آموزش نصب کاغذ دیواری در دریچه ها و زاویه ها

مراحل نصب کاغذ دیواری در دریچه ها و زوایا

در اين مقاله تيراژه هارموني تلاش دارد تا نحوه نصب كاغذ ديواري در دريچه ها و زاويه ها را به شما آموزش دهد.در طي مراحي نصب كاغذ ديواري در هر جايي هنگامي كه به هر درگاه و پنجرهای که می رسید آن را تکمیل کنید ،سپس سراغ دیوار بعدی بروید .نواری را مجاور در یا پنجره است به گونه ای بچسبانید که کمی از نوار روی چار چوب قرار بگیرد.

ابتدا کاغذ ديواري را روی کناره عمودی چار چوب تا کنید و باتیغ یا چاقوی تیز ببرید .سپس به همان ترتیب به کناره فوقانی ودر موردپنجره به کناره های فوقانی و تحتانی ،بپردازید .برای این که بتوانید از پس زاویه ها بر آیید ،همچنان که به کنج دیوار نزدیک می شوید فاصله ی لبه آخرین کاغذ چسبانده شده را تا زاویه ی دیوار اندازه بگیرید و نوار بعدی را 12 میلی متر پهن تر از این اندازه ببرید .

آموزش نصب کاغذ دیواری در دریچه ها و زاویه ها
آموزش نصب کاغذ دیواری در دریچه ها و زاویه ها

نوار را نصب کنید و با حاشیه ی اضافی زاویه را بپوشانید سپس با شاغول ،روی دیوار دوم راستای قائم را تعیین کنید و نوار آن دیوار را هم به گونه ای بچسبانید که حدود 12 میلیمتر اضافه تر باشد واین اضافه روی اضافه نوار قبلی بیفتد .

درست در مرکز زاویه این اضافا ت بر هم افتاده را ببرید سپس هر لبه را کمی باز کنید تا بتوانید اضافی بریده شده را از پشت هر دو نوار بکنید .در آخر روی نواری را که به این ترتیب پدید آمده است غلتکی لاستیکی بکشید.

اين بود طريقه نصب كاغذ ديواري در دريچه ها و زاويه ها

شرکت تیراٰژه هارمونی مفتخر است که زیبا ترین و ماندگار ترین طرح ها را در زمینه اجرا و  فروش پارکت لمینت و کاغذ دیواری  ارائه دهد.

مقالات مرتبط با موضوع

مقاله نکاتی درباره نصب کاغذ دیواری

نکاتی که باید قبل از خرید کاغذ دیواری رعایت کرد

آماده سازی دیوارها برای نصب کاغذ دیواری

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید