کاغذ دیواری طرح چوب

کاربرد کاغذ دیواری طرح چوب

کاغذ دیواری ها در دکوراسیون مدرن بسیار محبوب و پرطرفدار هستند به خصوص کاغذ دیواری‌های سه‌ بعدی که به دیوارها جلوه‌ای خاص می‌بخشند. با استفاده از کاغذدیواری‌های سه بعدی با طرح‌های مناظر طبیعی در منزل و یا محل کار تصور می‌ کنید که طبیعت جان گرفته و در مقابل شما قرار دارد و هم چنین سایر طرح ها همچون سبک های کارتونی، فانتزی و مدرن به بینندگان این احساس را منتقل می کند که طرح به صورت برجسته از دیوار بیرون زده است.

این سبک از کاغذ دیواری با سایز و اندازه استاندارد قابل سفارش است و باتوجه به سبک های مختلف دکوراسیون طرح های متنوع کاغذ دیواری نیز تولید شده است.

 کاغذ دیواری سه بعدی

کاغذ دیواری های سه بعدی با طرح مناظر بیشتر مناسب خانه های مدرن و هم چنین بخشی از دیوار اتاق ها هستند، طرح های کاغذ دیواری پسرانه و کاغذ دیواری دخترانه کارتونی و فانتزی بیشتر مناسب اتاق کودکان و یا نوجوانان هستند، طرح های هندسی و انتزاعی مناسب اماکن اداری و دفاتر و یا اتاق های مطالعه و کاغذ دیواری اتاق خواب بوده و طرح های مدرن بیشتر برای پیاده سازی روی دیواری های اتاق نشیمن و یا اداری کاربرد دارند.

یکی از مهم ترین نکات برای خرید یک کاغذ دیواری سه بعدی توجه به دکوراسیون است، کاغذ دیواری های سه بعدی مناسب دکوراسیون های مدرن بوده و برای دکوراسیون های سنتی و کلاسیک مناسب نیستند.

مزایای کاغذ دیواری سه بعدی

از مزایای کاغذ دیواری سه بعدی می توان به پیاده سازی راحت تر به نسبت سایر کاغذ دیواری ها و هم چنین قیمت مناسب تر اشاره کرد.

معمولا در دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری سه بعدی به تنهایی استفاده نمی شود و کارشناسان دکور از آن ها در کنار کاغذ دیواری های ساده و به عنوان نمای دیوار و یا دیوارپوش بهره می برند.

طرح های پرطرفدار کاغذ دیواری سه بعدی
  • طرح منظره
  • چهره
  • فانتزی
  • اشکال هندسی
  •  سنگ

از پرطرفدارترین طرح های کاغذ دیواری سه بعدی هستند. معماران داخلی سبک مدرن علاقه بسیاری به استفاده از این نوع کاغذ دیواری برای هویت بخشی به دکوراسیون دارند.

شرکت تیراٰژه هارمونی مفتخر است که زیبا ترین و ماندگار ترین طرح ها را در زمینه اجرا و  فروش پارکت لمینت و کاغذ دیواری  ارائه دهد

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید