خانه داری و خلاقیت

خلاقیت در خانه داری


احتمالا در خانه ی همه ی شما ابزاری بوده اند که به ظاهر به درد نخور هستند اما اگر یک مقدار چارچوب های ذهنی خودمان را بشکنیم و به آنها ورای ابزاری که هستند نگاه کنیم میتوانیم ابزاری کاملا کاربردی که باعث زیبایی منزلمان می شود استفاده کنیم .و در عین حال حجم دور ریز ها و زباله ها را کاهش دهیم .در زیر به تعدادی از این نکات خانه داری خلاقانه اشاره خواهیم کرد :


ساخت گلدان با استفاده از بطری های پلاستیکی


بطری های نوشابه ، دوغ و سایر نوشیدنی ها اغلب پس از استفاده دور انداخته می شوند و به سبب اینکه تجزیه شدن آنها امری زمان بر است به محیط زیست بسیار آسیب می رسانند .اما از این بطری ها می توان برای ساختن گلدان های رنگارنگ استفاده کرد .


استفاده از سینی های قدیمی به عنوان تابلوی تزئینی


مسلما شما نیز در منزل سینی های کهنه ای دارید که رغبتی به استفاده کردن از آنها ندارید . میتوانید آنها را با اسپری رنگ به رنگ های شاد رنگ کرده و با تزئین آنها از آنها به عنوان تابلو استفاده کنید.

خانه داری و خلاقیت

استفاده از جعبه های میوه برای جمع آوری وسایل اتاق


جعبه های نایلونی و یا تخته ای میوه را میتوان رنگ آمیزی کرده یا با استفاده از پارچه های گلدار تزئین کرده و به عنوان جعبه های شیک برای جمع آوری خرده ریز ها استفاده کرد همین خلاقیت را نسبت به جعبه های کفش نیز میتوان انجام داد .

استفاده از بطری های کنسرو به عنوان جا مدادی رو میزی


قوطی های کنسرو به سبب شکل ظاهری استوانه ای و مقاومتی که دارند برای ساختن جامدادی های رومیزی مناسب هستند با یک رنگ آمیزی ساده و استفاده از کنف به سادگی میتوانید جا مدادی های رنگارنگ درست کنید .


تزئین دیوار ها با استفاده از کاغذ رنگی


اگر دیوار های شما دارای کاغذ دیواری رنگی نیست و طرح کاملا ساده ای دارد اصلا نگران نباشید شما به سادگی میتوانید با استفاده از کاغذ های رنگی به دیوار های ساده طرح و نقش بدهید .

شرکت تیراژه هارمونی تولید کننده و واردکننده پارکت لمنیت و کاغذ دیواری با ارائه خدماتی نوین در خدمت شما عزیزان می باشد

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید