سوالات رایج در خصوص کاغذ دیواری

در این بخش از وب سایت قصد داریم سوالات متدوالی که شما عزیزان در خصوص کاغذ دیواری پرسیده اید را پاسخ دهیم :

1-آیا اشتباه است که همه خانه را کاغذ دیواری کنیم؟پاسخ: :تقریبا همیشه اشتباه است که در همه اتاق ها کاغذ دیواری طرح دار استفاده کنیم.باید کاغذ دیواری با رنگ ترکیب شود؛اگر چه همه کاغذ دیواری ها طرح دار نیستند.کاغذ دیواری هایی وجود دارند که شبیه رنگ هستند؛این ها مخصوص دیوارهایی هستند که ظاهر خوبی ندارند و یا اینکه مشکل است آنجا را ترمیم کنیم استفاده می شوند.

2- آیا اشتباه است که کاغذ دیواری طرح دار بزرگ را در یک اتاق کوچک مانند حمام به کار برد؟پاسخ: البته در طراحی خوب باید المان غیر قابل انتظار داشته باشیم.کاغذ ديواري طرح دار بزرگ در یک اتاق کوچک به عنوان یک سورپریز خوب و پر جاذبه به حساب می آید.

3-آیا یک رنگ تیره کاغذ دیواری اتاق را کوچکتر نشان می دهد؟پاسخ :اغلب مواقع ،بله.اگر چه همیشه مطلوب نیست که یک اتاق را بزرگ نمایش دهید.بعضی وقتها اتاق های بزرگ نیاز به یک رنگ تیره دارند تا آنها را راحتتر نشان دهد.بعضی وقتها زمانیکه یک اتاق با چوبها و مصالح تاریک مبله می شود،رنگ های تاریک تر روی دیوار ،مبلمان را این طور نشان می دهد که در حال حرکت به سمت دیوارها هستند و فضا را گسترده تر نشان می دهد.

4-آیا می توان وسط دیوار طرح دار ، بوردر استفاده کرد؟پاسخ : بله، برای کارهای ترکیبی نباید ارتفاع بیشتر از 36 فوت از کف باشد تا بتوانیم از بوردر استفاده کنیم.همچنین بوردرها می توانند در سقف و یا زیر سقف به کار برده شود.همیشه بهتر است که کاغذ پایین بوردر تاریکتر از کاغذ بالایی باشد.

5-آیا کاغذ دیواری قابل شست و شو را می توان با آب فراوان شست؟

براي كسب اطلاعات بيشتر مي توانيد از طريق سايت كاغذ ديواري با كارشناسان تيراژه هارموني ارائه دهنده انواع پارکت لمینت و کاغذ دیواری  در تماس باشيد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید