روش های تعمیر کاغذ دیوار

راهکار های طلایی برای تعمیر کاغذ دیواری

در این مقاله قصد داریم به شما عزیزان کمک کنیم تا تعمیرات و ترمیم دیوار پوش های منزلتان را خودتان انجام دهید. در ادامه به بررسی انواع لکه و خراش کاغذ دیواری می پردازیم.

از بین بردن لکه چربی روی کاغذ دیواری

برای حذف لکه های چربی، مقداری آب و آرد ذرت مخلوط کرده  و بر سطح لکه میمالیم  میگذاریم خشک شود. بعد یک روز آرد ذرت را با قلمو یا جارو برقی آرد را بردارید. لکه چربی حذف میشود.

 از بین بردن خراش روی دیوار پوش

اگر کاغذهای دیواریتا دچار خراش یا درز شد، با رنگ کردن ، آن بخش را پوشش دهید. اینکار خراش های بزرگ را نمیپوشاند، اما برای قسمت های کوچک عالی است. اینکار را حتی میتوانید با یک ماژیک نزدیکترین رنگ را به آن دارد انجام دهید

روش های تعمیر کاغذ دیواری

 

 از بین بردن لکه توسط پاک کن

با پا کن خمیری که برای طراحی های هنری استفاده میشود میتوانید برخی لکه ها را پاک کنیدالبته این حرکت روی لکه هایی مثل چربی سازگار نیست. اطمینان حاصل کنید کامل پاک میشود، البته مراقب باشید حین پاک کردن به کاغذ دیواری آسیب نزنید.از نانی مانده استفاده کرده و بجای پاک کن استفاده کرده و لکه ها را تمیز کنید.

 

 کاربرد رول های اضافی کاغذ دیواری

اضافه رول های دیوارپومش را در محل هایی مثل خطوط کناری کمد،کابینت‌ها و قفسه‌ها بکار ببرید. این حرکت راهی عالی برای صرفه جویی در هزینه هاست. همینطور مطمئن شوید تکه هایی اضافه در دسترس دارید تا برای بازسازی آسیب های کوچک استفاده شود.

 از بین بردن لکه مداد شمعی

برای جای مداد شمعی یا لکه ها چسبناک، تا جایی میشود اضافه های چسبناک را بردارید (با استفاده از یک چاقوی تیز یا قاشق)  بعد از آن دو لایه دستمال کاغذی روی محل مورد نظر بگذاریم و با اتو حرارت داده تا نرم بشود.

از بین بردن خراش کاغذ دیواری

 روش تمیز کردن کاغذ دیواری قابل شست و شو

 

برای دیوار پوش های قابل شستشو از محلول دست ساز زیر استفاده کنید: 1 پیمانه آمونیاک، 1 قاشق چای‌خوری مایع ظرفشویی، 4 لیتر آب. همینطور سطلی آب با مقداری مایع ظرفشویی برای شستن آن کافی میباشد. اول روی قسمت کوچکی، این ماده دست ساز را تست کرده تا آسیبی جدی نزند، هرمحلول شیمیایی شستشویی که میخواهید میتوانید استفاده کنید.

رفع برآمدگی درز های دیوار پوش

در قسمت درزها  اگر برآمدگی داشتید، اول با قلموی کوچک سطح زیرین را تمیز کرده  و گردگیری کرده. با قلمی ظریف، چسب مختص کاغذ دیواری را در درزها قرار دهید (هم به دیوار و هم قسمت پشت کاغذ دیواری). بعد اسفنجی نم دار را روی آن کشیده تا درز ها روی هم قرار گیرد ( از سمت دیوار به سمت درز) وبعد از آن از بالا به پایین اضافه چسب ها را بردارید.

 برای مشاهده جدیدترین مدل های کاغذ دیواری و پارکت لمنیت از سایت تیراژه هارمونی دیدن فرمایید.

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید