طراحی دکوراسیون آشپزخانه

انواع طراحی دکوراسیون آشپزخانه

آشپزخانه از مهمترین بخش های یک خانه به حساب می آید به همین دلیل دقت در طراحی آشپزخانه چه کوچک چه بزرگ خیلی مهم است. طراحی آشپزخانه های بزرگ و کوچک با هم متفاوت می باشد. طراحی دکوراسیون آشپزخانه کوچک از دو دیدگاه کارکردی و زیبایی شناسی دارای اهمیت است بنابراین شما باید دکوراسیون آشپزخانه کوچک را به گونه ای طراحی کنید که فضای آشپزخانه کاربردی و در عین حال شیک و لوکس به نظر برسد. با ما همراه باشید تا شما را با انواع دکوراسیون های آشپزخانه آشنا سازیم.

طراحی دکوراسیون آشپزخانه سلطنتی

در طراحی دکوراسیون آشپزخانه سلطنتی محدودیت فضا به هیچ عنوان اهمیت ندارد و آرشیتکت ها فضای زیادی را برای دکوراسیون آشپزخانه در نظر دارند. همانگونه که می دانید طراحی سلطنتی در هر محیطی آن محیط را به یک فضای خاص و شاخص تبدیل میکند به گونه ای که چشم هر فرد را به خود خیره میکند. در طراحی آشپزخانه سلطنتی اولین نکته استفاده از کابینت هایی به سبک کلاسیک است. سادگی در این نوع طراحی معنا ندارد و هر چیزی در بالاترین حد زیبایی استفاده میشود. در این سبک وسایل تزیینی به وفور مورد استفاده قرار میگیرند. همچنین این سبک به استفاده از رنگ های گرم تمایل زیادی دارد.

طراحی دکوراسیون آشپزخانه سلطنتی

طراحی دکوراسیون آشپزخانه جزیره ای

استفاده ی حداکثری از حداقل فضا یکی از مهم ترین کارکرد های هر محیطی است. آشپزخانه های جزیره ای به گونه ای طراحی شده اند که در فضای مورد استفاده ی ما اشیا در کمترین فاصله از یکدیگر قرار گرفته و دسترسی ما به آنها راحت تر شود. مثلا در این طرح سینگ و گاز میتوانند در کنار یکدیگر قرار بگیرند. بنابراین آشپزخانه ی جزیره ای یکی از مدل های آشپزخانه برای فضاهای کوچک است که بتوان از این فضاها حداکثر استفاده را برد.

طراحی دکوراسیون آشپزخانه جزیره ای

طراحی دکوراسیون آشپزخانه های مینیمال

در سبک مینیمال با حذف جزئیات اضافه فضایی آرامش بخش ایجاد میشود. این سبک از انواع سبک های ساده است که با سادگی خود زیبایی را به خانه ها هدیه میدهد. در این سبک میتوانید از وسایل مدرن و یا کلاسیک زیبا و در عین حال ساده استفاده کنید.

طراحی دکوراسیون آشپزخانه های مینیمال

شرکت تیراٰژه هارمونی مفتخر است که زیبا ترین و ماندگار ترین طرح ها را در زمینه اجرا و  فروش پارکت لمینت و کاغذ دیواری  ارائه دهد

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید