خرید پوستر دیواری شیک

پوستر دیواری چیست؟

پوستر دیواری در واقع همان کاغذ دیواری است که طرح های مختلفی اعم از طرح های طبیعت ، منطره ، سنگ و اشکال هندسی به صورت سه بعدی بر روی آن چاپ شده است . این نو از کاغذ دیواری ها اغلب در خانه هایی با سبک دکوراسیون مدرن طرفداران بسیاری دارد و عموما برای بخش هایی از خانه نظیر دیوار پشت تلوزیون بیشتر کاربرد دارد . استفاده ی بیش از حد از کاغذ دیواری پوستری باعث شلوغ شدن خانه می شود و جلوه ی زیبایی به خانه نخواهد داد . طرح های موجود در بازار معمولا تکراری می باشند ، شرکت تیراژه هارمونی برای خرید کاغذ دیواری طرح ها و رنگ های متنوعی را به بازار عرضه کرده است که شما عزیزان بتوانید جدیدترین طرح ها را برای منزل تهیه نمایید .

 

پوستر دیواری

خرید پوستر دیواری

پوستر دیواری در دکوراسیون مدرن جایگاه ویژگی را به دست آورده است ، اغلب افراد تصور می کنند که پوستر دیواری کارایی همچون کاغذ دیواری دارد و میتواند جایگزین آن باشد . اما کاغذ دیواری سه بعدی بر خلاف کاغذ دیواری معمولی که دارای طرح های تکراری است ، طرح های بدون تکرار و معمولا درشت تری دارد . این طرح ها شامل طرح های کارتونی برای اتاق کودک و طرح منظره ، گل و طبیعت برای سالن پذیرایی و اتاق نشیمن می باشد . در هنگام خرید پوستر دیواری به این نکته توجه داشته باشید که بهتر است برای نصب آن از متخصصان و کارشناسان دکوراسیون کمک بگیرید و بر خلاف کاغذهای دیواری معمولی که به راحتی قابل نصب هستند این نوع از دیوار پوش ها را باید افراد متخصص نصب کنند . بهتر است بزرگترین دیوار خانه را به این کار اختصاص دهید و کاغذ دیواری سه بعدی را در آن ناحیه از منزل نصب کنید . بهتر است طرح کاغذ دیواری سه بعدی را در خانه تکرار نکنید و فقط یک بار از آن استفاده کنید .

 

مدل های مختلف کاغذ دیواری سه بعدی

یکی از بهترین راه حل ها برای داشتن فضایی دلنشین و تغییر در دکوراسیون داخلی منزل استفاده از کاغذ دیواری پوستری می باشد . این نوع از دیوار پوش ها در دو نوع آماده و سفارشی در بازار موجود می باشند . این دو نوع از نظر طرح و رنگ و جنس می تواند مانند هم باشند ، فرق اساسی بین این دو نوع پوستر دیواری در ابعاد آنها می باشد . اغلب کاغذ دیواری های سه بعدی آماده در اندازه های 1 تکه ، 2 تکه و 3 تکه به بازار عرضه می شوند که هر کدام ابعاد مشخصی دارند . بنابراین اگر ابعاد دیوار شما با ابعاد کاغذ دیواری همخوانی نداشت به ناچار باید بخش اضافی آن را برش بزنید که این امر باعث ناقص شدن کاغذ دیواری خواهد شد .مزیتی که پوستر دیواری سفارشی به انواع آماده ی آن دارد این است که دقیق با ابعاد منزل شما ساخته می شود و از نظر تنوع در طرح و رنگ نیز میتوانید رنگ دلخواهتان را با طرح دلخواه سفارش دهید . لازم به ذکر است که کاغذ دیواری سه بعدی سفارشی بر روی کاغذ دیواری های ساده خارجی و با استفاده از دستگاه های چاپ خارجی چاپ می شود .

شرکت تیراژه هارمونی تولید کننده و واردکننده پارکت لمنیت و کاغذ دیواری با ارائه خدماتی نوین در خدمت شما عزیزان می باشد

 

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید