انتخاب رنگ برای دیوار اتاق پذیرایی

رنگ مناسب برای اتاق نشیمن

انتخاب رنگ مناسب برای هر فضا به آن هویت میدهد و با انتخاب رنگ مناسب میتوان به محیطی جذاب و دوسا داشتنی رسید.معمولا اتاق نیشیمن مهمترین بخش دکوراسیون داخلی یک منزل را به خود اختصاص میدهد.برای دست یابی به بهترین ترکیب دکوراسیون داخلی قبل از هر چیز میبایست سلیقه خود را در نظر بگیرید و سپس بهترین رنگ بندی ، اصول ترکیب رنگ ، مبلمان ، فرش متناسب با روحیه خودتان استفاده کنید.

رنگ های مناسب دکوراسیون اتاق پذیرایی

قبل از هر چیز سلیقه خودتان مطرح است.طرفدار چه سبکی هستید؟مدرن ، سنتی ، تجملاتی ، شاد و یا آرام؟در ادامه شما را بیشتر با رنگ های مناسب جهت اتاق نشیمن آشنا میکنیم

رنگ طوسی برای دیوار

یک رنگ بسیار پر مصرف و عامه پسند که نشان دهنده علاقه شما به اتاق میباشد.در عین حال یک رنگ شیک و آرام بخش است.این رنگ با بیشتر رنگها ترکیب زیبایی ارائه میدهد به همین دلیل از رنگ طوسی به عنوان یک رنگ مناسب جهت استفتده در اتاق نشیمن یاد میشود.برای مثال این رنگ باعث به چشم آمدن کوسن های زرد و صورتی و همچنین در و قاب پنجره سفید میشود.

رنگ مناسب اتاق پذیرایی

در انتخاب رنگ جسور باشید

افراد جسور خلاق و پر انرژی عاشق رنگ ها هستند برای ایجاد فضای مناسب این افراد راه های زیادی وجود دارد که بدون شلوغ کاری و تنگ شدن فضا به این مهم دست پیدا کرد.رنگهای صورتی و نارنجی از جمله رنگهایی هستند که در کنار هم چنین فضایی را خلق میکنند.فضایی روح انگیز و فرح بخش...همچینین طراحی این اتاق ها با وسایل سیاه و سفید در فضای اتاق نشیمن به آن ظاهری هنری میبخشد.این ترکیب رنگ برای اتاق خواب دختران نوجوان نیز بسیار ایده آل است.

رنگ زرد برای دیوار پذیرایی عالیست

یکی از رنگ های مناسب برای برجساه کردن دیوار های اتاق نیشمن بدون شک رنگ زرد است.این رنگ بخصوص برای دیوار شومینه بسیار ایده آل است.یک رنگ زرد آفتابی که علاوه بر القای یک حس خوب باعث میشود دیوار همچون یک خورشید بدرخشد.این دیوار به عنوان دیوار شاخص دکوراسیون در کنار دیوارهای با رنگ سفید باعث روشن تر بنظر رسیدن فضا میشود.

دکور چوبی اتاق نشیمن

میتوان ار دکور چوبی ، تخته های سه لایه الوار های چوبی برای این کار استفاده کرد همچنین استفاده از رنگ چوب میتواند مورد استفاده قرار گیرد که در کنار سفید میتواند تزیین زیبایی به فضا میدهد.همچنین این ترکیب در کنار یم دیوار شیشه ای  باعث ایجاد حس راحتی در مهمان های شما خواهد شد.وسایل تریینی سیاه و طوسی در این فضا بسیار زیبا خواهد بود.

رنگ مناسب اتاق پذیرایی

حسی که رنگ طوسی انتقال میدهد

این رنگ فضایی صمیمی و احساسی ایجاد کرده و جلوه بصری خاصی به تابلو ها و مبلمان میدهد.این رنگ به اتاق چشم اندازی وسیع و روشن میدهد.فضایی آرام ایجاد میکند و خطوط براق و مبلمان با رنگ های سبک و ملایم در زیبایی چنین فضایی بی تاثیر نخواهد بود.همچنین میتوانید با رنگ آمیزی سقف چنین فضایی  با سورمه ای آن را باز هم گسترده تر نشان دهید.

رنگ مشکی برای بعضی دیوارها

 

ممکن است دیوارهای مشکی رنگ در اتاق نشیمن عجیب و غریب به نظر برسد. اما این فضا نشان می¬‌دهد که چطور می‌توان از رنگ مشکی نیز در اتاق نشیمن استفاده کرد. در اینجا دیوار دورتر به رنگ زغالی مات و قفسه‌های کتاب نیز مقداری تیره‌تر از دیواره رنگ شده است. این رنگ به خوبی در اتاق جا افتاده است چون با آجرها، چوب طبیعی و بافت نرم پارچه‌های مبلمان به خوبی مطابقت دارد.

 شرکت تیراٰژه هارمونی مفتخر است که زیبا ترین و ماندگار ترین طرح ها را در زمینه اجرا و  فروش پارکت لمینت و کاغذ دیواری  ارائه دهد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید