تاثیر سلیقه بر انتخاب کاغذ دیواری

سلیقه مختلف برای انتخاب کاغذ دیواری

 بصورت کلی افراد مختلف برای انتخاب واستفاده کردن ازکاغذ دیواری در منازلشان نظرات مختلفی دارند، از یک از یک سو نحوه نصب و اجرا کردن ساده وراحت آنها در برابر سختی کار نقاشی  روی دیوار و از سوی دیگر تنوع چشمگیر دنیایی از طرحها و رنگ های دلخواه به نسبت بقیه طرح هایی که میتوان  روی دیوارها پیاده کرد ،باعث می شود که اکثر افراد ترغیب به استفاده از کاغذهای دیواری شوند.واما بهتر از همه اینکه این تنوع گسترده در بازار کاغذهای دیواری باعث میشود که شما هیچگونه محدودیتی برای ایجاد فضای دلخواه در منزلتان نداشته باشید  و حال وهوای فضای منزلتان را خودتان انتخاب کنید؛ بنابراین شما می توانید به راحتی سبک دکور خانه تان را به شاد و پرحرارت یا سبک و ساده و یا پر زرق و برق و مجلل  تغییر دهید.وبا انتخابی درست میتوانید فضای اتاق خوابتان را آرام و خواب آور و یا فضای نشینمن منزلتان را گرو و صمیمی و یا فضای خنه را بزرگتر و وسیعتر نشان دهید.

تزیینات کاغذ دیواری

همچنین اگر کمی سلیقه و دقت در انتخاب کاغذ دیواری های خود به خرج دهید میتوانید بافت و عمق فضا ها را بهبود بخشیده و احساس خستگی و یا کسل کنندگی را از محل زندگی خود دور کنید.

میتوانید با یک کاغذ دیواری ساده یا کمی طرح دار فضای قدیمی دکوراسیوون خود را به فضایی جدید و دلنشین تغییر داده وبا رنگ مبلمان ،پرده یا کفپوش های خانه تان ست کنید،

حتی میتوانید با انتخاب صحیح ،فضاهای راهرویی خانه که بنظر تاریک،طولانی و تنگ می آیند را تبدیل به فضایی متناسب و کوتاه تر کنید!

نور پردازی روشن اتاق

وقتی دیوارهای یک اتاق را رنگ میزنید ترجیحا برای مقرون به صرفه تر بودن و راحتی کار بیشتر همه ی دیوارهای اتاق را یکدست و با یک رنگ ،رنگ میزنید، این درحالی است که  وقتی شما از کاغذ دیواری برای پوشش دادن فضای مورد نظرتان استفاده میکنید می توانید روی دیوارها با ایجاد عمق، جذابیت و حس فضا را چندین برابر کنید. یک کاغذ دیواری میتواند با داشتن طرحی هیجان انگیز و جالب همزمان فضای شما را نوعی سبکی و روشنایی ببخشد.

بهتر است برای باز تر نشان دادن فضاهای خانه از طرح هایی با گل درشت یا طرح های کم پشت و خلوت تر استفاده کنید.

و همچنین استفاده از کاغذهای دیواری با طرح های  راه راه برای کشیده تر نشان دادن فضای موردنظرتان میتواند گزینه بسیار خوبی باشد. از کاغذ دیواری های راه راه  می توانید بر روی یکی از  دیوارهای فضای دلخواهتان استفاده کنید و حتما به این نکته را نیزز فراموش نکنید که خطوط  روی کاغذ دیواری باید در تقاطع با خط زمین باشد. همچنین میتوانید بر اساس سلیقه و نظر خودتان از کاغذ دیواری هایی با راه راه سفید و سیاه و یا رنگی نیز استفاده کنید.

چیدمان ساده گلدان

یکی دیگر از مزایای استفاده از کاغذهای دیواری در این است که اگر در خانه ی آپارتمانی هستید یا به گیاهان بسیاری آلرژی دارید و یا در خانه تان جایی برای بکار گرفتن گلهای طبیعی و مصنوعی ندارید و به هر علت دیگری نمیتوانید طبیعت را به خانه تان راه دهید ، بهتر است که از کاغذ های دیواری با رنگ و بافت طبیعی و نقشهای گیاهان ،طبیعت،گلها و ... استفاده کنید تا روح طبیعت در خانه تان به جریان بیافتد.پس گلدان هایتان را جممع کرده و باانتخاب طرح های مناسبی از کاغذ دیواری به فضای خود حسی تازه و برگرفته ازحال و هوای  بیرون را بدهید.

 کاغذ دیواری خانگی

سوراخ کردن دیوار برای آویز

اگر از اینکه به دیوار اتاق ها و قسمت های مختلف خانه چیزی بیاویزید هراس دارید و از بتونه کشیدن جای میخهای روی دیوار ها خسته شده اید یا نمیدانید که دیوارهای خالی  خانه خود را چگونه جان ببخشید.یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما دست کشیدن از لوزم تزئینی متعدد و انتخاب یک کاغذ دیواری مناسبب با طرح هایی درشت و رنگی مناسب و زیبا است.

 

استفاده از کاغذ دیواری روی سقف

یکی از ایده هایی که کمتر در فضای خانه ها دیده میشود ، استفاده از کاغذ دیواری بر روی سقف است.این کار استایل فضای شمارا بسیار خاص تر کرده و دکوراسیون خانه ی شما راا بسیار پرابهت و باشکوه نشان میدهد.البته در نظر داشته باشید که استفاده از این ایده نیاز به دقت زیادی در انتخاب شما دارد ،زیرا که یک طرح با رنگ تیره میتواند به سقف خانه شما عمق ببخشد و طرح دیگری باهمان رنگ ممکن است با شلوغ کردن سقف و فضا، محیط شما را بگونه ای در بیاورد که در فضا احساس آرامش نکنید و به سرعت از آن فضا خسته شوید وحتی برخی مواقع انتخاب رنگ نادرست باعث میشود سقف خانه شما کوتاه بنظر بیاید و فضا را کوچکترو تنگ تر نشان دهد. پس این ایده را با احتیاط در منزل خود استفاده کنید.

 

کاغذ دیواری در کمد

در این ایده که استفاده از آن بین افراد کمتر دیده  میشود ، میتوانید برای همان فضایی که اغلب بخاطر پربودن از وسایل مختلف و همیشه شلوغ بودن آن و همینطور مملو از وسایل شخصی و خصوصی بودنش ،آن را به عنوان قسمتی مجزا از بقیه فضاها که مخصوص به خودتان هست در نظر میگیرید با انتخاب طرحی که دوست دارید و به شما حس خوبی میدهد با کاغذ دیواری ، دیوار پوش کنید تا شب ها پس از یک روز طولانی و صبح ها قبل از شروع کردن یک روز پر کار ، به هنگام تعویض یا انتخاب لباس با دیدن آن طرح به گونه ای از خودتان قدر دانی کرده باشید.

شرکت تیراژه هارمونی تولید کننده و واردکننده پارکت لمنیت و کاغذ دیواری با ارائه خدماتی نوین در خدمت شما عزیزان می باشد

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید