بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان چیست


هدف از بازسازی ساختمان در واقع یک هدف نیست بلکه بازسازی ساختمان چندین و چند هدف دارد . گاهی با بازسازی ساختمان یک تیر و چند نشان میکنند .
گاهی اوقات ساختمان با وجود نوساز بودن و سال ساخت پایین به بازسازی یا درواقع زیبا سازی نیاز است . این کار زمانی انجام میشود که صاحب خانه علاقه مند است تغییر و تحولاتی در آشپزخانه کابینت و کاشی ، نصب پارکت لمینت ، انواع کاغذ دیواری و سرامیک های ساختمان ایجاد شود .
برخی اوقات بازسازی به دلیل خرابیهایی به وجود آمده برای بنا یا اینکه جهت جلوگیری از پیشرفت خرابی و رسیدن آن به لوله کشی ها و جاهای مختلف ساختمان انجام میشود.
به طور کلی پس از چند سال از احداث ساختمان باید سالم بودن بنا چک شده و در صورت نیاز بازسازی انجام شود تا از تخریب ساختمان و بروز حوادث ناگوار جلوگیری گردد.


بازسازی ساختمان های قدیمی


در ایران عمر مفید ساختمانها نهایتا 20 تا 30 سال است . به همین دلیل پس از مدتی منازل مسکونی دچار آسیب و فرسودگی میشوند که این فرسودگی ها عبارتند از : لوله کشی ساختمان، دیوار پوش ها یا رنگ آمیزی دیوارها، درب و پنجره، کف پوش ها ، کاغذ دیواری و ...
به منظور جلوگیری از فرسودگی ساختمان و بروز عواقب و مشکلات ناشی از آن بهترین راه عملیات بازسازی ساختمان است. از مزیت هایی که فرآیند بازسازی برای ساختمانها به دنبال دارد افزایش طول عمر ساختمان و داشتن همان فضا با سبکی مدرن و صرفه جویی در زمان و هزینه است.
برخی از افراد در رابطه با بازسازی ساختمان های قدیمی تاکید دارند که حتما عمل تخریب و نوسازی به طور کلی انجام شود اما گاهی اوقات نیاز به تخریب کامل ملک نیست. در برخی مواقع با بازسازی ساختمان به صورت جزیی و با هزینه کمتر می توانید به خواسته مطلوبتان دست پیدا کنید.


بازسازی ساختمان های اداری 


همانگونه که منازل نیاز به بازسازی و تغییر دارن محیط و بازسازی ساختمان اداری نیز به بهسازی نیازمند است . تغییر در فضا و بهبود محیط کاری علاوه بر تاثیر بر روحیه و هجیان کارمندان باعث بهبو راندمان کاری میشود و جرات و شجاعت شما را به مشتری القا میکند .
پس اگر صاحب یک ساختمان اداری هستید و از تاسیس این ساختمان چند سال میگذرد بهتر است به فکر بازسازی آن باشید .


بازسازی ساختمان های تجاری


یکی از اولویت های جذب مشتری داشتن طراحی و دکوراسیون زیبا و منحصر به فرد است که امروزه یکی از ملاک های مغازه ها وفروشگاه ها به حساب می آید . با دکوراسیون زیبا و همگون و متناسب با شغل شما مشتری به سمت شما و ایده ی ذهنی و در نهایت محصول شما جذب خواهد شد .این موضوع برای ساختمانهای تجاری و یا پاساژها نیز صدق میکند ومشتری به سمت پاساژهایی با نما و دکوراسیون به روز بیشتر جذب میشوند.

بازسازی نما ساختمان


بازسازی نمای ساختمان از دیگر جاها اهمیت بیشتری دارد به دلیل اینکه این قسمت از ساختمان همیشه در برابر عوامل جوی و تغییرات آب و هوایی است و بیشتر دچار دگرگونی و آسیب میگردد. بنابراین برای داشتن ساختمانی زیبا هرچندسال یکبار نسبت به بازسازی و بهسازی و زیباسازی نمای آن اقدام کنید.

 شرکت تیراژه هارمونی وارد کننده انواع کاغذ دیواری و پارکت لمینت متناسب با کاربرد های خانگی و اداری و صنعتی و ... همراه با شماست 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید