کاغذ دیواری مدل دخترانه و پسرانه برای نوجوان ها

مدل های کاغذ دیواری دخترانه و پسرانه

معمولا کاغذ دیواری هایی که برای اتاق کودک یا نوجوان تولید می شوند از تنوع شکل و طرح بالایی برخوردارند .همین تنوع کاغذ دیواری طرح کودک یا نوجوان مشکلی برای والدین به وجود آوردهاست . البته ناگفته نماند که واقعا هم انتخاب کاغذ دیواری برای اتاق نوجوان که از هر جهت مناسب باشد کار دشواری است و البته کمی گیج کننده .

مدل های کاغذ دیواری

بافت کاغذ دیواری

در واقع هر یک از کاغذ دیواری ها دارای ویژگی ها و زیبایی های مربوط به خود هستنند.توصیه ما به شما در انتخاب کاغذ دیواری کودک این هست که در ابتدا به بافت کاغذ دیواری توجه کنید. کاغذ دیواری ها از بافت های مختلفی تشکیل شده اند .

کاغذ دیواری نوجوانان

چه کاغذ دیواری برای اتاق کودک مناسب است؟

برای مثال کاغذ دیواری مخمل - کاغذ دیواری دوختی - کاغذ دیواری پارچه ای - کاغذ دیواری کریستالی - کاغذ دیواری پی وی سی . به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم برای اتاق کودک خود سعی کنید از کاغذ دیواری با بافتی انتخاب کنید که از دسته کاغذ دیواری قابل شستشو  باشد که از بابت نظافت اتاق کودک مشکلی نداشته باشید.

کاغذ دیواری پی وی سی

کاغذ دیواری های پی وی سی

کاغذ دیواری های پی وی سی قابل شستشو گزینه مناسبی برای دیور اتاق کودک هستند.اگر کودک شما دختر هست سعی کنید از کاغذ دیواری هایی با طرح های شخصیت های کارتنی یا پری دریایی یا گل استفاده کنید. اگر کودک شما پسر هست از کاغذ دیواری های با طرح ماشین یا حیوانات یا قطار استفاده کنید.

کاغذ دیواری پری دریایی

کاغذ دیواری اتاق کودک دختر

اتاق برای کودکان همان فضایی است که بیشتر ساعات روز را در آن صرف خوابیدن ،بازی کردن و جنب و جوش و همچنین در کنار همه این ها صرف رشد کردن وشکوفایی کرده و شناخت خود و دنیای اطراف خود را از همین فضا شروع به کشف کردن خواهد کرد. پس نباید تاثیر این فضا بر روحیه و شکل گیری شخصیت کودکمان را دست کم بگیریم.
زمانی که از اتاق خواب کودک دختر صحبت به میان می آوریم ،انتخاب رنگ مناسب حرف اول را در انتخاب کاغذ دیواری دخترانه بخصوص رنگی مانند صورتی که به خودی خود تبدیل به نمادی از دنیای دختران شده است.رنگ صورتی یکی از بهترین انتخاب ها برای دکوراسیون اتاق دختران میباشد ،مخصوصا اگر این رنگ را در کنار رنگ سفید در فضای اتاق استفاده کنیم.

رنگ مناسب کاغذ دیواری اتاق کودک دختر

بطور کلی رنگهایی که روشن تر ،شادتر و پرحرارت وانرژی ترهستند بعنوان کاغذ دیواری دخترانه جذابیت بیشتری داشته و به فضای بازی و جنب و جوش و همچنین استراحت و آرامش دختران،روح و شخصیت دخترانه تری میدهند.
همچنین رنگهایی که از خانواده رنگهای یاسی،بنفش، ارغوانی، گلبهی و سرخ هستند نیز میتوانند بخوبی با دختران ارتباط برقرار کنند ، اما این نکته راهم در نظر بگیرید که میزان شفافیت و تیرگی در همه رنگهای انتخابی شما تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت.

کاغذ دیواری اتاق کودک دختر

تاثیر رنگ در کاغذ دیواری اتاق کودک دختر

یکی از تاثیرات آن در لطافت فضاست،فضایی که در آن از تمامی رنگها بصورت روشن تر و نزدیکتر به رنگ خنثی استفاده میشود میتواند به دختران احساس آرامش بیشتری بدهد اما از یاد نبرید که اگر کاغذ دیواری دخترانه انتخابی خود را از رنگهای بسیار روشن و خنثی استفاده کنید ،ناخودآگاه فضا را به سمت یک فضای سرد و بی حرکت برده اید واستفاده از تمام رنگها بصورت خیلی کمرنگ باعث حس مبهم بودن وبی انرژی بودن و همینطور جهت نداشتن فضا میشود ،این درحالی است که استفاده از رنگهای بسیار تیره نیز چشم را سریع خسته کرده و باعث اذیت شدن ذهن شما در آن فضا میشود .

شرکت تیراٰژه هارمونی مفتخر است که زیبا ترین و ماندگار ترین طرح ها را در زمینه اجرا و  فروش پارکت لمینت و کاغذ دیواری  ارائه دهد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید