دکوراسیون محیط اداری

طراحی دکوراسیون محیط اداری 

قاب عکس کوچک روی میز،گلدان‌های گلی که در بدو ورود چشمان‌تان را مسحور می‌کنند، رنگ‌های آرام و دلنشین‌ روی دیوار، موسیقی گوش‌نوازی که در فضا جاری‌است و... همه و همه خبر از دفتر کاری می‌دهد با کارکنانی پرانرژی و سرشار از انگیزه برای برداشتن گام‌های بلند. کارکنانی که کار نه فقط یک وظیفه بلکه جزئی از وجود آنهاست. خانم یا حتی شما آقای رئیس! فرقی نمی‌کند مشغول چه کاری هستید، این فضا می‌تواند متعلق به شما و کارکنانتان باشد. آن وقت خودتان خواهید دید کارایی بالا یعنی چه! از دل طبیعت اتاق کار باید ترکیبی از یک محیط آرام برای تمرکز و فضایی برای بالابردن هوشیاری ذهن باشد مثلا رنگ‌های سرد ذهن را متمرکز می‌کنند و نورهای روشن هم به آرامش روح کمک می‌کنند! با همین پیش زمینه برای انتخاب رنگ دیوار یا کاغذ دیواری در محیط کار بهتر است. بروید سراغ رنگ‌های طبیعی چرا که رنگ‌های طبیعی میل ناخودآگاهی به آرامش دارند.

افزایش کارایی کارکنان با استفاده از دکوراسیون

تاثیر رنگ ها در دکوراسیون محیط اداری

همانطور که پیشتر توضیح داده شد رنگ زرد فعالیت‌های فکری و ذهنی را ترویج می‌کند و سفید، آبی و سبزها هم بیشتر از هر چیز احساس آرامش و آسایش در محیط کار را به دنبال دارند. اگر می‌خواهید گرمای محیط کارتان را بیشتر کنید می‌توانید بروید سراغ رنگ‌های گرم اما یادتان باشد رنگ‌های سرد آرام معمولا انتخاب مناسب‌تری برای بالاتر بردن میزان کارایی هستند. رنگ‌های گرم و تند و تیز با همه هیجانی که در خودشان دارند خیلی زود و هنوز روز به پایان نرسیده کارکنان شما را خسته می‌کنند!

طراحی داخلی محیط اداری

نقش کاغذ دیواری در دکوراسیون اتاق خواب


در دهه های گذشته استفاده از کاغذ دیواری برای محیط های اداری و منازل رونق چندانی نداشت ولی امروزه با توجه به تنوع زیاد در طرح و رنگ و جنس کاغذ دیواری ها از آن ها در محیط های اداری بیشتر استفاده می شود. یکی دیگر از دلایل محبوبیت کاغذ دیواری ها نصب سریع و آسان آن ها است و علاوه بر این کاغذ دیواری ها بوی تند و خرابکاری رنگ های ساختمانی را ندارند.
قبل از انتخاب طرح و رنگ کاغذ دیواری باید به سبک دکوراسیون و رنگ های موجود در دکوراسیون اداری توجه کنید زیرا هماهنگ نبودن رنگ و طرح کاغذ دیواری با سایر وسایل موجود در دکوراسیون داخلی اداری باعث می شود تا دکوراسیون مورد نظر شما بی نظم و خسته کننده به نظر برسد. اگر تمایل دارید که در محیط های اداری فضایی آرام به وجود آورید بهتر است از کاغذ دیواری با رنگ های ملایم استفاده کنید. کاغذ دیواری های با رنگ های شاد و روشن و اشکال هندسی مختلف می توانند فضایی پرانرژی را در محیط های اداری به وجود آورند.

طراحی داخلی محیط اداری

علاوه بر کاغذ دیواری ها ساده و هندسی در برخی از محیط های اداری از کاغذ دیواری پوستری و کاغذ دیواری سه بعدی با طرح های زیبا و شیک استفاده می شود که این مدل کاغذ دیواری ها می توانند محیط های اداری را به محیط های شاد و سرزنده تبدیل کنند.

کاغذ دیواری مناسب محیط اداری

درروند طراحی دکوراسیون اداری علاوه بر توجه به چیدمان وسایل و البته کیفیت آنها، باید به دیوار ها هم توجه نمود چرا که دیوار دارای رنگ و لعاب تنوع و زیبایی را به همراه دارد که همین ویژگی را می توان در کاغذ دیواری با طرح های مختلف مشاهده نمود.

در طراحی دکوراسیون اداری سخت ترین کار ممکن انتخاب رنگ دیوار می باشد چرا که رنگ انتخابی ممکن است با رنگی که درست نموده اید یک در نیاید اما استفاده از کاغذ دیواری دیگر چنین مشکلی را برایتان ایجاد نکرده و شما صد در صد طرح انتخابی خود را بدون هیچ مشکلی خواهید داشت.

طراحی داخلی محیط اداری

با استفاده از کاغذ دیواری و پارکت لمینت می توانید خانه ا شیک و مدرن داشته باشید و این زیبایی بر دکوراسیون داخلی در نظر گرفته شده برای دکوراسیون اداری می توانید مشاهده نمایید که البته در کنار انتخاب مبلمان و وسایل اداری شیک تاثیر بیشتری خواهد داشت.

برعکس موارد گفته شده اگر از کاغذ دیواری نامناسبی برای دکوراسیون اداری محل کارتان استفاده نمایید نتیجه معکوس خواهید گرفت. فرض کنید محل کارتان ساده و در عین حال مدرن باشد در این صورت استفاده از کاغذ دیواری گل دار و پر زرق و برق زیبایی ساده بودن فضا را از بین می برید.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید