دیوار پوش های منحصر بفرد

دیوار پوش چوبی دکوراسیون خانه

اشخاصی هستند که علاقه دارند تا از متریال های طبیعی برای ساخت دکور خانه استفاده کنند ، این اشخاص از دیوارپوش چوبی و بکار بردن پارکت چوبی استقبال خوبی به عمل می آورند چرا که مناسب ترین گزینه جهت این سبک سلیقه ، پوشش کف و دیوار از جنس چوب میباشد.
انواع مختلفی از دیوار پوش و کف پوش های بسیار لوکس در بازار یافت میشود که میتوان از آن ها برای ایجاد رنگ حرفه ای و دقیق جهت قسمتی از دکور استفاده کرد. گرمایی که اجزا چوب در کف و دیوار به محیط وارد میشود و خانه را از بی روح شدن دور میکند . در هر سبکی همراه شدن سادگی با شیکی هر دو در هر سبک و سیاقی جواب میدهد.
بسیاری از دکورهای منحصر بفرد و زیبا به هیچ وجه از رنگ های متعدد و دکور پیچیده استفاده نکرده اند. به عبارت دیگر در این طراحی ها نمای چوبی تقریبا همه چیز است. هرچند ترکیب دیوارپوش و کفپوش آن هم از جنس یکسان نیاز به خلاقیت دارد.

دیوارپوش چوبی


دیوار پوش سنگی در دکوراسیون

دیوار پوش سنگی یکی از بیشمار گزینه هایی است که برای پوشاندن دیوار خانه داریم. از خاص ترین دیوارپوش ها استفاده از سنگ های دکوراتیو میباشد. سنگ از جمله عنصرهایی میباشد که بجز دیوار در بخش های مختلف خانه و حتی در بسیاری از متریال هایی که لازم است کاربرد دارد و همراه با زیبایی ، از مقاومت و پایداری زیادی برخوردار است.
دیوارپوش سنگی اغلب در دکوراسیون هایی بکار برده میشود که دارای سبک مدرن و خاص میباشند و رنگ تیره عالی ترین ترکیب و کنتراست را با دکورهای کمینه گرا خلق میکند. این نکته نیز نباید فراموش شود که رنگ این نوع دیوارپوش هم دارای تنوع است و خریدار میتواند رنگ های مورد علاقه خود را برای ترکیب رنگی انتخاب کند.
از مهم ترین نکات مربوط به سنگ نما عملکرد فوق العاده آن میباشد که این بخش به دکور هر خانه اضافه میکند. علاوه بر این ها در خانه ای که وسایل زیادی استفاده نمیشود ، استفاده از این نوع دیوارپوش میتواند بافت طبیعی خلق کند و کمبود وسایل را پوشش دهد ، و فضایی فوق العاده در محیط خانه پدید بیاورد. ولی شاید بهترین جنبه این نوع دیوارپوش مچ شدن راحت آن تقریبا با هر نوع دکور است

دیوار پوش سنگی

شرکت تیراژه هارمونی تولید کننده و واردکننده پارکت لمنیت و کاغذ دیواری با ارائه خدماتی نوین در خدمت شما عزیزان می باشد

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید