طراحی دکوراسیون سالن زیبایی

تغییر دکوراسیون سالن زیبایی


موارد و نکات بسیار زیادی وجود دارد که پیش از اقدام برای تغییر دکوراسیون سالن زیبایی  و تغییر رنگ کاغذ دیواری و پارکت لمینت  و ... باید به آن توجه داشت.حتی این نکات برای افرادی که قصد دارند سالن زیبایی خود را به تازگی راه اندازی کنند نیز بسیار مفید خواهد بود.پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.
برای هر سالن زیبایی دو بخش کلی و بسیار مهم یاد شده است که به شرح زیر خواهند بود : برای معرفی نخستین بخش به معرفی بخش مدیریت یا همان روزرو نوبت خواهد بود و بخش دوم که برای ما بسیار مهم تر است و در این مطلب قصد داریم که به بررسی آن بپردازیم بخش اصلاح و ارائه خدمات زیبایی تغییر خواهد بود.همانطور که همه ما میدانیم طراحی این بخش تاثیر بسیار زیادی بر دکوراسیون داخلی سالن ما خواهد داشت. اما هدف از صرف هزینه و وقت برای داشتن این دکوراسیون جذب مشتری است که برای هر مدیری امری بسیار ضروری است.پس در این مطلب به بررسی نکاتی بسیار مهم در این باره خواهیم پرداخت.


تاثیر فضای سالن زیبایی برطراحی دکوراسیون


مهمترین اصل و مهمترین نکته در چیدمان سالن زیبایی توجه به میزان فضای در دسترس می توانید مدل کاغذ دیواری خود را انتخاب نمایید .اگر به این مورد توجه داشته باشید میتوانید سالنی بسیار شیک را بسازید اما در غیر این صورت حتی اگراز بهترین ترکیبات هم استفاده کنید محیط شما دارای شلختگی و نامرتبی میشود.


طراحی حرفه ای فضای مانیکور و پدیکوردر دکوراسیون سالن زیبایی

در طراحی این بخش از سالن های زیبایی چیدمان متناسب نیمکت ها،صندلی ها و میز ها تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت این در حالی است که نورپردازی و طراحی و چیدمان آینه ها تاثیر چندانی بر این بخش نخواهد داشت.علاوه برچیدمان مناسب نمیکت ها و وسایل در این بخش باید به میزان بسیار زیادی برطراحی طراح هایی بسیار زیبا در این بخش ها پرداخت.

نقش تزیئن دیوار ها بر دکوراسیون سالن زیبایی

یکی از مهمترین اصولی که درطراحی فضای داخلی نه تنها برای سالن های زیبایی بلکه در تمامی فضا ها دارای اهمیت است را میتوان تزئین دیوار ها دانست چرا که داشتن دیوار هایی با فضای خالی بسیار ناسازگار است. به همین منظور ما در این مطلب برای شما به ارائه چند پیشنهاد برای تغییر این تزئینات خواهیم پرداخت :نصب باکس و قرار دادن لوازم دکوری فانتزی ، نصب برچسب هایی با اشکال مرتبط که مدلهایی از آنها میتواند برای شما بسیار کار آمد باشد.

جذابترین دکوراسیون سالن زیبایی

تمامی آرایشگران و پیرایش گران بر دو نکته به میزان بسیار زیادی اهمیت قاعلند :اول اینکه شما زمانی نظر مشتری را نسبت به کار خود جلب کرده اید که او صورت خود رابا رنگ و لعاب بسیار زیادی ببیند دوم اینکه بهترین رنگ ها برای نورپردازی در سالن های زیبایی استفاده از ترکیب رنگ های سفید و زرد است.برخی از سالن ها لامپ های حبابی در اطراف آینه نصب می کنند درست مثل آینه هایی که گریمورهای سینمایی دارند ، این سبک بیشتر در سالن های آرایشی اروپایی دیده می شود اما در کشورهای اسیایی نصب نور در سقف کاربرد بییشتری دارد.

سبک طراحی سالن زیبایی

نکته اصلی در هنگام طراحی داخلی برای سالن های زیبایی را میتوان این دانست که ما به چه سبک طراحی داخلی علاقه داریم.به بیان ساده تر ما علاقه به سبک های مدرن داریم یا سبک های ساده و کلاسک را بیشتر مورد پسند میدانیم . اما نکته اصل تر در این مورد است که به هیچ عنوان از هردوی این سبک ها در یک فضا استفاده نکنیم چراکه به طور کامل بی نتیجه خواهد بود ، از تصاویر می توان دریافت که یک آینه با قاب سلطنتی نمی تواند روی دیوار سالنی مدرن و کلاسیک نصب شود.طراحان سالن هایی با سبک طراحی کلاسیک و مدرن برای تزیین دیوار و سقف از کناف و پوشش های چوبی مدرن استفاده می کنند اما دیزاینرهای سالن های لوکس بیشتر از کاغذ دیواری های گلدار و گچبری های شیک برای تکمیل دکوراسیون داخلی ایده می گیرند.

بهترین رنگ برای دکوراسیون سالن زیبایی

رنگها را به دو دسته تیره و روشن تقسیم می کنیم. می دانید که انتخاب رنگ های تیره برای فضای کوچک اصلا مناسب نیست از طرفی هم تناژ رنگهای روشن باید ماهرانه وارد محیط شوند. از لحاظ روانشناختی رنگ دیوار و رنگ کاغذ دیواری  تاثیر مستقیمی بر روحیه فرد دارد پس شما برای اینکه احساس راحتی و آرامش را درخود و مشتریانتان ایجاد کنید بایستی از ترکیب رنگها ملایم استفاده کنید . اگر علاقه به رنگهای جیغ دارید لازم است برای کاهش تندی رنگ از رنگ های سفید یا رنگ های ملایم دیگر استفاده کنید

شرکت تیراٰژه هارمونی مفتخر است که زیبا ترین و ماندگار ترین طرح ها را در زمینه اجرا و  فروش پارکت لمینت و کاغذ دیواری  ارائه دهد

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید