کاغذ دیواری چسبدار

کاغذ دیواری پشت چسبدار

شاید جالب باشد كه بدانید امروزه اکثر کاغذ دیواری ها ، به جز وینیل سنگین به صورت چسبدار عرضه می شوند .برای نصب اینگونه پوشش ها ،بریده های کاغذ دیواری را دوباره به گونه ای از پایین به بالا لوله کنید که نقش آن رو به تو بیفتد.سپس هر لوله را به گونه ای در ظرف آب قرار دهید که قسمت بالای نوار از ظرف بیرون باشد .

کاغذ دیواری چسب دار

نصب کاغذ دیواری پشت چسبدار

هنگام نصب ،ظرف آب را روی زمین درست در جایی که نوار کاغذ دیواری قرار است چسبانده شود بگذارید. سرنوار را بگیرید و به بالا بکشید و در امتداد شاغول بچسبانید .برای از بین بردن حباب های هوا ،روی کاغذ دیواری را برس یا اسفنج تمیز بکشید .دوباره لبه ی تکه ی چسبانده شده را با شاغول بسنجید تا مطمئن شوید که کاغذ عمودی قرار گرفته است .سپس با خط کش و کادر اضافی کاغذ را ببرید .

نوار دوم را با دقت کنار اولی بگذارید به گونه ای که لب به لب شوند . بعد از 15دقیقه با استفاده از غلتک لاستیکی لبه ها راصاف کنید.چسبی را که از زیر لبه های کاغذ دیواری بیرون زده است (جز در مورد کاغذ هایی که نقش برجسته دارند ) بااسفنج تمیز پاک کنید. برای دیدن آلبوم های کاغذ دیواری به لینک زیر مراجعه کنید:

کاغذ دیواری

قیمت کاغذ دیواری چسب دار

مدل های کاغذ دیواری پشت چسبدار

برای دیدن مدل های گوناگون كاغذ دیواری می توانید به سایت شرکت كاغذ دیواری مراجعه كرده و یا مقاله انواع كاغذ دیواری را مطالعه كنید.

  • انواع چسب كاغذ دیواری های تیراژه
  • قیمت کاغذ دیواری چسبدار
  • فروش کاغذ دیواری چسبدار
  • خرید کاغذ دیواری چسب دار

شرکت تیراٰژه هارمونی مفتخر است که زیبا ترین و ماندگار ترین طرح ها را در زمینه اجرا و  فروش پارکت لمینت و کاغذ دیواری  ارائه دهد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید