معرفی انواع کاغذ دیواری

کاربرد انواع کاغذ دیواری

بی شک کاربرد انواع کاغذهای دیواری موضوع مهمی است که  قصد داریم در این مقاله به بررسی آن بپردازیم .شاید شما هم بر این عقیده باشید. کاغذ های دیواری یا دیوار پوش ها  بهترین گزینه برای تزیئن دیوار هستند ،  .

در زمان استفاده ، می توانند به تنهایی به کار رفته یا با رنگ ترکیب شوند . به این صورت که  بعضی از دیوارها رنگ داشته باشد و بعضی از دیوارها را  با کاغذ های رنگی  تزئین می کنند. در تصاویری که برایتان انتخاب  کردیم انواع کاغذ دیواری را با طرح های مختلف و موارد استفاده کاغذ دیواری در هال یا پذیرایی ، اتاق خواب ، راهرو ها را به شما نشان می دهیم .

دیوار پوش ها را می توانید برای پشت تلویزیون یا تخت خواب بصورت تک دیوار هم استفاده کنید، که در تصاویر پایین می توانید همه این نمونه های استفاده از نصب کاغذ دیواری را مشاهده کنید

کاغذ دیواری اتاق خواب

در انتخاب کاغذ دیواری اتاق خواب نکات بسیاری موثر است.

یکی از معیار های انتخاب وابسته به این است که اتاق خواب برای چه کسی است؟ کودک است یا نوجوان؟ دختر است یا پسر؟

در کاغذ دیواری اتاق کودک معمولا از پوستر های عروسکی استفاده میشود و رنگ کاغذ دیواری بنا به جنسیت کودک انتخاب می شود.

در اتاق خواب عروس و داماد  انتخاب رنگ بنا به دکوراسیون اتاق خواب انتخاب می شود.امروزه اکثر عروس و داماد ها عکس عروسی خود را به صورت پوستر برای پشت تخت انتخاب می کنند.

کاغذ دیواری اتاق خواب

کاغذ دیواری پشت تلویزیون

امروزه در طراحی های مدرن برای تماشای تلوزیون از اتاق مخصوصی استفاده می کنند . معمولا در این اتاق خواب ها برای نمای پشت تلوزیون از کاغذ دیواری های برجسته و کاغذ دیواری های گل دار استفاده می شود. معمولابرای دیوار های کناری از مدل های ساده یا رنگ سفید استفاده می کنند.

کاغذ دیواری اتاق نشیمن

کاغذ دیواری اتاق نشیمن

اتاق نشیمن محلی برای دور هم جمع شدن است معمولا برای تزئین این اتاق از ترکیب مدل گل دار و ساده استفاده می شود. رنگ کاغذ دیواری اتاق نشیمن معمولا متناسب با دکور داخلی انتخاب می شود.

کاغذ دیواری طرح دار 

کاغذهای طرح دار زیبایی خاصی به محیط می دهد تنها نکته ای که در این نوع کاغذ دیواری به نظر می رسد این است که اگر همه دیوار ها دارای کاغذ دیواری طرح دار شود خانه شلوغ و خسته کننده به نظر خواهد رسید. در انتخاب مدل های دیوار پوش طرح دار باید مدل ساده ای به رنگ زمینه  کاغذ طرح دار انتخاب شود. تا محیطی آرام و دلنشین به ارمغان بیاورد.

کاغذ دیواری با زمینه روشن 

یکی از کاربرد های این نوع کاغذ دیواری برای خانه های کوچک است. کاغذهای رنگ روشن باعث بزرگتر جلوه دادن اتاق می شود و محیطی زیبا و دلنشین ایجاد می کند

کاغذ دیواری با رنگ ها ی متفاوت 

در طراحی دکوراسیون مدرن از دیوارپوش هایی با رنگ های متنوع استفاده می شود. انتخاب کاغذ دیواری متناسب با طراحی داخلی منزل بهترین انتخاب خواهد بود

کاغذ دیواری مدرن


با ورود طراحی مدرن در دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری مدرن وارد بازار شد. این نوع کاغذ دیواری به دلیل نقش ها و رنگ های شادی که در آن به کار رفته است توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کرده است . معمولا در طراحی این مدل ها سعی برآن است که طرحی نوین و خلوت همراه با زیبایی خیره کننده ارائه شود. از جمله کشور هایی که در تولید کاغذ های دیواری مدرن مهارت دارند می توان به امریکا ، کره شمالی و ایتالیا اشاره کرد.

مدل های کاغذ دیواری مدرن

کاغذ دیواری کلاسیک


سبک کلاسیک از سالها پیش وارد طراحی داخلی شده است. یکی از سبک های معروف و به روز در دکوراسیون داخلی سبک کلاسیک می باشد. در کاغذ دیواری کلاسیک از خطوط و نقش های منحنی استفاده شده است. تقارن به کار رفته در این سبک آرامش را برای تمامی گروه های سنی به ارمغان می آورد. نکته قابل توجه در این نوع کاغذ دیواری نظم و چیدمان قانونمند این طراحی است.در کاغذ دیواری کلاسیک معمولا از رنگ های خنثی مانند خاکستری،بژ،کرم و... استفاده می شود.


کاغذ دیواری برجسته


یکی از جدید ترین مدل ها که بسیار شکیل و زیباست کاغذ دیواری برجسته است. این نوع از کاغذهای دیواری به دلیل تنوع بسیار در طراحی یکی از پرفروش ترین های بازار می باشد. یکی از ویژگی های بارز این نوع کاغذ دیواری قابل شستشو بودن آن می باشد. با لمس طرح و نقش و خطوط رگه ها طراوت و شادی را احساس کنید.

طرح کاغذ دیواری کلاسیک

کاغذ دیواری تصویری


اگر در دکوراسیون داخلی مدرن دقت کرده باشید با محصولات جدیدی در این دکوراسیون مواجه خواهید شد، یکی از این محصولات کاغذ دیواری تصویری می باشد. در این طراحی پوستر مورد علاقه شما بر روی دیوار نصب می شود. پوستر دیواری یکی از پرطرفدارترین محصولات در عصر حاضر می باشد،  زیرا بر اساس سلیقه شخصی مشتری طراحی و چاپ می گردد. یکی از مزایای این نوع کاغذ دیواری این است که سفارش بر اساس ابعاد دلخواه شما تدوین و تولید می گردد.

 

 

طرح های کاغذ دیواری سه بعدی


کاغذ دیواری سه بعدی


اگر به دنبال فضاهای خاص هستید سعی کنید در دکوراسیون داخلی منزل خود از کاغذ دیواری سه بعدی استفاده کنید. ایجاد منظره ای سه بعدی همراه با زیبایی بی نظیر  و عظیمی در فضای خانه شما ایجاد می کند. در این طراحی از اشکال هندسی سه بعدی استفاده شده است و مطابق با سلیقه و سایز سفارش مشتری تولید و عرضه می گردد. تنها نکته ای که در این نوع کاغذ دیواری حائز اهمیت است نصب آن است. برای نصب کاغذ دیواری به دقت و توجه بسیاری نیاز دارید. سعی کنید برای نصب آن از نصاب های حرفه ای کمک بگیرید.


کاغذ دیواری ساده


یکی از پرکاربرد ترین انواع کاغذ دیواری ،کاغذ دیواری ساده می باشد. این مدل کی از پرفروش ترین مدل های دیوار پوش است.  زیرا امروزه ترکیب این نوع با کاغذ دیواری گل دار طراحی زیبا و مدرنی را ایجاد می کند. یکی از مزایای ارزنده این نوع از محصولات قیمت مناسب آن است.در آلبوم های طراحان دکوراسیون یا فروشندگان اگر دقت کرده باشی، د کنار هر کاغذ دیواری طرح داری یک کاغذ دیواری ساده هم رنک آن ست شده است.

کاغذ دیواری ساده

کاغذ دیواری گل دار


در طراحی این مدل کاغذ دیواری از طرح های گل با رنگ ها و مدل های متفاوت استفاده شده است.این مدل با طراحی های متنوع و جدید خود توجه بسیاری از مشتریان را جلب کرده است. در برخی طرح ها از گل های ریز و گل برگ استفاده شده است که برای دیوار های کوتاه بسیار زیبا خواهد بود در برخی دیگر از گل های درشت با رنگ های متفاوت استفاده شده است که در دکوراسیون داخلی خانه های بزرگ به کار می رود.

کاغذ دیواری آبرنگی


کاغذ دیواری آبرنگی آمیخته ای از نقاشی و طرح های آبرنگی است که بیشتر برای اتاق خواب و فضاهای هنری کاربرد دارد. در این مدل از رنگ های شاد و فانتزی استفاده می کنند. در طراحی جدید این مدل کاغذ دیواری از طرح گل هم استفاده شده است که گل ها را با آبرنگ طراحی کرده اند بسیار جذاب و شیک می باشد.

طرح های کاغذ دیواری آبرنگی

کاغذ دیواری های دخترانه


کاغذ دیواری دخترانه


اگر قصد خرید کاغذ دیواری برای اتاق کودک خود را دارید اولین نکته ای که بسیار اهمیت دارد جنسیت کودک است.اگر کودک شما دختر است باید سعی کنید از رنگ های صورتی و بنفش و قرمز استفاده کنید. انتخاب رنگ سلیقه ای است و باید با دکور داخلی اتاق کودک دلبند شما انتخاب شود. سعی کنید برای کاغذ دیواری اتاق کودک از کاغذی استفاده کنید که قابل شستشو باشد و به راحتی تمیز شود.


کاغذ دیواری پسرانه


در طرح های کاغذ دیواری پسرانه بیشتر از شخصیت های کارتونی که کودکان جذب شوند استفاده شده است شخصیت های کارتونی مانند مردعنکبوتی،سوباسا،مک کوئین،بت من و ... .رنگ هایی که در کاغذ های دیواری پسرانه به کار می رود بیشتر تن آبی دارد. سعی کنید در انتخاب رنگ کاغذ دیواری دقت کنید و آن را متناسب با دکور داخلی اتاق کودک انتخاب کنید.

کاغذ دیواری های پسرانه

کاغذ دیواری سالن پذیرایی


 اگر قصد خرید کاغذ دیواری برای اتاق پذیرایی را دارید،به نکات زیر توجه کنید:
اگر اتاق پذیرایی شما کوچک است از رنگ های روشن و طرح های ریز استفاده کنید.
اگر اتاق پذیرایی شما بزرگ است ترکیبی از رنگ های روشن و تیره جلوه خانه را دو چندان خواهد کرد.
سعی کنید رنگ کاغذ دیواری پذیرایی را متناسب با دکور داخلی انتخاب کنید.
برای پشت تلوزیون از کاغذ دیواریهای طرح دار با مدل های شیک استفاده کنید.
دکوراسیون پذیرایی کسل کننده و بی نظم به نظر می رسد از این رو بهتر است در هنگام انتخاب رنگ دیوارپوش های پذیرایی به هماهنگ بودن رنگ های موجود در سالن پذیرایی توجه لازم را داشته باشید.

کاغذ دیواری پوستری


یکی از پر طرفدار ترین انواع کاغذ دیواری، کاغذهای دیواری پوستری می باشد. زیرا مطابق با سلیقه و سفارش مشتری تولید و عرضه میگردد. قیمت این نوع کاغذ بسیار مناسب است و تنوع در این نوع  به وضوح دیده می شود.نصب این مدل ها  بسیار آسان است .

درصورتی که تمایل دارید بیشتر در این مورد اطلاعات کسب کنید و با مدل های مختلف  کاغذ دیواری و پارکت لمینت تیراژه هارمونی آشنا شوید با ما همراه باشید. 

ست کاغذ دیواری اتاق خواب

اتاق خواب محل آرامش و کنار گذاشتن استرس ها و فشارهای روزانه است ، بنابراین توجه به دکور آن اهمیت بسیار بالایی دارد تا بتواند حس آرامش را بخوبی منتقل کند. کاغذ دیواری اتاق خواب از مهم ترین اجزای اتاق تزیینات اتاق خواب میباشد که انتقال کننده حس آرامش به اشخاص میباشد. پیش از هر چیز ست رنگ دکوراسیون اتاق خواب با کاغذ دیواری بیش از هر چیز به سلیقه فرد و روحیات فرد وابسته است. در این نوشته میخواهیم چند نمونه ست کاغذ دیواری اتاق خواب که میتواند حس آرامش را منتقل کند بررسی کنیم اما در نهایت همه چیز به خود شما وابسته است.

 

 

رنگ زرد کاغذ دیواری اتاق خواب

کاغزرد ، با گرما و انرژی خاصی که از خود متصاعد میکند ، این امکان را فراهم میکند تا انرژی از دست رفته روزانه به ما بازگردد و خستگی را از بدن دور کند . رنگ زرد کاغذ دیواری اتاق خواب ، بمب انرژی برای شماست و کاملا شما را سرحال می آورد.

انواع کاغذ دیواری

کاغذ دیواری کرم رنگ اتاق خواب

کاغذ دیواری کرم رنگ اتاق خواب با رنگ دکوراسیون قهوه ای هم خوانی دارد و با یکدیگر هارمونی خاصی تشکیل میدهند طوری که این دو رنگ را میتوان دو قولو های جدا نشدنی کاغذ دیواری اتاق خواب نامید. در این رنگ کاغذ دیواری اتاق خواب ، دیوار اصلی اتاق خواب کاغذ دیواری کرم رنگ با تم قهوه ای دریافت میکند و سعی میشود سایر لوازم دکور با رنگ های نزدیک به آن پوشش داده شود. دادن تم رنگی نور لوستر نزدیک به این رنگ فضایی زیبا و رویایی را برای اتاق ایجاد میکند.

 

طرح چوب کاغذ دیواری اتاق خواب

تمی که از این نوع کاغذ دیواری منتقل میشود حس بودن در یک کلبه چوبی را منتقل میکند .میز کنار تخت هم از چوب کنده کاری شده با جزییات ظریف استفاده میشود.علاوه براین تم طرح چوب کاغذ دیواری اتاق خواب  با بقیه وسایل اتاق همخوانی دارد. همینطور رنگ بکار رفته در این اتاق خواب  نیز بسیار نزدیک به رنگ کاغذ دیواری میباشد که حس فوق العاده بودن در طبیعت را به فرد منتقل میکند.

 

آرامش سادگی در اتاق خواب

 

بعضی اشخاص نسبت به سادگی حس خوبی دارند و از طرح های شلوغ و در هم گریزانند این افراد برای کاغذ دیواری اتاق خواب هم تم ساده میپسندند که خودش این نظریه که رنگ کاغذ دیواری باید متفاوت و خاص باشد را بهم میریزد . در این حالت فرد بر رنگ های یک دست و روشن اصرار میورزد و سادگی وسایل را بر دکورهای خاص ترجیح میدهد.

 

 

 

پارکت لمینت

 کاغذ دیواری   

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید