طراحی دکوراسیون بنفش

استفاده از رنگ بنفش در دکوراسیون داخلی


یکی از رنگ های معجزه آسا رنگ بنفش است که با شکست سادگی فضایی باشکوه ایجاد کرده و زیبایی چشمگیری به محیط می بخشد.
این رنگ میتواند در تمام قسمت های خانه ی شما به کار برده شود و به آفرینش خانه ای زیبا بیانجامد.
از لحاظ ترکیب رنگ بنفش با بهترین رنگی که میتواند مچ شود و دکوراسیونی زیبا خلق کند رنگ سفید است.البته رنگ خاکستری و طوسی و گلبهی نیز میتوانند گزینه ی مناسبی برای ترکیب با رنگ بنفش در دکوراسیون خانه است.


طراحی دکوراسیون به رنگ بنفش


رنگ بنفش رنگی است که گیرایی بالایی دارد . برای زیباتر شدن محیط اتاق نشیمن میتوانید از اکسسوری به رنگ بنفش استفاده کنید . میتوانید یکی از دیوارها و یا رنگ کاغذ دیواری خانه را که زیاد بزرگ نباشد را با رنگ بنفش رنگ آمیزی و انتخاب
کنید .
در ضمن میتوانید از رنگ بنفش در ساخت دکوری و یا وسایل تزیینی در دکوراسیون داخلی خانه خود استفاده کنید .


دکوراسیون بنفش اتاق خواب


یکی از بهترین گزینه ها برای اتاق خواب استفاده از رنگ بنفش به خصوص بنفش کم رنگ است .اگر میخواهید اتاق خوابتان را با دکوراسیون مجلل رو به رو کنید و زیبا سازید میتوانید دیوارهای آن را با رنگ بنفش رنگ آمیزی کنید و یا سایه هایی تیره و روشن از رنگ بنفش در دیوارها ایجاد کنید . همچنین میتوانید از کاغذ دیواری هایی با رنگ ترکیبی بنفش و یا کاغذ دیواری های آبرنگی در این زمینه استفاده کنید.

طراحی آشپزخانه بنفش و سفید


برای زیبا شدن آشپزخانه و نیز تزیین آن میتوانید از رنگ بنفش استفاده کنید . آشپزخانه ی بنفش بسیار چشمگیر و خاص میشود . میتوانید دیوارها پشت کابینت ها پشت گاز و پشت سینک را به طور زیرکانه ای بنفش کنید درحالیکه کابینتهای خود را سفید کنید . این ترکیب رنگ ترکیبی زیرکانه و هوشمندانه است .
برای استفاده از رنگ بنفش میتوانید از ترکیب رنگهای متفاوتی استفاده کنید و نه تنها محیط آشپزخانه بلکه همه ی بخش های خانه را زیبا کرد.

شرکت تیراٰژه هارمونی مفتخر است که زیبا ترین و ماندگار ترین طرح ها را در زمینه اجرا و  فروش پارکت لمینت و کاغذ دیواری  ارائه دهد

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید