نکات کلیدی در انتخاب کاغذ دیواری های اتاق کودک

انتخاب بهترین کاغذ دیواری برای اتاق کودک

کاغذ دیواری مناسب با سن و سال کودک و دارای حال و هوای کودکانه اولین گزینه ای است که می تواند حال و هوای بچه گانه به اتاق خواب بدهد و اتاق ساده و معمولی را به اتاق کودک دلنشین و جداب برای هر کودکی تبدیل نماید. این روز ها مدل ها و تنوع طرح کاغذ دیواری ها آنقدر زیاد شده است که گاهی وقت ها پدر و مادر برای انتخاب یک کاغذ دیواری مناسب دچار سردرگمی می شوند.

شرکت تیراٰژه هارمونی پیشنهاد می کند که اگر کودک شما سال های نوزادی را گذرانده است و وارد دوران شیرین زبانی های کودکانه اش شده است از او هم نظر بخواهید و بگذارید برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق خوابش صاحب رای باشد. این گونه احساس رضایت بیشتری در کودک ایجاد خواهد شد و او در اتاقش آرامش بیشتری خواهد داشت!

انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک

طرح های کاغذ دیواری مخصوص اتاق کودک

معمولا کاراکترهای کارتنی و فیلم های مورد علاقه کودکان طرح های روتختی و کاغذ دیواری اتاق کودک هستند که در هماهنگ کردن اینها باید دقت کنید که به عنوان مثال اگر روتختی که شما انتخاب کرده اید عکس و طرح شلوغ دارد کاغذ دیواری مناسب برای آن کاغذی تقریبا ساده و با طرح های کمتر است چرا که به گفته ی روانشناسان کودک در اتاق با لوازم و طرح های بسیار شلوغ و درهم احساس امنیت کم تری می کند.

طرح های کاغذ دیواری اتاق کودک

بهترین رنگ کاغذ دیواری برای اتاق کودک

از رنگ‌های درخشان بهتر است که در اتاق کودکان استفاده کنید. این رنگ‌ها موجب ایجاد انرژی و هیجان در کودکان می‌شود. به‌طور معمول رنگ‌های درخشنده با رنگ سفید رقیق می‌شوند. اگر کودک شما دختر است خوب به طبع رنگهای شاد مثل صورتی, گلبهی و ... را بیشتر می پسندد.کاغذ دیواری اتاق کودک اما پسر شما رنگهای پر انرژی مانند آبی و قرمز را دوست دارد که برای کم کردن انرژی این رنگها شما می توانید از تابلوها یا پوسترهایی با ترکیب رنگ سبز یا سفید انتخاب کنید.

شرکت تیراژه هارمونی سعی دارد با ارائه طرح های مختلف و به روز برای کاغذ دیواری اتاق کودک رضایت شما عزیزان و آرامش کودکان دلبندتان را فراهم نماید .

شرکت تیراژه هارمونی تولید کننده و واردکننده پارکت لمنیت و کاغذ دیواری با ارائه خدماتی نوین در خدمت شما عزیزان می باشد

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید