بهترین روش برای کندن کاغذ دیواری

راهکار های کندن کاغذ دیواری

وسایلی از مانند تابلو و آویز های تزیینی را از روی دیوارها بردارید. مبل ها را بیرون ببرید و اگر این کار برایتان مشکل است همه را وسط اتاق جمع کنید. اغلب کاغذ دیواری های جدید به صورت خشک راحت از دیوار کنده میشوند و احتیاجی به استفاده از بخار یا محلول های شیمیایی نیست. برای تست کردن خیلی آرام با کاردک با زاویه 45 درجه اقدام به کندن کنید تا با دقتی جزیی کاغذ دیواری جدا شود. اگر دیدید کاغذ تکه تکه میشود، از محلول های شیمیایی و آب استفاده کنی.

 از کاردک یا ابزار مخصوص که برای همین منظور طراحی شده استفاده کنید این کار از کنده شدن سطح دیوار زیرین جلوگیری میکند .

 شرکت تیراژه هارمونی وارد کننده انواع کاغذ دیواری و پارکت لمینت متناسب با کاربرد های خانگی و اداری و صنعتی و ... همراه با شماست 

 

بهترین روش کندن کاغذ دیواری

 یک یا دو بخش از دیوارپوشتان را تکه ای اسفنج یا غلتک نقاشی که درون آب گرم یا ترکیبی از آب گرم و ترکیبات شیمیایی، مرطوب کنید. اجازه نفوذ رطوبت را بدهید سپس اقدام به جدا کردن کنید. آب گرم مقاومت چسب ها را از بین برده و کار را آسان میکند.

 از شکاف ها کارتان را شروع کنید. یه کاردک لبه پهن را زیر دیوارپوش قرار دهید جدا کردنش ساده تر شود

 بر اساس مدت زمانی که کاغذ دیواری  روی دیوار بوده و چسبتان ممکن است دارای مقاومت متفاوتی شود در صورت محکم بودن آن از کمی آب گرم استفاده کنید. اگر بازهم در کندن مشکل داشتید، دوباره آن را خیس و برای مدتی رها کنید. تکه های کوچک را باسمباده صاف کن.

 بعد از پایان عملیات صبر کنید دیوار خشک شود و سپس با محلول آب  وتی پی اس دوباره آن را بشویید . این حرکت چسب را میکند. اگر قصد رنگ آمیزی دیوارتان را دارید قبل از اینکار آن را سمباده بکشید.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید