رنگ طلایی در دکوراسیون داخلی

کاربرد رنگ طلایی در دکوراسیون

امروزه کاربرد رنگ طلایی در دکوراسیون بسیار رواج یافته و موردپسند افراد قرار گرفته اما برای استفاده ار این رنگ باید توجه داشت که رنگ طلایی با همه ابهتش، زمانی زیبا به نظر می‌رسد كه ظرافتش هم در نظر گرفته شود.ازاین رنگ باید یه صورت کاملا حرفه ای استفاده کنید در غیر این صورا این رنگ زیبا و لوکس میتواند برعکس عمل کرده و آزار دهنده شود.برای اینكه با اصول استفاده كردن از رنگ خاص طلایی آشنا شوید سراغ یک معمار و طراح فضای داخلی رفته‌ایم.

شخصیتی که به سراغ او رفتیم دارای مدرك بین‌المللی ACS و ICS از كانادا و انگلیس است. ایشان در طراحی های خود از رنگ طلایی بسیار استفاده میگند و می گوید این رنگ یک رنگ پرطرفدار در بین ایرانیان است.اما اضافه می کند اضافه کردن رنگ طلایی اصول خاص خود را دارد.در ادامه بیشتر به این مبحث میپردازیم.

رنگ طلایی در دکوراسیون

طلایی مدرن و كلاسیك

در سبک کلاسیک این رنگ بسیار بیشتر شناخته شده است.استفاده از این رنگ در هر مکانی باعث لوکس به نظر رسیدن آن خواهد شد.و نتیجه این رنگ در سبک مدرن هم تجمل است.به راحتی میتوانید با استفاده از این رنگ فضا را تجمل گرایانه کنید.در سبک کلاسیک از این رنک بر روی سطوح پر نقش و نگار ب وفوراستفاده میشود اما در سبک مدرن کاملا برعکس رنگ طلایی بر روی سطوح صاف قرار میگیرد.از پیشنهادهای دیگر استفاده از رنگ طلایی در خانه‌ای به سبك مدرن، نصب یك قاب طلایی رنگ ساده و بدون هیچ عكسی روی زمینه یك دیوار است.

طراحی دکوراسیون داخلی 


نور نقطه ای در دکوراسیون طلایی

حتی فکرش را هم نکنید.هیچ نیازی به استفاده از نور موضعی نیست.رنگ طلایی به خودی خود دارای درخشش است پس زمانی که در معرض نور موضعی قرار بگیرد باعث اذیت شدن چشم خواهد شد.توصیه میشود از رنگ طلایی در مکان هایی استفاده شود که دارای نور طبیعی نباشد. برای دكوراسیونی با رنگ طلایی حتما باید از نورهای آفتابی در فضا استفاده كرد. به این خاطر كه رنگ طلایی بیشترین درخشش را در فضای تاریك دارد.

نور در دکوراسیون طلایی

این که بدانید رنگ طلایی تنها رنگی است كه با تمام گروه‌های رنگی و با تمام رنگ‌ها از سفید تا سیاه جذاب به نظر می‌رسد. طلایی در تركیب با رنگ‌های پرطرفدار معماری داخلی مثل رنگ فیروزه‌ای، بنفش و مشكی بی‌نظیر است.

مد و  رنگ طلایی

تا چندی پیش رنگ طلایی رنگی دمده ب حساب می آمد اما اکنون با گشتی کوچک در فروشگاه های مختلف می بینید که این رنگ دوباره روی بورس است در واقع باید بگوییم رنگ طلایی هیچ وقت از مد نخواهد افتاد.

دیزاین منزل برای عید

با استفاده ار این رنگ می توان دیزاین های متفاوت و زیبایی خلق کرد . با رنگ های متفاوت ترکیبش کرد از وسایل طلایی رنگ در پس رمینه های متفاوت استفاده کرد.سلیقه شما کدام را میپسندد؟

سفید و طلایی برای طراحی دکوراسیون

سفید یک رنگ خنثی است.غالبا افراد از آن در کنار یک رنگ دیگر برای طراحی داخلی دکوراسیون استفاده میکنند.شما هم میتئانید در دکوراسیون داخلی منزل خود ار ترکیب رنگ سفید و طلایی برای هرچه بیشتر شیک ، لوکس و مدرن نشبن دادن آن استفاده کنید.ترکیب این دو رنگ دلباز و روشن شدن دکوراسیون داخلی منزلتان را در پی خواهد داشت.

برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه و سالن غذاخوری تاریک و بدون نور نیز بهتر است از ترکیب رنگ طلایی با سفید استفاده کنید. با ترکیب کردن این رنگ ها در فضای اتاق غذاخوری و آشپزخانه خود می توانید دکوراسیون شیک و بی نظیری را ایجاد کنید.

شرکت تیراژه هارمونی تولید کننده و واردکننده پارکت لمنیت و کاغذ دیواری با ارائه خدماتی نوین در خدمت شما عزیزان می باشد

  

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید