انواع کاغذ دیواری سه بعدی

خرید انواع کاغذ دیواری سه بعدی

 . انواع کاغذ دیواری سه بعدی متناسب با فضا و کاربرد به شکل های مختلف مورد استفاده قرار میگیرد با ما همراه باشید در این مقاله تلاش داریم تا با توجه به کاربرد ها و تنوع مدل ها گونه های مناسبی را به شما معرفی کنیم.

یکی از جدیدترین ایده هایی که در دکورسیون داخلی بسیار استفاده می شود کاغذ دیواری سه بعدی است . استفاده از این دیوار پوش ها باعث می شود، منزل شما خاص و شیک به نظر برسد . کاغذ دیواری سه بعدی دارای تصاویر زنده ای هستند که عموما طرح های گل و طبیعت آن از طرح های دیگر پر طرفدار تر هستند . این نوع کاغذ دیواری حس واقعی و طبیعی بودن را به ساکنان خانه القا می کند و همین باعث می شود که کسانی که به دکوراسیون منزل اهمیت فراوان می دهند ، انتخاب این نوع پوشش را در اولویت قرار دهند .

در بررسی بیشتر جنس این مدل ها  همانند سایر انواع کاغذ های دیواری است اما به سبب طراحی خاص و سایه روشن هایی که دارد در فواصل دورتر سه بعدی به نظر می رسند .

کاغذ دیواری سه بعدی
کاغذ دیواری سه بعدی


کاغذ دیواری سه بعدی نوعی از دیوار پوش است که بر روی آن شکل و طرح هایی که کاملا طبیعی به نظر می رسند چاپ می شود . این طرح ها به گونه ای هستند که سه بعدی به نظر می رسند .

طرح های زیبایی موجود روی کاغذ دیواری های سه بعدی در ابتدا توسط پرینتر بر روی کاغذ های ساده چاپ می شوند ، سپس رول ها برش خورده و به صورت پازل در کنار یکدیگر قرار میگیرند تا تشکیل یک شکل منسجم و یک پارچه دهند . کاغذ دیواری سه بعدی از تنوع بسیار برخوردار است و همین تنوع باعث شده است که برای هر سلیقه ای بتوان در بازار کالای مورد نیاز را یافت  .

زیبایی این نوع نمونه های دیوارپوش زمانی نمایان می شود که بخشی از خانه نظیر اتاق خواب ، پشت میز تلوزیون یا بخشی از پذیرایی از این طرح ها استفاده شود ، استفاده ی بیش از حد  باعث خستگی چشم شده و باعث می شود خانه ی شما کوچک و شلوغ به نظر بیاید .

برای مشاهده مدل های مختلف می توانید به بخش گالری کاغذ دیواری سه بعدی در سایت تیراژه هارمونی مراجعه نمایید .

مدل های کاغذ دیواری سه بعدی


کاغذ دیواری سه بعدی طرح سنگ


یکی از پر طرفدارترین مدل های کاغذ دیواری سه بعدی طرح سنگ است . این طرح قابلیت استفاده در بخش های مختلف خانه و متناسب با سلیقه ی هر فرد را دارد . استفاده از این ظرح برای کسانی که خانه هایشان به دور از طبیعت بسیار توصیه می شود .

با استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی طرح سنگ می توانید حس و حال بهتری را داشته باشید و خود را در دل طبیعت تصور کنید . این نوع از دیوار پوش در کنار کاغذ دیواری های ساده که به رنگ های طبیعت است جلوه ی زیباتری دارد ، پشت آکواریوم نیز این نوع کاغذ دیواری بسیار زیبا است . اجرای دیوار های سنگی معمولا برای خانه ها ، کافی شاپ ها فضای دوستانه و دلنشینی را ایجاد می کنند ، اما بسیار هزینه بر هستند .

مزیتی که کاغذ دیواری های طرح سنگ دارند اجرا و نصب آنها زمان بر نیست و به علاوه هزینه ی کمتری را نیز به شما تحمیل می کنند .

طرح های کاغذ دیواری سه بعدی
کاغذ دیواری سه بعدی اتاق کودک


کاغذ دیواری هایی که برای اتاق کودک باید مورد استفاده قرار گیرند ، طرح هایی با رنگ شاد و متناسب با روحیه ی کودکان باید باشند . در انتخاب کاغذ دیواری سه بعدی اتاق کودک جنسیت فرزند شما بسیار مهم است ، برای دختران رنگ هایی در رنج صورتی و برای پسر های رنگ های آبی ترجیح داده می شود .

اکثر کودکان طرفدار طرح هایی هستند که بر گرفته از شخصیت های برجسته ی کارتون ها باشند . برای دختر های شخصیت هایی همچون سیندرلا ، سفید برفی ، پری دریایی و برای پسر ها بتمن ، مرد عنکبوتی و ... توصیه می شود . برای آشنایی بیشتر با مدل های طرح های ویژه کودک به لینک زیر مراجعه کنید.

کاغذ دیواری اتاق کودک

رنگ کاغذ دیواری سه بعدی


کاغذ دیواری سه بعدی منظره


یکی دیگر از طرح های پرطرفدار کاغذ دیواری های سه بعدی که در اینجا میخواهیم به معرفی آن بپردازیم ، طرح های منظره است . منظره های به کارگرفته شده در پوستر های سه بعدی می تواند رح های جنگل ، درختان ، دریا و هرطبیعت دیگری باشد .

بسته به اینکه شما بیشتر به دنبال خلق چگونه فضایی در منزلتان هستید می توانید هر یک از این طرح ها را انتخاب کنید . با وجود چنین طرح منظره  هایی دیگر نیازی نیست شما برای رفع دلتنگی و آرامش ها کیلومتر ها راه بپیمایید و به طبیعت بروید میتوانید برای همیشه طبیعت را به خانه هایتان بیاورید .

کاغذ دیواری سه بعدی منظره

کاغذ دیواری سه بعدی پشت ال سی دی

کاغذ دیواری های پشت تلوزیون یکی از پر فروش ترین و پر طرفدارترین کاغذ های دیواری هستند . برای پشت تلوزیون مناسب هستند می توانند کاغذ دیواری سه بعدی یا معمولی باشند ، اما اغلب از طرح های شلوغ پشت تلوزیون ها استفاده می شود . بعضی از افراد نگران آن هستند که طرح های شلوغ موجب شود تا تمرکزشان صلب شود . اما اگر طرح های مناسب انتخاب کنید هرگز این حالت پیش نمی آید .می توانید از طریق لینک های زیر در این باره بیشتر بدانید .

کاغذ دیواری پشت تلوزیون

کاغذ دیواری سه بعدی زیبا

کاغذ دیواری سه بعدی اتاق خواب


یکی از مکان هایی که برای استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی مناسب هستند ، اتاق خواب است . اتاق خواب مکانی برای استراحت و رفع خستگی است . به همین دلیل ایجاد فضایی که بتواند شما را به آرامش برساند بسیار اهمیت دارد . یکی از کارهایی که برای ایجاد آرامش میتوانید استفاده کنید طرح های مناظر است . شما میتوانید با خیره شدن به طرح های طبیعت احساس کنید در دامان طبیعت قرار گرفته اید . به علاوه اینکه این طرح ها  باعث زیباتر شدن اتاق شما شده و از نظر طراحان دکوراسیون داخلی بهتر است بخشی از اتاق خواب را با کاغذ دیواری تزئین کنید . توجه کنید که طرح هایی که انتخاب می کنید باعث شلوغ شدن اتاق خوابتان نشود . در این باره بیشتر بدانید و بخوانید . 

کاغذ دیواری اتاق خواب


کاغذ دیواری سه بعدی اتاق نوجوان


کاغذ دیواری بخش مهمی در دکوراسیون داخلی به شمار می آیند و عموما کسانی که قصد ایجاد تغییر و تحول در دکوراسیون داخلی را دارند اولین گزینه دست به تعویض آن ها می زنند . کاغذ دیواری های سه بعدی در اندازه ی استاندارد و در طرح های مختلف در بازار قابل تهیه هستند

. دیوارپوش های با طرح طبیعت بیشتر برای منزل هایی با سبک دکوراسیون مدرن استفاده می شوند . و طرح های هندسی و کارتونی برای اتاق خواب کودک و نوجوان کاربرد دارند . نوجوانان معمولا به رنگ های شاد و طرح و نقش های انتزاعی علاقه مند هستند . برای اینکه طرح اتاق خواب نوجوانان متناسب با خلق و خو آنها باشد بهتر است به سایت های مختلف مراجعه کرده و از مدل های آنها ایده بگیرید . تیراژه هارمونی آماده ی ارائه ی خدمات به شما عزیزان می باشد .

قیمت کاغذ دیواری سه بعدی
قیمت کاغذ دیواری سه بعدی


کاغذ دیواری های سه بعدی به راحتی از بازار قابل تهیه می باشند . قیمت این کاغذ دیواری ها با توجه به طرح و جنس انها تعیین می شود .شرکت تیراژه هارمونی یکی از شرکت های عرضه کننده انواع کاغذ دیواری می باشد . با مراجعه به سایت میتوانید مدل های مختلف کاغذ دیواری را مشاهده نمایید و سپس از طریق فروشگاه و یا سایت اقدام به خرید طرح مورد نظر نمایید .برای اطلاع از اخرین قیمت ها به لینک زیر مراجعه کنید.

قیمت کاغذ دیواری

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید