انتخاب کاغذ دیواری مناسب با دکوراسیون داخلی

ارتباط کاغذ دیواری و دکوراسیون داخلی

 در واقع شما می توانید از کاغذ دیواری های گل دار استفاده کنید، کاغذ دیواری های گل دار علاوه بر اینکه فضای اتاقتان را زنده می کند می تواند برای روحیه خود شما هم بسیار مناسب باشد. پیشنهاد ما به شما این هست که برای انتخاب کاغذ دیواری مناسب ، اول به دکور خانه و مبلمان ، پرده ها و همچنین پوشش کف توجه کنید.

کاغذ دیواری

یکی از عناصر اصلی طراحی داخلی در دنیای مدرن امروزی کاغذ دیواری می باشد. اگر قصد تغییر دکوراسیون دارید حتما سعی کنید تغییراتی در پوشش دیوار ها ایجاد کنید.یکی از مشکلات اصلی بانوان خانه دار انتخاب کاغذ دیواری مناسب با دکوراسیون است. اگر قصد خرید کاغذ دیواری را دارید در قدم اول حتما سعی کنید از آلبوم های کاغذ دیواری موجود در سایت تیراژه هارمونی دیدن کنید. 

ست کاغذ دیواری گل دار با مبلمان منزل

یه مثال ساده: اگر مبلمان و پرده های ساده ای دارید که دارای طرح خاصی نمی باشند سعی کنید از کاغذ دیواری های گل دار و شلوغ استفاده کنید. و وقتی کاغذ دیواری هایی با زمینه شلوغ استفاده کردید، می توانید کوسن همرنگ آن را نیز ست کنید. این نکته را یادآور شویم که اگر طرحی از کاغذ دیواری را انتخاب کردید حتما نباید از همان طرح انتخابی کاغذ دیواری برای همه دیوارها استفاده کنید.

کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی

ست کاغذ دیواری گل دار و کاغذ دیواری راه راه

در واقع می توانید بعضی از دیوارها را کاغذ دیواری گل دار و بعضی دیگر را کاغذ دیواری راه راه انتخاب کنید. با این کار جذابیت خاصی را در فضای کلی منزل بوجود می آورید. اگر احساس می کنید از آندسته افرادی هستید که کاغذ دیواری شلوغ خیلی زود شما را خسته می کند ، پیشنهاد می کنیم کاغذ دیواری های گل دار اما با گل های ریز را انتخاب کنید.

چون کاغذ دیواری های گل دار اما ساده چشم را دیرتر خسته می کند و هماهنگ کردن کاغذ دیواری ساده با گل های ریز با سایر وسایل خانه بسیار راحت تر می باشد. سعی کنید از کاغذ دیواری های گلداری استفاده کنید که گل روی کاغذ دیواری طبیعی تر جلوه می کند ، همچنین می توانید فقط یک دیوار را کاغذ دیواری گل دار کنید.اگر قصد دارید با انتخاب کاغذ دیواری گل دار علاوه بر زیباتر شدن خانه فضای بزرگ تر و دلنشین تری را هم بوجود آورید، به رنگ کاغذدیواری انتخابی نیز توجه کنید.

انتخاب کاغذ دیواری رنگی

کاغذ دیواری های تک رنگ فضای خانه را خیلی ساده نشان می دهند در صورتیکه کاغذ دیواری های آبرنگی یا چند رنگ و شلوغ خود به تنهایی باعث می شوند جزئیات بیشتری به دکور خانه اضافه شود. یکی از راه های جدید دکوراسیون این هست که کاغذ دیواری را با رنگ مبلمان متضاد هم انتخاب کنیم. در واقع امروزه با تنوع کاغذ دیواری که در بازار وجود دارد و با گسترش صنعت چاپ و طراحی ، کاغذ دیواری هم گسترش زیادی یافته و اگر به بازار روید می توانید انواع کاغذ دیواری را با طرح ها و رنگ های مختلف و همچنین قیمت های مختلف پیدا کنید.

انتخاب رنگ کاغذ دیواری مناسب

بنابراین انتخاب کاغذ دیواری با همان طرح درخواستی بسیار راحت تر شده است .اگر می خواهید خنکی بیشتری را در فصل تابستان حس کنید می توانید از تنالیته های رنگ کاغذدیواری آبی یا و کاغذ دیواری فیروزه ای استفاده کنید.این رنگ کاغذ دیواری علاوه بر جذابیت ذاتی خود، شما را به یاد دریا می اندازد و همین نکته باعث می شود تا در فصل تابستان فضای مورد علاقه تان را بوجود آورید.

احتمالا همه ما تجربه خنکی را با آدامس نعنایی حس کرده ایم و می توانیم از همین ترفند برای خنک شدن دکوراسیون منزل استفاده کنیم، یعنی از کاغذ دیواری های به رنگ سبز نعنایی استفاده کنیم البته این رنگ کاغذ دیواری برای اتاق خواب نیز بسیارمناسب است و می توانید با کاغذ دیواری سبز نعنایی یک خواب خنک را در تابستان تجربه کنید.

کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی

تناسب رنگ کاغذ دیواری و دکوراسیون داخلی

فرصت خوبی شد تا کمی هم از رنگ های مختلف کاغذ دیواری صحبت کنیم ، در ادامه می خواهیم به شما جرات استفاده از رنگ های مختلف کاغذ دیواری را در دکوراسیون منزل آموزش دهیم:

در واقع خیلی از ما وقتی نوبت به انتخاب کاغذ دیواری می رسد از رنگ ها ترس داریم و نگران انتخاب رنگ مناسب هستیم. اما فقط کافی است که در انتخاب رنگ کاغذ دیواری جسورانه تر عمل کنیم.

کاغذ دیواری قرمز رنگ

انتخاب کاغذ دیواری قرمز باعث بالا رفتن سطح انرژی می شود. اگر دقت کنید متوجه می شوید که وقتی در یک فضایی که کاغذ دیواری های اتاق قرمز هستند، قرار گرفتید خیلی تند تند صحبت می کنید و انرژی زیادی می گیرید. اغلب آدم هایی که در فضای با کاغذ دیواری های قرمز رنگ قرار می گیرند بسیار سرحال هستند.اگر به دنبال آرامش هستید از کاغذ دیواری های با طرح های خاص استفاده کنید ،

کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی

کاغذ دیواری هایی که حالت شسته شده دارند و حالت یک نوستالوژی قدیمی را در ما بوجود می آورند. این سبک کاغذ دیواری بیشتر برای خانه های سنتی متناسب است.

کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی

کاغذ دیواری سیاه رنگ

از رنگ کاغذدیواری سیاه نترسید  خیلی از افراد در انتخاب کاغذ دیواری سیاه رنگ ترس دارند.ترس از اینکه رنگ کاغذ دیواری سیاه باعث افسردگی و سردی در فضای خانه می شود یا خیلی ها می گویند رنگ کاغذدیواری سیاه یادآور سوگواری است .در حالیکه این چنین نیست و درواقع یکی از ابزار قدرتمند در طراحی دکوراسیون داخلی امروزه ، همین کاغذ دیواری های به رنگ سیاه هستند و در واقع استفاده از کاغذ دیواری های تیره یا سیاه حس قدرت و جسارت را در دکوراسیون داخلی نشان می دهد و در واقع به علت خاصیت خنثی بودن رنگ سیاه، با استفاده از کاغذ دیواری های سیاه می توانید ست کاملی را از یک دکوراسیون امروزی با ترکیب رنگ سفید بوجود آورید.

کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی

و با استفاده از طراحان داخلی امروزه ، می توانید با استفاده از کاغذ دیواری سیاه دکوراسیون فوق العاده زیبایی را بسازید.از رنگ های متضاد استفاده کنید:همانطور که مشاهده می کنید امروزه در بین خیلی از طراحان داخلی استفاده از رنگ های متضاد کاغذ دیواری رواج پیدا کرده است. اما این نکته را فراموش نکنید که ترکیب رنگ های کاغذ دیواری احتیاج به هارمونی دارد.

کاغذ دیواری طلایی رنگ

استفاده از کاغذ دیواری طلایی رنگ ،کاغذ دیواری طلایی یکی از محبوب ترین رنگ ها در بین افراد می باشد. حتی از دیدگاه طراحان داخلی ، رنگ کاغذ دیواری طلایی نشانه شجاعت و جسارت و لوکس بودن را دارد در واقع رنگ کاغذ دیواری طلایی قدمتی طولانی دارد و خیلی از طراحان از کاغذ دیواری های طلایی رنگ بیشتر برای اتاق پذیرایی استفاده می کنند.

کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی

شرکت تیراٰژه هارمونی مفتخر است که زیبا ترین و ماندگار ترین طرح ها را در زمینه اجرا و  فروش پارکت لمینت و کاغذ دیواری  ارائه دهد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید