قیمت کاغذ دیواری پشت چسب دار

خرید کاغذ دیواری پشت چسب دار


یکی از مراحل دشوار پس از انتخاب کاغذ دیواری مناسب و خرید آن نحوه ی نصب آن می باشد که به دقت فراوان احتیاج دارد. خریداری بایستی چسب مخصوص کاغذ دیواری و رول هایی برای فیکس کردن کاغذ به دیوار خریداری کند و آنها را به دقت بچسباند . به منظور سهولت نصب کاغذ دیواری انواعی از کاغذ های دیواری وارد بازار شده اند که پشت آنها چسب دار است و نیازی به استفاده از چسب جداگانه برای چسباندن آنها وجود ندارد . این نوع از کاغذ دیواری ها به دلیل داشتن چسب زمان کمتری برای نصب نیاز دارند و خودتان نیز می توانید به راحتی آنها را بچسبانید . بنابراین با احتساب اینکه نصب این نوع از کاغذ های دیواری آسان است و نیاز به پرداخت هزینه به نصاب ندارید قیمت کاغذ دیواری پشت برچسب دار مقرون به صرفه است .

قیمت کاغذ دیواری پشت چسب دار


مدل کاغذ دیواری پشت چسب دار


کاغذ دیواری های برچسب دار همانند کاغذ دیواری های دیگر دارای طرح و رنگ های فراوان می باشد . و جایگزینی مناسب برای کاغذ های دیواری معمولی است . شما عزیزان می توانید با در نظر گرفتن دکوراسیون داخلی منزل و رنگ سایر وسایل درون منزل به راحتی کاغذ دیواری پشت چسب دار را از بازار تهیه نمایید .

انواع کاغذ دیواری پشت چسب دار

این نوع از کاغد های دیواری بر خلاف کاغذ دیواری های معمولی که در دو نوع کاغذ دیواری قابل شستشو و غیر قابل شست و شو عرضه می شدند ، فقط یک مدل قابل شستشو دارند چرا که جنس آنها از PVC است و در تولید آنها از کاغذ استفاده نمی شود . از این جهت که این نوع از کاغذ های چسب دار قابل شست و شو هستند برای استفاده در محیط های مرطوب بسیار مناسب می باشند .

کاربرد کاغذ دیواری پشت چسب دار

همچنین از این نوع کاغذ دیواری می توان به عنوان پوشش برای کابینت های آشپزخانه و سطوح قدیمی نیز استفاده کرد . قیمت کاغذ دیواری دارای چسب از کاغذ دیواری معمولی پایین تر است ، ولی به جهت براقیتی که دارد به اندازه ی کاغذ های دیواری معمولی به عنوان دیوار پوش منزل محبوبیت ندارد.

کاغذ دیواری


مزایای کاغذ دیواری پشت چسب دار


• قیمت کاغذ دیواری این مدل بسیار به صرفه است .
• نصب آنها بسیار ساده بوده و نیاز به نصاب ندارند .
• تنوع بسیار در طرح و رنگ و برند های موجود در بازار
• قابل شست و شو بودن و ضد آب بودن آن باعث شده است برای استفاده در محیط های مرطوب مناسب باشد .
• قابیلت نصب روی سطوح صاف مانند کابینت ها و کاشی ها را دارد و معمولا برای بازسازی از آنها استفاده می شود .
علی رغم اینکه قیمت کاغذ دیواری پشت چسب دار پایین تر از انواع دیگر است و مزایای بالا را نیز دارا می باشند گاهی اوقات به دلیل براقیتی که دارند به زودی از مد افتاده و خریدار دیگر رغبتی به دیدن آنها ندارد .

مزایای کاغذ دیواری پشت چسبدار

شرکت تیراٰژه هارمونی مفتخر است که زیبا ترین و ماندگار ترین طرح ها را در زمینه اجرا و  فروش پارکت لمینت و کاغذ دیواری  ارائه دهد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید