نکات دکوراسیون داخلی

نکات مهم طراحی داخلی منزل

 

اگر بین وسایلتان که برای دکور استفاده میکنید وسایل قدیمی وجود دارد، موقع چیدن وسایل طوری عمل کنید که اشیا دقیقا در مرکز توجه باشند . در عین حال میتوان این جلوه را با نور پردازی زیاد کرد

  در ایجاد دکوراسیون داخلی برای کفپوش های اتاق کوچک از پارکت لمینت بزرگ استفاده نکنید  همینطور که سرامیک های کوچک فضای بزرگ را جالب نمیکنند. به عبارت دیگر بزرگی محیط با اندازه سرامیک ها نسبت مستقیم دارد.

 از گذاشتن گیاهان و مخصوصا گل ها طبیعی معطر  در اتاق خواب هایتان دوری کنید. استراحت طولانی در محیطی که گیاه معطر وجود دارد و مملو از گرد گیاه است میتواند باعث آلرژی شود ، مخصوصا افرادی که سابقه بروز حساسیت را در خود داشته اند. در چنین وضعیتی توصیه میکنیم از گل های مصنوعی استفاده کنید.

 پیش از ساخت دکوراسیون داخلی در معماری قالب سقف کاذب، آرك، گچ بری ها، دیواركوب ها و ....، باید پیامدهایی را که این اجزا به محیط وارد میکنند را نیز در نظر بگیرید. مثلا میخواهید یک سقف کاذب در محیطی با ارتفاع کم درست کنیدنه تنها جلوه زیبایی ندارد، بلکه سقف را بازهم از آنچه هست کوتاه تر نشان میدهد.

 

نکات دکوراسیون داخلی

در طراحی دکوراسیون داخلی استفاده از پرده های دارای طرح ناسازگار با محیط جدا خود داری کنید.

 توصیه میکنیم از یک فرش خوش نقش و نگار برای محیط هایی دارای رنگ ملایم استفاده کنید و بر سطح لوازم ، دکورهای از جنس پارچه حتی سطح کف اتاق ، اثری از طرح ها نقش های زیادی به چشم نمی آید ، باعث تنوع بسیار زیادی میشود و کمک فراوانی بما میکند.

 استفاده رنگ های تند در فضاهایی که شخص برای فعالیت کاری برای زمان زیادی در آن حضور دارند حرکتی غیر حرفه ای و ناشیانه میباشد.

 هنگام طراحی دکوراسیون داخلی برای نور پردازی درون خانه جهت بر قراری حفظ امنیت، ایجاد نور پردازی در پله ها را فراموش نکنید . قراردادن چراق روشنایی در ابتدا و انتهای راه پله برای این منظور کافی است

 ایجاد یك پالت رنگی مناسب در فضای آشپزخانه، با چرخش رنگ های انتخابی در قالب لوازم دكوراسیون بزرگ و حتی خرده ریزها انجام پذیر است.

 از كفپوش های پلاستیكی مانند مكالئوم و لینولئوم برای پوشش كف آشپزخانه استفاده نكنید زیرا در مجاورت مستقیم با آب كنده می شوند.

 برای مشاهده جدیدترین مدل های کاغذ دیواری و پارکت لمنیت از سایت تیراژه هارمونی دیدن فرمایید.

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید