لکه گیری کاغذ دیواری

لکه گیری انواع کاغذ دیواری

استفاده از دیوارپوش ها در این روز ها بسیار متداول گشته و اکثر منازل امروزی جایگزین رنگ شده است. دیوارپوش ها به دو گروه کلی قابل شستشو و غیرقابل شستشو تقسیم بندی میشوند که نوع اول آن خیلی ساده با آب شسته میشود ولی نوع دوم آن را باید فقط با دستمال مرطوب تمیز کرد .

البته باید این نکته را نیز مدنظر قرار دهیم که قابل شستشو به این معنا نیست که هرطور که میخواهیم آن را شستشو دهیم و یا روی آن را آب بگیریم! بلکه باید با احتیاط با آن برخورد کنیم تا دیوار پوش ماعمر طولانی تری داشته باشد

لکه گیری کاغذ دیواری

نکات طلایی لکه گیری کاغذ دیواری

در این جا 4 نکته اشاره میکنیم که با آن میتوان دوام دیوارپوش را طولانی تر کرد.

 از آب و صابون ولرم جهت شستن استفاده کنید

از آب ولرم و صابون برای شستن استفاده کنید و هنگامی که لکه تقریبا کامل پاک شد روی جای باقی مانده از لکه آب بگیرید تا کف ها را بطور کامل از بین ببرید. بلافاصله بعد شستن آن را با حوله خشک میکنیمدر برخی موارد با لکه های عمقی تری روبرو هستیم که صابون در آن کارساز نیست و باید از محلول شستشوی قوی تری استفاده کنیم.

 

از اسفنج نرم جهت پاک کردن لکه استفاده کنید

برای پاک کردن لکه از اسفنج های قابل انعطاف استفاده کنید تا الیاف کاغذ دیواریتان آسیب نبیند. فراموش نکنید که بکار بردن اسکاچ یا سیم ظرفشویی به کاغذدیواری شما آسیب میزند و ممکن است حتی آن محدوده را بطور کامل از بین ببرد.

گردگیری زود به زود انجام دهید

سعی کنید هر دو سه روز یکبار کاغذ دیواری را گردگیری کنید، چون بخاطر ماندگاری؛ غبار روی آن پایدار شود و برای تمیز کردن آن به مشکل برخورد کنیم. توجه کنید باقی ماندن غبار روی دیوار پوش باعث تیره شدن آن میشود.

 در مورد لکه ها زیاد سخت گیری نکنید

بعضی اوقات لکه هایی میبینیم که هرچه تلاش میکنیم قابل پاک کردن نیستند و روی دیوار تثبیت شده اند! توصیه میشود زیاد در مورد این گونه لکه ها سخت گیری نکنید زیرا این احتمال وجود دارد هرچه بیشتر آن ها را بسایید حجم بیشتری را روی دیوارتان اشغال کند و ظاهری زشت تر نسبت به حالت اول ایجاد کند.

برای مشاهده جدیدترین مدل های کاغذ دیواری و پارکت لمنیت از سایت تیراژه هارمونی دیدن فرمایید.

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید