لکه گیری در کاغذ دیواری ها

بهترین روش لکه گیری کاغذ دیواری

به علت رنگ ها و طرح های متنوعی که کاغذ های دیواری دارند امروزه بیشتر از رنگ های پوششی متقاضی دارند ، کاغذ های دیواری در دو نوع قابل شستشو و غیر قابل شستشو در بازار موجود هستند . مدل های قابل شستشو را با خیال راحت میتوان با آب شستشو داد اما مدل های غیر قابل شستشو را نمیتوان به این سادگی لکه گیری کرد . در این مقاله می خواهیم چند راه کار برای لکه گیری کاغذ های غیر قابل شستشو اراده کنیم :

گردگیری مداوم دیوار پوش ها

یکی از علل شکل گیری لکه رو کاغذ  های دیواری ماندن طولانی مدت ذرات گرد و غبار می باشد . گرد و غبار پس از مدتی ماندن بر روی دیوارپوش باعث کدر شدن و تیره شدن آن می شود و جاهایی که از گرد و غبار در امان هستند اختلاف رنگ زیادی با قسمت هایی که در معرض گرد و غبار قرار دارند پیدا می کنند . برای جلوگیری از این اتفاق باید به طور مداوم با یک دستمال یا حوله خشک و نرم ذرات گرد و غبار را از روی دیوار ها پاک کرد .

لکه گیری کاغذ دیواری

از محلول جوش شیرین و آب استفاده کنید

مقداری جوش شیرین را در آب حل کنید به گونه ای که مایع حالت خمیری شکل به خود بگیرد . سپس با استفاده از اسفنج این خمیر را بر روی لکه بمالید . بعد از از بین رفتن جای لک از روی کاغذ آن را با حوله یا دستمال خشک ، خشک کنید .

از آب ولرم و صابون برای لکه گیری استفاده کنید

برخی از لکه های سطحی را به راحتی میتوان به کمک آب ولرم و صابون از بین برد . این محلول را تهیه کرده و بر نقطه ی مورد نظر بمالید سپس با استفاده از آب به گونه ای آن ناحیه را شستشو دهید که آب به زیر کاغذ نفوذ نکند و فقط کف صابون از بین برود و در انتها به کمک یک دستمال خیس رطوبت را از بین ببرید تا عمر دیوار پوش زیاد شود .

روش های لکه گیری کاغذ دیواری



از سیم های ظرف شویی زبر برای شستشوی کاغذ های دیواری استفاده نکنید


در صورت مشاهده لکه هرگز سعی نکنید آن را با استفاده از اسکاج ها ی زبر یا کاغذ دیواری رفع نمایید ، سعی کنید از اسفنج ها و حوله های نرم استفاده کنید ، چرا که استفاده از سیم های ظرف شویی و اسکاج های زبر باعث کوتاه شدن عمر آنها و ایجاد خراش بر روی آنها می شود .

از پودرهای ماشین لباس شویی استفاده کنید

برای از بین بردن لکه ها میتوانید مقداری پودر ماشین لباس شویی را نم کرده و بر روی اسفنج بمالید و به آهستگی آن را به روی دیوار پوش بکشید.

استفاده از محلول آب اکسیژنه و مایع ظرف شویی


میتوانید اندکی مایع ظرف شویی را با آب اکسیژنه مخلوط کرده و با استفاده از پارچه یا حوله لطیف آن را بر روی لکه بمالید و سپس با یک دستمال خشک رطوبت آن را بگیرید.

شرکت تیراٰژه هارمونی مفتخر است که زیبا ترین و ماندگار ترین طرح ها را در زمینه اجرا و  فروش پارکت لمینت و کاغذ دیواری  ارائه دهد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید