زیباترین دکوراسیون با پارکت لمینت

دکوراسیون داخلی با پارکت لمینت

احتمالا شما نیز جز افرادی هستید که مایلید خانه ای که در آن زندگی میکنید در نوع خود بی نظیر باشد و از لحاظ مختلف کامل باشد یکی از راه های مختلف زیبا سازی منزل استفاده از پارکت لمینت می باشد.بسیاری از بانوان امروزه به دنبال تنوعی چشم گیر در محیط خانه خود می باشند. برای تغییر دکوراسیون منزل خود می توانید از پارکت لمینت استفاده کنید.

تغییر دکوراسیون با پارکت لمینت

پارکت ارزان

 پارکت لمینت ارزان امروزه جایگزین مناسبی برای پوشاندن کف منازل شده است. با استفاده از پارکت لمینت با قیمت مناسب شما دیگر نیازی به صرف هزینه ی کلان برای کاشی سرامیک کردن کف منزل خود ندارید. همچنین با پارکت کردن کف منزل خود به میزان کاشی سرامیک کردن کف زمان کمتری خواهد برد. سوال بسیاری افرادی که مایل اند کف منزل آنها پارکت لمینت شود این است که قیمت پارکت لمینت به چه صورت محاسبه میشود؟

پارکت ارزان

قیمت پارک لمینت

قیمت پارکت بسته به جنس ، شرکت تولید کننده یا وارد کننده در واقع برند ، متراژ مورد نیاز و همچنین کشور که در آن تولید شده است بستگی دارد . اگر میخواهید پارکت ارزان تهیه کنید باید بسیار محتاطانه برخورد کنید تا پارکت های چینی درجه ی 3و 4 را خریداری نکنید . پارکت ارزان لزوما به معنی آن نیست که شما پارکتی بی کیفیت را خریداری می کنید . بنابراین پیش از اینکه اقدام به خرید نمایید در مورد پارکت ها اطلاعات کامل کسب نمایید . می توانید با شماره تماس های موجود در سایت تماس گرفته و از مشاوران در زمینه ی خرید پارکت به قیمت مناسب راهنمایی بخواهید .

عوامل موثر بر قیمت پارکت

همانطور که در بالا گفته شد قیمت پارکت به عوامل متعددی بستگی دارد که در ادامه ی این مقاله قصد داریم شما را با برخی از این عوامل آشنا کنیم تا در هنگام خرید پارکت لمینت بتوانید انتخاب درستی داشته باشید.

قیمت مناسب پارکت لمینت

تاثیر فاکتور کیفیت بر قیمت پارکت

اگر پارکت هایی با طول عمر بیشتر می خواهید و رفت و آمد در خانه و شرکت شما زیاد است حدالامکان از پارکت های ارزان قیمت استفاده کنید ، چرا که عموما پارکت های ارزان مقاومت و طول عمر کمتری نسبت به پارکت های گران تر دارند . در پارکت هایی که کیفیت ارزان و قیمت پایین تری دارند کلیک ها استاندارد نبوده و موجب می شود قطعات پارکت در مدت زمان کوتاهی از همدیگر جدا شوند . در پارکت های با کیفیت این مشکل به چشم نمیخورد . توصیه می شود از پارکت  ارزان برای مسیر های پر رفت آمد استفاده نکنید .

تاثیر فاکتور ضخامت بر قیمت پارکت

ضخامت یکی دیگر از عوامل مهم در تعیین کیفیت و قیمت پارکت  می باشد . هر اندازه که ضخامت پارکت ها بیشتر باشد بدین معنی است که تعداد بیشتری لایه در آن به کار رفته است و از مقاومت بیشتری برخوردار است به همین دلیل پارکت های با کیفیت معمولا ضخامت بیشتری دارند . پارکت های موجود در بازار معمولا ضخامتی بین 8 تا 12 میلیمتر دارد .

شرکت تیراٰژه هارمونی مفتخر است که زیبا ترین و ماندگار ترین طرح ها را در زمینه اجرا و  فروش پارکت لمینت و کاغذ دیواری  ارائه دهد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید