رنگ سفید در دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی سفید و آبی

رنگ های سفید و طرح های شلوغ و شاد همیشه مورد علاقه طراحان دکوراسیون بوده اند و وبسایت Architectural Digest نمونه هایی از طراحی دکور داخلی خانه های اعیانی با رنگ های سفید و آبی را جمع آوری شده است.
حمام سنتی عمارتی انگلیسی با طراحی آنوسکا همپل دیزاین با پانلی از کاشی های طرح هلندی متعلق به سال 1730 بالای وان ویکتورین، ظروف چینی و گلدان دسته دار ایتالیایی قرن نوزدهمی.
اتاق خواب سنتی با طراحی نانسی مورتون با مبلمان پالت رنگی آبی، سفید و سبز در عمارتی در فلوریدا؛ میز بامبو با دکور سفارشی آبی رنگ؛ پارچه پرده ای از Brunschwig & Fils.
کتابخانه/اتاق کار معاصر در پنت هاوسی در نیویورک با طراحی شرکت رابرت کوتوریه؛ عکس بالای میز یانسن از Elliott Erwitt و پارچه های ملافه ای از Loro Piana؛ آباژور ایستاده از Bernd Goeckler و قالی از Orley Shabahang.

انواع کاغذ دیواری

رنگ سفید در دکوراسیون داخلی

اتاق پذیرایی سفید علاوه بر روشنایی، شادابی و جذابیت همیشگی دارای ویژگی هایی مانند قابلیت ایجاد هارمونی مناسب با انواع رنگ های سرد، گرم و خنثی است که امتیازی ویژه برای این رنگ دلپذیر به حساب می آید. شما می توانید به راحتی اتاق پذیرایی سفید رنگ خود را با مبل های سیاه به محیطی سیاه و سفید و جذاب تبدیل نمایید و یا با استفاده از رنگ سبز و آبی دکوراسیون اتاق پذیرایی سفید خود را جذاب و پر هیجان نمایید رنگ های بنفش و قرمز نیز در کنار رنگ سفید می توانند محیطی پر انرژی برای شما به ارمغان بیاورند. استفاده از کف پوش تیره در دکوراسیون اتاق پذیرایی سفید می تواند اتاق شما را بزرگتر جلوه دهد ضمن اینکه رنگ سفید به نورپردازی اتاق پذیرایی شما نیز بسیار کمک می نماید در ادامه چند عکس زیبا از دکوراسیون اتاق پذیرایی سفید را در منازل مختلف با هم مشاهده می نماییم تا بیشتر از گذشته با هماهنگی مناسب سفید و سایر رنگ ها در اتاق پذیرایی آشنا شویم.

انواع کاغذ دیواری

نکات طلایی در دکوراسیون روشن

  •  رنگ کردن یکی از دیوارهای منزل کمک بزرگی در جان بخشیدن به دکوراسیون سفید میکند، با کمترین هزینه میتوانید دکوراسیون سفید منزل تان را از سردی نجات دهید و یک دکوراسیون جذاب تر بسازید.
  •  پرده های رنگی را جایگزین پرده های سفید رنگ منزل تان کنید، میتوانید رنگ پرده پذیرایی را با فرش ست کنید مثلا اگر رنگ فرش تان سرمه ای است از پرده آبی استفاده کنید.

انواع کاغذ دیواری

کاغذ دیواری سفید در دکوراسیون

کاغذ دیواری های سفید هم به همین دلیل یکی از پرطرفدارترین های بازار فروش کاغذ دیواری است. کاغذ دیواری های سفید مانند دیوار نقاشی شده سفید مورد استقبال طرفداران رنگ های روشن و سفید قرار می گیرد. برتری که کاغذ دیواری سفید نسبت به دیوارهایی که با رنگ سفید نقاشی می شوند این است که اولا شما می توانید بافت و طرح  های بی نظیر کاغذدیواری های سفید را به دلخواه خود  انتخاب کنید و هم اینکه از سرعت اجرای کار و نداشتن بو و زمان لازم برای خشک شدن نقاشی دیوار بهره ببرید!

انواع کاغذ دیواری

روانشناسی رنگ سفید در دکوراسیون داخلی

 طراحان داخلی در جوامع غربی از دکوراسیون رنگ سفید در خانه برای ایجاد حس روح افزا، خالص، شفاف و آسمانی، استفاده می کنند. توجه داشته باشید که استفاده از رنگ سفید در سقف، دیوارها و مبلمان، خانه را بزرگ تر از آنچه هست نشان می دهد و حس طراوت ناب و بکری را به طرح طراحی داخلی می بخشد. برای بهره وری از مزیت های اثرات روانی مثبت رنگ سفید، نیاز ندارید همیشه از این رنگ در مقیاس زیادی استفاده کنید، بلکه می توانید در دکوراسیون داخلی تنها بر آن تاکید و توصیه کنید؛ برای مثال با استفاده از رنگ های سفید، کرم یا عاجی برای چارچوب های درها و پنجره ها می توانید نگاه و احساستان را نسبت به تمام اتاق تغییر دهید. رنگ سفید خالص درخشان به تنهایی می تواند رنگ بی بار و بی حاصلی به نظر برسد؛ به خصوص با سبک طراحی داخلی براق که سطوح براق بسیاری را در بر می گیرد. راز ملایم تر و نرم تر به نظر رسیدن اتاق این است که رنگ، سایه ها (از سفید گچی به عاجی) و بافت ها( در دیوارها، پارچه ها و پارکت لمینت ) را طبقه بندی کنید. این کمک می کند که رنگ سفید اتاق از لحاظ روحی و فیزیکی، گرم تر و جذاب تر به نظر برسد. اگر تمایلی به داشتن دکوراسیون داخلی با رنگ های متفاوت ندارید، همچنین اشتیاقی به داشتن محیطی کاملا سفید ندارید می توانید از تاثیر مثبت این رنگ با ترکیب بارنگ های خنثی بهره ببرید. تلفیق رنگ سفید با خاکستری، قهوه ای و سیاه، خیره کننده است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید