نقش کاغذ دیواری در تغییر دکوراسیون خانه

تغییر دکوراسیون با استفاده از کاغذ دیواری


خیلی اوقات اتفاق افتاده است که خانه هایی را می بینیم که از مبل های خاکستری و کدر و دیوارهای بی روح و سفید رنگ و کابینت های استیل و بی رنگ استفاده شده است و تصور ما بعد از ورود به این خانه ها این است که هیچگاه قرار نیست اتفاق خاصی یا هیجان انگیزی در این خانه رخ دهد اما می توان با انتخاب یک کاغذ دیواری هیجان و تنوع را به آن خانه بازگرداند.

تغییر دیزاین خانه با استفاده از کاغذ دیواری طرح دار

ما در این مطلب چند پیشنهاد ساده داریم برای تغییر حس و حال خانه شما اگر قرار باشد کل دیوارهای خانه ساده و سفید باشند دیگر حس و حالی به فضای خانه نمی دهد بنابراین اولین نکته رنگ آمیزی دیوارها با استفاده از کاغذ دیواری می باشد اگر مبل های ساده و تک رنگی دارید استفاده ازکاغذ دیواری طرح دار و رنگ های شاد گزینه مناسبی می باشد .

کاغذ دیواری

پارکت لمینت های برجسته

اگر کف خانه تان ساده است و با پرده های ساده و بی رنگ تزیین شده است وقت آن رسیده که کف خانه را با پارکت لمینیت با طرح های زیبا پوشش دهید و محیط خانه را از سادگی و بی رنگی درآورید. پارکت لمینت برجسته گزینه بسیار مناسبی می باشند بخصوص پارکت لمینت هایی که دارای گره های برجسته می باشند و طبیعی تر به نظر می رسند و حس خوشایند چوب را در فضای خانه بوجود می آورند.

عنصر بسیار مهم در دکوراسیون منزل استفاده از رنگ آمیزی مناسب می باشد کاغذ دیواری هایی به رنگ های سبز و زرد و صورتی از بهترین رنگ ها برای خرید کاغذ دیواری به شمار می روند. همچنین استفاده از این ترکیب رنگ کاغذ دیواری حس نشاط و شادابی را در دکوراسیون منزل بوجود می آورند.

شرکت تیراٰژه هارمونی مفتخر است که زیبا ترین و ماندگار ترین طرح ها را در زمینه اجرا و  فروش پارکت لمینت و کاغذ دیواری  ارائه دهد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید