نکات مهم انتخاب کاغذ دیواری

مهمترین نکات انتخاب کاغذ دیواری

کاغذ دیواری یکی از پوشش هایی است که برای دیوار ها ی داخلی منزل ، ادارات ، بیمارستان ها ، مجتمع های تجاری مورد استفاده قرار میگیرد . یکی از مهم ترین جنبه های دکوراسیون داخلی استفاده از کاغذ دیواری می باشد . کاغذ دیواری ها به طور کلی به دو دسته ی طرح دار و ساده طبقه بندی می شود ، هر چند که هر یک از آنها نیز با توجه به جنس و رنگ دسته بندی های متنوعی دارند .
امروزه این نوع دیوار پوش اولویت بسیاری از افراد است و به رنگ روغن ترجیح داده می شود . نصب آسان و تنوع بالا نیز یکی از عوامل دیگر محبوبیت انواع کاغذ دیواری است .

انتخاب کاغذ دیواری مناسب

انتخاب کاغذ دیواری مناسب


پیش از اینکه اقدام به خرید کاغذ دیواری کنید توجه داشته باشید که با سایر وسایل منزل هماهنگ باشد . عدم هماهنگی بین رنگ کاغذ دیواری و وسایل منزل باعث خستگی شده و نظم دکوراسیون منزلتان را از بین می برد .
دومین نکته ای که در هنگام انتخاب کاغذ دیواری بایستی بدان توجه کرد سبک مورد استفاده در طراحی داخلی منزل می باشد . امروزه تولید کنندگان کاغذ دیواری ها با در نظر گرفتن این موضوع طرح های خاصی را برای هر دکوراسیون طرح مناسب آن را تولید کرده اند .
عامل دیگر تاثیر گذار در انتخاب کاغذ دیواری ابعاد منزل می باشد ، قانون و استاندارد کلی که برای این موضوع وجود دارد این است که کاغذ دیواری هایی با طرح درشت برای خانه های کوچک مناسب نیست و با انتخاب کاغذ دیواری های ساده می توان از شلوغی دیوار ها و منزل کاست .


نکات طلایی کاغذ دیواری مناسب


• تنوع کیفیت ، جنس ، طرح و رنگ کاغذ دیواری های موجود در بازار بسیار زیاد است و در نتیجه بعضا تفاوت قیمتی زیادی بین آنها وجود دارد ف بنابراین پیش از هر چیز باید بودجه ی مورد نظر برای این کار را تعیین کرده و متناسب با آن جنس و برند مورد نظر خود را انتخاب کیند .
• سپس بایستی زنگ کف پوش ، پرده ، مبلمان و ... را در نظر گرفته و رنگ هایی که هارمونی مناسبی با آن ها دارند را انتخاب کنید .
• از طرح های اجرا شده در منازل دیدن نمایید و نزدیک ترین آنها را به سبک طراحی داخلی خود به عنوان مبنایی برای چیدمان و دکوراسیون قرار دهید . برای این کار می توانید به سایت تیراژه هارمونی مراجعه نمایید .
• آلبوم های کاغذ دیواری نیز می توانند راهنمای مناسبی برای انتخاب کاغذ دیواری مناسب باشند .

مهمترین نکات انتخاب کاغذ دیواری

انتخاب طرح مناسب کاغذ دیواری

• در هنگام خرید کاغذ دیواری برای اتاق های بزرگ سعی کنید از کاغذ دیواری های طرح دار با طرح درشت استفاده کنید ، چون طرح های ریز در مکان های بزرگ به چشم نمی آید .
• چنانچه سقف خانه ی شما بلند است از طرح های راه راه افقی و در صورت ارتفاع کم دیوار ها از طرح های راه راه عمودی استفاده کنید تا خطای دید در مخاطب ایجاد شده و کوتاهی یا بلندی سقف را تعدیل کند .
• دیوار هایی که دیوار های اصلی هستند و از تابلو و آویز های مختلف در آنها استفاده می کنید حد الامکان ساده باشند .
• برای ایجاد فضایی آرامش بخش و خواب راحت در اتاق خواب از رنگ های ملایم با طرح های شکوفه ی ریز استفاده کنید .
• برای پخش هایی از اتاق پذیرایی که کم رفت و آمد تر است از دیوار پوش های پارچه ای و مخملی می توانید استفاده کنید .
• اگر وسایل دکوری منزل شما زیاد است و اتاق نشیمن را به اندازه ی کافی شلوغ کرده است برای ساده تر جلوه دادن اتاق نشیمن از طرح های ساده استفاده کنید .
• برای فضاهایی که دارای ابعاد کوچک هستند کاغذ دیواری های درخشان و براق مناسب هستند ، چرا که نور را بهتر منعکس می کنند .

شرکت تیراژه هارمونی تولید کننده و واردکننده پارکت لمنیت و کاغذ دیواری با ارائه خدماتی نوین در خدمت شما عزیزان می باشد

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید