علت کنده شدن کاغذ دیواری

کنده شدن کاغذ دیواری


کاغذ های دیواری به علت داشتن رنگ ها و طرح های متنوع و سهولت نصب و پاک کردن راحتشان مورد استقبال بسیاری از خانم ها قرار گرفته اند . اما استفاده از کاغذ دیواری نیز کاملا بدون درد سر نیست و استفاده از آنها نیز چالش های خاص خود را دارد . یکی از چالش هایی که اکثر مصرف کنندگان دیوارپوش ها با آن رو به رو هستند کنده شدن بخشی از کاغذشان است .در واقع مواجه شدن با چنین صحنه ای یکی از بدترین اتفاقاتی است که ممکن است برای خانم های خانه اتفاق می افتد . اما دانستن چرایی این اتفاق شاید بتواند به شما کمک کند تا احتمال بروز آن را کاهش داده و کاغذ هایی با عمر طولانی تر داشته باشید .

عوامل موثر در کنده شدن کاغذ دیواری


علت اصلی کنده شدن کاغذ های دیواری رطوبت و نم دیوار زیر کاغذ می باشد بنابراین برای رفع این مشکل باید سعی کنیم رطوبت دیوار ها را از بین ببریم در این مقاله به برخی از عواملی که باعث نم کشیدن دیوار های منزل و در نتیجه بلند شدن و کنده شدن کاغذ های دیواری می شود اشاره می کنیم .

علت کنده شدن کاغذ دیواری


رطوبت خانه را کاهش دهید 


گاهی اوقات به دلیل ساختار خانه ، حمام ها و آشپزخانه دارای تهویه ی مناسبی نبوده و رطوبت آنها به داخل خانه منتقل می شود برای همچین مواقعی بهتر است پنجره ها را باز بگذارید تا رطوبت خانه از بین برود .


تا حد ممکن لباس های خیس را در خانه پهن نکنید .


اگر شما نیز خانه ی آپارتمانی دارید به احتمال زیاد از طناب های آپارتمانی برای خشک کردن لباس هایتان استفاده می کنید . اغلب منازل آپارتمانی حتی باکن ندارند و خانم ها طناب های آپارتمانی را داخل خانه میگذارند و این کار باعث می شود اگر رطوبت لباس ها به خوبی گرفته نشود دیوار ها به مرور زمان رطوبت را به خود گرفته و باعث خرابی دیوار و کاغذ دیواری شود .
دیوار ها را بیش از حد نشورید


برخی از خانم ها تصور می کنند حال که دیوار پوش قابل شستشو دارند می توانند به راحتی شیر آب را باز کرده و آنها را بشویند .باید توجه داشت که کاغذ های قابل شستشو نیز نباید با آب فشار قوی شسته شوند و آب نباید به گونه ای باشد که به زیر کاغذ دیواری نفوذ کند و پس از شستن باید کاملا رطوبت کاغذ دیواری ها را گرفت که بعد ها مشکلی برای آنها پیش نیاید .


رفع مشکل های دیوار پیش از نصب دیوار پوش ها


اگر ملاحظه میکنید دیوارتان نشتی دارد ، لوله ی آب ترکیده است یا باران در آن نفوذ می کند باید قبل از نصب همه ی این ایرادات را رفع کنید تا بعد از نصب کاغذ ها نیاز به تعمیر مجدد نداشته باشید .

شرکت تیراژه هارمونی تولید کننده و واردکننده پارکت لمنیت و کاغذ دیواری با ارائه خدماتی نوین در خدمت شما عزیزان می باشد

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید