دکوراسیون با رنگ های بهاری

دکوراسیون بهاری

استفاده از رنگ زرد در دکور داخلی خانه جلوه ای متفاوت به آن مبخشد و روحی تازه به آن میدمد. همچنین باعث روحیه گرفتن اعضا خانواده از آن میشود.معمولا افراد در استفاده از رنگ زرد برای دکور خانه دچار شک و تردید میشوند اما در این نوشتار سعی میکنیم نظر شما را در مورد این رنگ گرم،شاد و جذاب تغییر دهیم هچنین رنگ لیمویی که به نحوی نمونه ملایم تری از زرد است را پیشنهاد میکنیم.توجه شما را به ده دلیل که رنگ زرد بیش از اینها شایسته توجه و همنشینی با شما در دکور منزلتان را دارد جلب میکنیم.
تمایل به داشتن دکوراسیون بهاری دارید؟
بسیار آسان است...میتوانید به راحتی یک دکوراسیون بهاری با استفاده از جزئی ترین وسایلی که در منزل خود پیدا میکنید برای دست یابی به این ایده ارزان قیمت استفاده کنید.برای مثال میتوانید به جای گلدان از بطری های نوشیدنی استفاده کنید,از شاخه های درختان مخصوصا شاخه درخت زیتون که زیبایی منحصر به فردی دارد برای تزیین فضا و اثر بخشی بیشتر استفاده کنید ویا از قالبهای دست ساز به جای جاشمعی و بسیاری موارد دیگر که بستگی به هوش و خلاقیت شما بستگی دارد.استفاده از گلهای بهاری مانند سنبل و لاله های زرد رنگ و همچنین تهیه یک حوض آبی به همراه چند ماهی قرمز می تواند به یک دکوراسیون خاص و منحصربه فرد دست یافت.

دکوراسیون بهاری
دکوراسیون با رنگ های بهاری

بدون ترس و حراس از رنگ ها بهره بگیرید؛این خاصیت بهار است ترکیبی از رنگهای شاد و مثال زدنی.همه رنگ ها مورد استفاده قرار میگیرند از سبز و زرد و صورتی گرفته تا بنفش و آبی و قرمز...پس به راحتی ار هر رنگ شادی که دوست دارید استفاده کنید. تنوع ایجاد کنید...جسارت به خرج دهید و متفاوت باشید و مطمئن باشید رنگ سال 98 یکی از رنگهای شاد بهاری خواهد بود.برای داشتن یک دکور بهاری متفاوت درنگ نکنید ایجاد تنوع در محیط خانه برای افراد روحیه بخش و شادی آور است.


بهترین ترکیب های رنگی زرد

  • زرد و صورتی ترکیب دوست داشتنی


یک ترکیب مناسب جهت استفاده در اتاق دختر خانم های نوجوان! ترکیبی شاد و پر انرژی که میتواند انرژی درونی دختر نوجوان شما را آزاد کند.این دو رنگ در کنار رنگ سفید بی مانند میشود.به زیبایی میتوان برای کوسن گلدان و یا مبلمان از این ترکیب رنگی استفاده کنید و سایز قسمتهای اتاق را به رنگ خنثی در بیاورید و لذت ببرید.

  • زرد و بنفش باشکوه

زرد و بنفش رو رنگ زیبا و خاص هستند که در ترکیب بندی رنگی به زیبایی در کنار هم قرار میگیرند.این دو رنگ در کنار هم به فضای مورد نظر شما نمایی با شکوه میبخشد.پس منتظر چه هستید؟این ترکیب همان چیزی است که به دنبالش بودید.اما باید توجه داشت که رنگ زرد رنگ غالب شما باشد تا از به وجود آمدن حالت گرفتگی پرهیز شود.

  • زرد با آبی یک ترکیب آرام بخش


یک ترکیب فوقالعاده و بی نظیر برای اتاق خواب بزرگسالان.استفاده از یک زرد لیمویی مات در کنار یک آبی نچندان روشن همانند یک قرص آرام بخش برای شما عمل میکند.باز هم تاکید میکنیم در ترکیب رنگ زرد با سایر رنگها غالب بودن رنگ زرد بسیار مهم است تا از زیبایی و فضا سازی آن حداکثر استفاده را ببرید.

  • ترکیب زرد با نارنجی انرژی و هیجان


ترکیب این دو رنگ به قدری قوی و سرزنده است که حتی میتواند به افرادی که دارای نشانه های افسردگی هستند کمک کند.از اتاق کودک گرفته تا فضای غذا خوری و یا حتی فضای نشیمن اینها دقیقا همان جایی هستند که این ترکیب دوست داشتنی میتواند آنجا باشد. بجنبید....هیجان را اضافه کنید...

  • زرد با قهوه ای ترکیبی متفاوت


این دو رنگ در کنار یکدیگر فضای روشنی را ایجاد میکنند.در کل رنگهای تیره فضا را دلگیر میکنند.برای جلو گیری از این موضوع حتما باید در کنار یک رنگ روشن به تعادل برسند.رنگهای شیری کرمی و زرد دوست داشتنی بهترین گزینه ها هستند.این ترکیب بیشتر متاسب فضاهاش کوچک است.

کاغذ دیواری 

پارکت لمینت

دکوراسیو ترکیب رنگ زرد و قهوه ای

  • ترکیب زرد با طوسی
    یک زرد پررنگ و براق در کنار یک طوسی زغالی و یا یک طوسی کم رنگ که بسته به سلیقه شما برای داشتن یک فضای گرمتر و یا سرد تر میتواند یک نتیجه عالی در بر داشته باشد.تصمیم با شماست.
  • ترکیب شاهانه زرد و مشکی

یک ترکیب خاص،متفاوت،زیبا و دلچسب!این تمام چیزی است که میتوان در مورد این ترکیب گفت.این ترکیب خاص میتواند هر جایی بنشیند.از اتاق انتظار و اتاق مطالعه گرفته تا اتاق اداره و یا فضای نشیمن.میتواند همه جا را خاص جلوه دهد.اگر در فکر استفاده از رنگ سیاه بصورت غالب را دارید باید به شما بگویم یک فکر جسورانه و خلاق در سر میپرورانید.میتواند فضا را منحصر به فرد کند.

شرکت تیراٰژه هارمونی مفتخر است که زیبا ترین و ماندگار ترین طرح ها را در زمینه اجرا و  فروش پارکت لمینت و کاغذ دیواری  ارائه دهد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید