گیری كنید و هنگام سفارش آنها را به همراه داشته باشید. در نظر گرفتن در و پنجره‌ها را فراموش نكنید. حتی توصیه می‌شود به همراه متراژ، طرحی ساده از فضا را روی كاغذ پیاده كره و به همراه داشته باشید.زمانی كه متراژ لازم را برای کاغذ دیواری محاسبه كردید، توصیه می‌كنیم یك یا دو رول کاغذ دیواری اضافه از حد نیاز را خریداری كنید تا در صورت اشتباه در اندازه‌گیری یا خراب شدن قسمتی از کاغذ دیواری، بتوانید از آن مقدار اضافی استفاده كنید.



نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید