بهترین کاغذ دیواری مخصوص اتاق کودک

دکوراسیون اتاق کودک

اتاق کودک شما از فضاهای مهم در محیط کلی خانه دارد . رنگ های انتخابی و نوع چیدمان اتاق می تواند در روحیه کودک شما نقش بسیار مهمی را ایفا کند. اگر رنگ آمیزی و دکوراسیون اتاق کودکتان را مناسب انتخاب کنید می توانید به نوعی باعث افزایش خلاقیت در کودک شوید.

کاغذ های دیواری مناسب برای اتاق نوزاد

در این مقاله سعی کردیم از تصاویر و رنگ های متنوع دیوارپوش استفاده کنیم که می توانید برای اتاق کودک یا نوجوان خود بکار گیرید. شاید باور همه ما بر این باشد که نوزاد توانایی تشخیص رنگ را ندارد اما بی شک رنگ و طرحی که می توانید برای کاغذ دیواری اتاق نوزاد انتخاب کنید هم می تواند حس خوبی را به او منتقل کند.

کاغذ های دیواری گل دار بنفش 

این مدل دیوارپوش با طرح گل های بنفش رنگ می تواند برای اتاق فرزند شما در هر سنی باشد. در طرح زیر کاغذ دیواری با طرح قلب انتخاب کردیم که می تواند فضای یک اتاق هیجان انگیز را به وجود آورد.

کاغذ دیواری های طرح ابر

کاغذ دیواری طرح ماهی

در طرح زیر از کاغذدیواری به رنگ آبی که شامل طرح دریا و ماهی می باشد استفاده کردیم که می تواند آرامش را به کودک شما منتقل کند.

دیوارپوش طرح ماهی

کاغذ دیواری طرح ابر

همچنین در طرح بعدی از کاغذ دیواری های طرح ابر استفاده کردیم که می تواند کودک شما می تواند به خیال پردازی و رویاهای جالبی دست پیدا کند.

 کاغذ دیواری های گل دار

در قسمت بعد سعی کردیم طرحی از کاغذ دیواری را به شما معرفی کنیم که می توانید برای اتاق کودک خود یا دیوارهای فضاهای عمومی مانند مهد کودک ها استفاده کنید.

 کاغذ دیواری طرح ابر

شرکت تیراٰژه هارمونی مفتخر است که زیبا ترین و ماندگار ترین طرح ها را در زمینه اجرا و  فروش پارکت لمینت و کاغذ دیواری  ارائه دهد

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید