چسباندن کاغذ دیواری با چسب

نصب کاغذ دیواری با چسب

چسب های متفاوتی در کار نصب کاغذ دیواری وجود دارد که از جمله می توان چسب کاغذ دیواری ، چسب چوب، پرایمر و غیره را نام برد.
یکی از بخشهای مهم کار نصاب کاغذ دیواری انتخاب چسب مناسب است که بر اساس تجربه و کار کردن با برندهای مختلف بدست می آید. چسب کاغذ دیواری تضمین کننده دوام و قوام کاغذ دیواری برروی دیوار است. مقدار چسب کاغذ دیواری و نیز غلظت آن اهمیت زیادی دارد. بسته به نوع جنس کاغذ دیواری غلظت ها متفاوتی از چسب باید آماده شود تا اشکلاتی مثل پاره شدگی در اثر بهم چسبیدن و یا نشت چسب از لبه های کاغذ بوجود نیاید.
چسب کاغذ دیواری را با غلطک و یا با قلمو پشت کاغذ می کشند و می بایست بطور همگن و یکنواخت در تمام نقاط ان مالیده شود. چسب کاغذ دیواری دارای برندهای مختلفی است که نصابان مختلف بنابه تجربه از آنها استفاده می کنند.


چگونگی نصب کاغذ دیواری


برای کسانی که علاقه مند به کار نصب کاغذ دیواری هستند توصیه می شود به عنوان دست یار در کنار یک نصاب کاغذ دیواری مجرب مشغول به کار شوند (حتی بصورت رایگان) تا بتوانند رفته رفته بدون اینکه ضرری به کار برسانند تجربه اندوزی نمایند.و اصول نصب کاغذ دیواری که یکی از اصولش رعایت انتخاب چسب کاغذ دیواری است،میباشد. بسیاری از نصابان مجرب به دنبال یک دستیار هستند که نیازی هم نیست ماهر بشد. چون کار رایگان انجام می دهند و یا اینکه حقوق کمی دار. این بهترین فرصت برای شماست که تجربه اندوزی را بصورت رایگان تجربه کنید و هم اعتماد به نفس کار کردن را بدست آورید. نصاب کاغذ دیواری درآمد بالایی می تواند داشته باشد به شرط آنکه تعهد کاری و دقت را در راس کارهای خود قرار دهد

نحوه چسباندن کاغذ دیواری با چسب 

براي اجراي كاغذ ديواري لازم است كه بدانيم کاغذ ديواری  خود از نوع چسب دار است یا از نوع بي چسب. با ما همراه باشيد تا با هم نحوه چسب زدن به كاغذ ديواری با چسب  و نكات مربوط به آن را فرا بگيريم. برای اینکه بتوانید پشت کاغذ وینیل سنگین یا هر نوع کاغذ دیواری را چسب بزنید بدون آنکه همه جا به چسب آلوده شود، به هر نوار مدتی زمان دهید تا برای نصب آماده شود. از همان چسبی که تولیدکننده ی کاغذ دیواری توصیه کرده است، استفاده کنید. نوار اولی را روی میز چسب کاری پهن کنید به گونه ای که پشت آن رو به شما باشد. چسب را از وسط رو به بالا بر پشت آن بمالید. این نیمه بالایی راکه چسب زده اید از لبه تا وسط نوار روی چسب خوردگی تا کنید. سعی کنید هنگام تا کردن نیمه بالایی، چروکی در سطح کاغذ ایجاد نشود. حالا نیمه ی پایینی را چسب بمالید. زمانی که نوار اولی را کنار گذاشته اید تا آماده شود به نوار دوم چسب بزنید. اگر برای هر دیوار همه ی نوار های لازم را پیشاپیش می برید، پشت هرنوار، روی لبه نوار بالای بنویسید((بالا)) و هر نوار را یک شماره بدهید. نوار آماده کاغذ دیواری برای نصب را به این صورت به دیوار بچسبانید و صاف کنید. سپس تای نیمه ی پایینی را باز کنید و آنرا هم بچسبانید و صاف کنید.

نحوه چسباندن کاغذ دیواری با چسب

شرکت تیراٰژه هارمونی مفتخر است که زیبا ترین و ماندگار ترین طرح ها را در زمینه اجرا و  فروش پارکت لمینت و کاغذ دیواری  ارائه دهد.

مقالات مرتبط با موضع فوق را در تيراژه هارموني پيگيري كنيد.

تهیه چسب کاغذ دیواری

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید