کاغذ دیواری قیمت مناسب

قیمت مناسب کاغذ دیواری 

زیبایی منزل در سال های اخیر بیشتر مورد توجه خانم ها قرار گرفته است و یکی از ابزارهایی که می تواند در دکوراسیون منزل موجب زیبایی شود استفاده از کاغذ دیواری های شیک و زیبا است . کاغذ دیواری در طرح و رنگ های مختلف در بازار موجود هستند و متناسب با سلیقه و سایر وسایل خانه میتوان آنها را خریداری کرد یکی از معیار های مهم هنگام خرید ، کاغذ دیواری قیمت مناسب است 

 

عوامل تعیین کننده قیمت کاغذ دیواری

 

قیمت کاغذ دیواری متغیر و متفاوت است و با توجه به نوع کاغذ دیواری و طرح های آن تعیین می شود . برای مثال انواع کاغذ دیواری سه بعدی ، مخملی ، وینیل و ... وجود دارد که هر کدام بسته به ویژگی ها و کیفیتی که دارند قیمت مشخصی دارند . همچنین یکی دیگر از عوامل تعیین کننده قیمت کاغذ های دیواری طول و عرض رول های آن می باشد . معمولا دیوار پوش هایی که عرض بیشتری دارند به دلیل پوشش بیشتری از فضا گران تر هستند.

کاغذ دیواری قیمت مناسب

 

مناسب ترین قیمت کاغذ دیواری

یکی از مهم ترین عواملی که شما را در هنگام خرید کاغذ دیواری مردد می کند تفاوت قیمت فراوان در انواع کاغذ های دیواری است . اما اینکه چرا انقدر رنج قیمت ها متفاوت است به چندین عامل بستگی دارد . برای تهیه ی کاغذ دیواری قیمت مناسب حتما فاکتور های زیر را در قیمت در نظر بگیرید و موردی که با توجه به این آپشن ها بهترین قیمت را دارد خریداری نمایید .چهار عامل در تعیین قیمت دیوار پوش ها نقش اساسی دارند ، جنس کاغذ دیواری ، طرح و رنگ و نحوه ی چاپ و بعضا خود شرکت وارد کننده میتواند قیمت های کاغذ دیواری را تعیین کند .بسته به استراتژی شرکت وارد کننده میتوانند با کاهش حاشیه سود کاغذ دیواری قیمت مناسب عرضه کنند .

خرید کاغذ دیواری

یکی از مهمترین نکات خرید کاغذ دیواری انتخاب کاغذ دیواری مناسب می باشد. پیشنهاد تیراژه هارمونی به شما عزیزان قبل از خرید کاغذ دیواری دیدن آلبوم کاغذ دیواری داخل سایت می باشد. جهت دیدن آلبوم های کاغذ دیواری به منوی سایت مراجعه کرده و از آلبوم های متنوع کاغذ دیواری دیدن نمایید.

 

قیمت کاغذ دیواری قابل شستشو

کاغذ های دیواری قابل شستشو  عموما گران تر از کاغذ های دیواری معمولی هستند چرا که در تولید آنها از مواد خاصی استفاده شده است که همین عامل باعث گران تر شدن آنها می شود . کاغذ دیواری های معمولی معمولا ضخامت کمتری نسبت به انواع قابل شستشو آن دارند و همچنین مقاومت آنها در محیط های مرطوب بسیار پایین تر است . اگر به دنبال کاغذ دیواری قیمت مناسب هستید بهتر است با در نظر گرفتن طول عمر دیوار پوش و پرداخت هزینه ای بیشتر جنس مرغوب خریداری کنید.

قیمت کاغذ دیواری ها

قیمت طرح و مدل های مختلف کاغذ دیواری

طرح کاغذ دیواری در قیمت کاغذ دیواری بسیار موثر است ، دو طرح کلی برای کاغذ های دیواری وجود دارد:طرح ها میتوانند ساده و صاف باشند ، می توانند پیچیده یا شکا منحنی باشند .طرح کاغذ دیواری بیشتر از این که خود در قیمت کاغذ دیواری تاثیر مستقیم بگذارد در متراژ مورد نیاز تاثیر می گذارد ، عموما وقتی طرح های منحنی شکل را انتخاب می کنیم برای هماهنگ کردن گل ها و طرح ها در درز ها به مشکل بر میخوریم و میاز به خرید رول های اضافی داریم . در مورد طرح های ساده این مشکل وجود ندارد و به راحتی میتوان طرح های آنها را با هم هماهنگ کرد ، بنابراین طرح های گل دار و منحنی شکل به دلیل نیاز به رول های بیشتر هزینه های بیشتری را نیز دارند .

 

خرید کاغذ دیواری قیمت مناسب

برای خرید کاغذ دیواری  میتوانید به فروشگاه تیراژه هارمونی مراجعه کرده و ضمن انتخاب بهترین و به روز ترین مدل های کاغذ دیواری آنها را با مناسب ترین قیمت خریداری کنید .

شرکت تیراژه هارمونی تولید کننده و واردکننده پارکت لمنیت و کاغذ دیواری با ارائه خدماتی نوین در خدمت شما عزیزان می باشد

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید